Karmienie naszej Hondy

Data: 2010-03-10 16:39:03
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka <weronikastyka.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem

Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w usenecie. Mogłabym na to machnąć ręką, ale jak napisałam w innym poście, tacy jak Ty - bezkarni wandale, w identyczny sposób, z nieznanych mi powodów zniszczyli i niszczą porządne grupy. Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

Weronika

Data: 2010-03-10 17:59:22
Autor: Przemysław Bernat
Karmienie naszej Hondy
Dnia Wed, 10 Mar 2010 16:39:03 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w usenecie.

A to jakaś zastrzeżona ksywka jest?
[...]

No to pewnie chłopakowi AT na chatę wjedzie i ze dwadzieścia lat paki
dostanie LOL

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-10 22:31:38
Autor: Bydlę
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-10 17:39:03 +0100, "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w
Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

Zacytuj to, proszę, co odpisali.

--
Bydlę

Data: 2010-03-11 20:51:46
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):
Zacytuj to, proszę, co odpisali.

E, takie tam. Że gość z IP 80.51.4.6 (80-51-4-6) to piszący tu na grupie i w necie "kamil d" - bez cudzysłowów, to mąż z synem znaleźli w 5 minut. Maniak komputerowy jakich wielu, piszący na wiele grup i niezliczone fora; nuda, nuda i brak perspektyw.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-11 23:36:21
Autor: Bydlę