Karnawał (market)

Data: 2010-01-08 07:15:49
Autor: waterman
Karnawał (market)

Początek roku to idealna pora na spotkania karnawałowe i dobrą zabawę
więc
                           Centrum Nurkowe KURKA WODNA

Zaprasza na imprezę karnawałową do Babiego Lata (niedaleko jeziora
Piłakno)

23 stycznia 2010 r.

Imprezę rozpoczynamy o godz. 17.00 ogniskiem z pieczonymi kiełbaskami
i pysznym grzanym winem, a potem......... zapraszamy na kolację i tańce do
białego rana przy dobrej, nie tylko dyskotekowej muzyce.
Zapraszamy również chętnych na super nurki podlodowe, baza czynna
będzie od godziny 10 00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!!!!!!!!

więcej informacji dla chętnych na priv.

Data: 2010-01-08 09:50:14
Autor: pnk
Karnawał (market)
On 8 Sty, 16:15, waterman <water...@aster.pl> wrote:
[...]

A można prosić o bardziej precyzyjne dane (geograficzne), po tym
opisie nawet google nic nie znalazło.

pnk

Data: 2010-01-08 10:26:03
Autor: waterman
Karnawał (market)
On 8 Sty, 18:50, pnk <pnowi...@wp.pl> wrote:
> [...]

> SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!!!!!!!!

> więcej informacji dla chętnych na priv.

A można prosić o bardziej precyzyjne dane (geograficzne), po tym

jeziora Piłakno nie ma?
no to www.krolewskasosna.pl lub babielato.pl
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-01-08 20:18:53
Autor: arek_PD
Karnawał (market)
> Zapraszamy również chętnych na super nurki podlodowe, baza czynna

czy będzie możliwości bicia nitroksem?

jk

Data: 2010-01-08 21:18:19
Autor: ~BitPump
Karnawał (market)
no to www.krolewskasosna.pl lub babielato.pl

Raczej http://www.babielato.net/
Miałem przyjemność nocować w tym gospodarstwie - noclegi, miejsce grillowe, właściciele - super. Jednak śniadania mocno zawyżone cenowo i nie tylko nieadekwatne do ceny, ale po prostu słabe. Polecam więc śniadania we własnym zakresie.

~BitPump

Karnawał (market)