Karne ku..sy dla urzędasów

Data: 2013-09-26 13:44:41
Autor: kogutek444
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu czwartek, 26 września 2013 22:30:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.

Brawo za akcję.

Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.

http://www.youtube.com/watch?v=shIQFiIlpaE

-- Krzysiek

http://niewygodne.info.pl/index.htm

Na nalepki należy używać papieru samoprzylepnego nazywającego się Pfarma. To papier na nalepki przyklejane na lekarstwach. Klej jest specjalny. Działa na podobnej zasadzie co kleje typu kropelka. Po dwóch godzinach od naklejenia można zapomnieć że wodą z mydłem się zmyje. Tylko rozpuszczalniki typu Nitro albo skrobanie.

Data: 2013-09-26 22:58:05
Autor: Krzysztof 45
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-26 22:44, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Mam takie nalepki i powiem Ci że tak łatwo nie idzie ich zerwać gdy jest
uczciwie przyklejona. Pazurem nie zedrzesz jej szybko. To męka. Wody i
mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć.
Pfarma to już ekstrema dla niereformowalnych recydywistów :)

Data: 2013-09-26 21:40:38
Autor: tᴏ
Karne ku..sy dla urzędasów
Krzysztof 45 wrote:

Mam takie nalepki i powiem Ci że tak łatwo nie idzie ich zerwać gdy jest
uczciwie przyklejona. Pazurem nie zedrzesz jej szybko. To męka. Wody i
mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć. Pfarma to
juĹź ekstrema dla niereformowalnych recydywistĂłw :)

Czy Wy jesteście normalni? Znajdźcie sobie jakieś sensowne zajęcie, razem z analcronem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-27 22:04:32
Autor: Krzysztof 45
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-26 23:40, tᴏ pisze:
Krzysztof 45 wrote:

[...]

To zajebiście sensowne zajęcie. Nie zdarzyło mi się nakleić dwa razy na ten sam samochód, w odróżnieniu od blokad samochodowych które widuję co jakiś czas na tych samych autach.
Ze starych wydań mam jeszcze jedna karną cipę. Możesz się załapać :)

Data: 2013-09-27 22:17:59
Autor: tᴏ
Karne ku..sy dla urzędasów
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Na łeb se naklej.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-28 00:49:49
Autor: Krzysztof 45
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-28 00:17, tᴏ pisze:
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Jestem do tego zdolny po tym co laaata temu kiedyś odjebałem. A ty był byś zdolny? LOL

Data: 2013-09-28 07:24:26
Autor: tᴏ
Karne ku..sy dla urzędasów
Krzysztof 45 wrote:

To zajebiście sensowne zajęcie. Nie zdarzyło mi się nakleić dwa razy
na ten sam samochód, w odróşnieniu od blokad samochodowych które
widuję co jakiś czas na tych samych autach.
Ze starych wydań mam jeszcze jedna karną cipę. Możesz się załapać :)

Na łeb se naklej.

Jestem do tego zdolny po tym co laaata temu kiedyś odjebałem.

Wcale mnie to nie dziwi. To wtedy pierwszy raz Cię zamknęli?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-26 15:40:11
Autor: kogutek444
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu czwartek, 26 września 2013 23:39:19 UTC+2 użytkownik megr...@interia.pl napisał:

> [...]

> mydła sie nie używa, bo każdy na miejscu chce się jej pozbyć.

> Pfarma to już ekstrema dla niereformowalnych recydywistów :)

Wydrukuj sam. Wzór znajdziesz w necie a papier w sklepach papierniczych. Można kupić już ponacinany na wiele rozmiarów i kształtów.

Data: 2013-09-27 01:06:18
Autor: Tadzik
Karne ku..sy dla urzędasów
On Thu, 26 Sep 2013 23:39:19 +0200, "megrimsNO@interia.pl" <megrimsNO@interia.pl> wrote:
Gdzie to kupić?

Np. na Allegro
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2013-09-30 13:35:38
Autor: Marek Dyjor
Karne ku..sy dla urzędasów
Użytkownik wrote:
[...]

cóz automatycznie może sie pojawić wyższa sankcja karna w razie złapania...

za zniszczenie mienia, koszt wymiany szyby + grzywana  niezapomniane wrażenia.

Karne ku..sy dla urzędasów