Karne ku..sy dla urzędasów

Data: 2013-09-30 08:41:13
Autor: Jacek
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-26 22:30, Krzysztof 45 pisze:
Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.
Brawo za akcję.
Chamstwo należy zwalczać kulturom i godnosciom osobistom.
Jasiu podkreśl wężykiem.
Jak już pisał Marcin - dobra akcja, ale niepotrzebne te kutasy, bo pokazują bezkarnym urzędasom, że walczy się się z nimi ich ulubionym narzędziem, czyli cepem.
Gdyby użyć jakiegoś mniej chamskiego obrazka np. buraka, już by było lepiej.
Jacek

Data: 2013-09-30 16:56:47
Autor: Krzysztof 45
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-30 08:41, Jacek pisze:
[...]

:)
Nie znam początków narodzin tej naklejki i kto ja zaprojektował. Ale jak popatrzysz na różne formy ekspresji w rożnych tematach, to tylko te z pogranicza smaku przebijają się.
Dla mnie to i mógłby być karny burak :) Ale zaznaczam, zawsze naklejany. Bo kartka za wycieraczką jest bez czytania wyrzucana na chodnik.
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-09-30 20:06:44
Autor: John Kołalsky
Karne ku..sy dla urzędasów

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

Dla mnie to i mógłby być karny burak :) Ale zaznaczam, zawsze naklejany. Bo kartka za wycieraczką jest bez czytania wyrzucana na chodnik.

Dostaniesz kopa w 4 litery i przestaniesz

Data: 2013-09-30 21:02:40
Autor: Krzysztof 45
Karne ku..sy dla urzędasów
W dniu 2013-09-30 20:06, John Kołalsky pisze:

[...]

Już mi zweryfikowałeś pogląd LOL

Jesteś karnym kutasem misiu? Karne kutasy przepraszają a nie sprzedają kopy LOL
http://www.youtube.com/watch?v=Rb2dGRMLB0w

Data: 2013-09-30 21:29:15
Autor: John Kołalsky
Karne ku..sy dla urzędasów

[...]

Mówię Ci jak będzie a co sobie tutaj popiszesz to twoje

Karne ku..sy dla urzędasów