Karnowski sie wywinął

Data: 2010-07-07 06:35:36
Autor: zbig
Karnowski sie wywinął
Tak jak tu przewidywałem, sąd odrzucił akt oskarżenia co jest
kompromitacją dla prokuratury i CBA, które polowało na Karnowskiego

Data: 2010-07-07 15:43:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Karnowski sie wywinął

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ffaf41ff-fd22-48aa-9675-4a89bb09b8c7i31g2000yqm.googlegroups.com...
Tak jak tu przewidywałem, sąd odrzucił akt oskarżenia co jest
kompromitacją dla prokuratury i CBA, które polowało na Karnowskiego

Więcej:
http://wyborcza.pl/1,75248,8110990,Koniec_afery_sopockiej__Sad_zwraca_akt_oskarzenia.html

Data: 2010-07-07 15:50:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Karnowski sie wywinął
[...]

Dwa lata "orki" prokuratorskiej poszło się jebać.
Totalna kompromitacja prokuratury.
Kompromitacja CBA, kolejna.

Kurski - tak głośno darłeś mordę, jak się czujesz?

Data: 2010-07-07 16:19:31
Autor: awe
Karnowski sie wywinął

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c348614$1news.home.net.pl...
[...]

Bodzio ty masz cos z glowa. od kiedy to koledzy beda sciagac kolegow. To nie cba sie skompromitowalo tylko skompromitowalo sie PO. Podobnie sie stanie z afera hazardowa.
Teraz mozna krasc i przekrecac panstwo jak wlasnym forwarku.
awe

Karnowski sie wywinął