Karol, Jeff, Annaklay

Data: 2009-10-15 20:38:44
Autor: mkarwan
Karol, Jeff, Annaklay
(...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)
np:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/browse_thread/thread/85054570c1da73da/974d11a212551423

(...)ale jak co mogę poświadczyć że niejaki
Jeff / annaklay / cośtamcośtam
źródło http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/msg/e0d4c43777e13e20

Annaklay = Jeff http://forumt.thc.com.pl/3_6840_0.html

1. Tylko baba drugiej babie może takie durne uwagi robić, niestety... :[
Faceci na dojrzałe kobiety reagują zupełnie inaczej, Annoklay, i do głowy
im nie przyjdzie wypominać kobiecie wiek, no może najwyżej płeć... i wtedy
mówią: "kobieto... (w domyśle: ...do garów!) 8)
2. Przecież sama też jesteś wiekowa, najwyżej jakieś 5 lat młodsza ode
mnie, prawda Annoklay?... Już sama twoja skłonność do nawiązywania do
ubeckich czasów i twoje słownictwo z tamtej epoki zdradzają twój
stalinowski wiek...
(do wglądu w Google) ;>
3. Annoklay, odpuść sobie w końcu ten żenujący argument, bo ja nie mam
kompleksów na tym punkcie i nigdy swojego wieku nie ukrywałam (może
dlatego,
że od zawsze nie wyglądałam na swój wiek i tak mi już zostało)... :)
4. Natomiast ty Anno, musisz jednak mieć kompleks nie tylko na punkcie
swojego wieku, ale i swojej płci, skoro ciągle do mojego wieku robisz
aluzje (projekcje?)i skoro udajesz faceta. Nie wspomnę o tym, że wcześniej,
jako Annaklay skompromitowałaś się tak totalnie, że nic innego ci nie
pozostało
jak dezerterować zmieniając tozsamość. A zmieniałaś ją już ponad
trzydzieści razy, aż w końcu zrozumiałaś, że w googlach widać twój kuperek
i przepoczwarzyłaś się na stałe w chłopa imieniem: Jeff. I rzecz jasna
nigdy
nie zdobędziesz się na pokazanie swojej "młodej", "męskiej" fizjonomii,
bidulko... ;>
5. Nawet cię zdradza durnowata twoja babska zazdrość o cień sympatii Tomka
Wilickiego do mnie... ;) Eh, ty... chowasz łepetynkę, a kuperek stale
ci wystaje, kanadyjski strusiu... ;>

Krystyna
--
A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w
waszych glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki, Bez pozdrowien.

źródło http://www.grupy.otopr.pl/grypa-jelitowa-- -co-jesc,usn,704162.html
====================================
Przeglądając na chybił - trafił korespondencję osobnika podającego się
jako Jeff, zauważyłem pewną różnorodność, jak niżej:

From: " Jeff"
From: " Jeff"
From: " JJeff"
From: "JEFF "
From: " Jeff"
From: " Jeff"
From: " Jeff"
From: " Jef_f"
From: " Jef_f"
From: " jef_f"
From: " Jeff"
From: " Jeff"

Dokładnie TE SAME zabiegi robiła jako Annaklay:
http://niusy.onet.pl/szukaj.html?q=annaklay&x=15&y=9

Wyciągam z tego dwa wnioski.
Po pierwsze osobnik o nicku Jeff (Jef_f, JJeff, JEFF, jeff) stale zmienia nicka.

Cała Annaklay... I w dodatku stale to zarzuca innym bez żadnego dowodu.

Wynika to prawdopodobnie z ciągłych manipulacji dokonywanych
w przestrzeni internetowej, podawania się stale za kogo innego, a potem
wraca on do nicka i adresu na użytek grupy pl.misc.dieta, tj. wpisuje
na powrót Jeff, jef_f@gazeta.pl, ale,
źródło http://dyskusje.we-dwoje.pl/re%3Bjak%3Bzyc%3Bbez%3Bmleka%3B,pt,p63973.html
http://dyskusje.we-dwoje.pl/jak;zyc;bez;mleka,wt,w63936,s2.html
=================================

Data: 2009-10-15 18:56:41
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
(...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)
np:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/browse_thread/thread/85054570c1da
73da/974d11a212551423

aaa....to ty jestes mKarwan ta krystyna, sbeczka  ktora szalala po wszystkich
polskich grupsch i namawiala chorych ludzi do smiertelnie niebezpiecznej diety
optymalnej, ktora propaguje sekta optymalna, zalozona przez byleg sbeka?

Eh...mkarwan, to ty byles takze ten wielonickowiec walker?

No, coz mkarwan- krystyno, nerwy ci widze puscily po dej dyskusji o rosyjskich
spec sluzbach, ktore sa zamieszane w sprzedaz polskich stoczni.
Tylko wyjatkowy glupiec mogl uwierzyc, ze nie jestes sowieckim agentem wplywu.
na polskich politycznych grupach dyskusyjnych.
No i wyobraz sobie, ze wcale sie nie wypieram, ze jestem jef_f (takie jest
moje konto i to zawsze moze kazdy sprawdzic i jak widze sprawdziles- jak kazdy
sowiecki esbek), a nicku Karol zaczlem uzywac, dlatego, ze taki mialem kaprys. AnnyKlay niestey nie znam i bardzo zaluje, bo podobno pisala bardzo
wartosciowe posty na temat dietetyki klinicznej i ostrzegala ciezko chorych
ludzi przed szarlatanska dieta.

Data: 2009-10-15 21:05:35
Autor: mkarwan
Karol, Jeff, Annaklay
Użytkownik "Karol " <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb7r99$qv3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni wypisujesz kłamstwa na mój temat.
Nie masz pojęcia kim jestem więc nie rób z siebie durnia.
Dyskusja z tobą wydała mi się dziwna, zachowujesz się jak dziecko które ma problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
Zaciekawiło mnie kim jesteś, a wyniki poszukiwań w niewielkim fragmencie pokazałem.
Aby inni też wiedzieli z kim maja do czynienia.

Data: 2009-10-15 19:25:00
Autor: Karol
i jeszcze dos dodam, chociasz wolalem tego uniknac....
pan dakowski, to czlowiek ktory nalezy do osob zwiazanych z witryna wirtualna polonia. Na tamtejszej grupie poczatkowo pisalo sporo Polakow zamieszkalych
poza granicami Polski. Pisali tam, do momentu kiedy wreszcie zrozumieli KTO ta
witryne zalozyl i prowadzi. Obecnie wiadomo, ze prowadza ja byli komunisci powiazani ze stronnictwem komunistow tzw. *Chamow* (kierunek -Rosja) uwazajacych sie za *polskich
patriotow*, ktorzy pozornie sa  ciagle skonfliktowani z innymi komunistami,
zwanycmi *Zydami*.
Wsrod nich kreci sie bardzo duzo osob dosc podejrzanych.

Gweneralnie jest to to samo srodowisko ktore nadal walczy o wladze w Polsce ,
a nie o Polske jako kraj suwerenny, dla ktorego glownym celem byloby myslenie
o przyszlosci Polakow jako narodu.

Jednym slowem postkomusza klika o wyjatkowo ograniczonych horyzontach umyslowych.

Swiat idzie do przodu i tamte ich podzialy sa dzisiaj hoowno warte. Ta dwie postkomusze kliki nie sa w stanie niczego sensownego oferowac Polsce i Polakom, dlatego naleza juz do przeszlosci i moga spokojnie odejsc do
lamusa, bo poza awanturami i obrzucaniem sie wyzwiskami, na nic wiecej ich nie stac.

Polakow trzeba laczyc a nie dzielic. Niestety ani zwolennikow chamow, ani tez
Zydow na nie sensownego nie  stac, bo tak naprawde to nie sa nowoczesni
Polacy, tylko ograniczeni umyslowo spadkobiercy postkomuny.

A kim ty jestes mkarwan, to teraz tym swoim  postem dokladnie udowodniles.

Data: 2009-10-15 19:45:59
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni wypisujesz kłamstwa na mój temat.
Nie masz pojęcia kim jestem więc nie rób z siebie durnia.

jakie klamstwa ja wypisuje na twoj temat? probowalem z toba pare razy
dyskutowac jak z normalnym czlowiekiem, ale zawsze ilekroc mialem inne zdanie
i potrafilem to udowodnic, to ty sie obrazales i pisales ze ja nie rozumiem
tego co czytam, a co ty tu wkleiles.

Ja naprawde nie rozumiem, jak mozna tak postepowac i kazdy temat lub problem
polityczny w Polsce, sprowadzac do hasla: winni Zydzi.

Jak ktos probuje ci zaprzeczyc, to zaraz pada pytanie czy nie jest Zydem.

Ja Zydem nie jestem (ale przyznam, ze swoich genow jeszcze nie sprawdzalem:)

Ja tutaj napisalem tyle postow w ktorych przeciez kazdy rozadny, nawet srednio
inteligentny, ale myslacy czlowiek mogl sie zorientowac, ze nie jestem Zydem,
ani filosemitom, tylko staram sie obiektywnie patrzec na problemy Polskie.
Niestey wszelkie podzialy typu rasowego, absolutnie odrzucam.
Podkreslilem tylko, ze dziele kudzi na dobrych i zlych.

Dyskusja z tobą wydała mi się dziwna, zachowujesz się jak dziecko które ma problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.

to jest twoja projekcja, bo to wlasnie ty wszystkich traktujesz jak jakies
dziecko, ktore nie potrafi zrozumiec ze akurat ja jestem Polakiem, a nie
podstepnym Zydem i chodzo i mi o to aby pisac OBIEKTYWNIE, a nie manipulowac
informacja. W Polsce jest w tej chwili juz wystarczajaca ilosc gazet, ktore nic innego nie robia tylko manipuluja ludzmi. A ty mkarwan, jestes tez takim
malym manipulatorem. Wiele osob ci na to zwraca uwage, a ty podobnie jak nieprzymierzajac bokun,
tzva, cyc dalej nie rozumiesz, ze to ci ludzie maja racje, a nie wy.

Zaciekawiło mnie kim jesteś, a wyniki poszukiwań w niewielkim fragmencie pokazałem.
Aby inni też wiedzieli z kim maja do czynienia.
 No coz, sam widzisz, ze jestes skazony wirusem donosicielstwa i naprawde w
moim przypadku nieuzasadnionej podejrzliwosci. Ale mnie to ani ziebi, ani
parzy, bo ja wiem kim jestem.

A ilekros ktos mi probuje dokuczyc , za to ze chce cos pozytecznego zrobic, to
wiem, ze nie powinienem rezygnowac z postawionego sobie celu.

A tak nawiasem piszac, trzeba bylo napisac na moja skrzynke, co to za historia
z tymi oszczerstwami wypisywanymi w sieci przez osobe krystyna0pty.
Wszystko wytlumaczylbym ci dokladnie.

Ps, jak sie cos robi takiego, jak to zrobiles ty, to lepiej napic sie
wczesniej wody.

Data: 2009-10-15 22:38:06
Autor: VicAbarca
Karol, Jeff, Annaklay
Karol пишет:
namawiala chorych ludzi do smiertelnie niebezpiecznej diety
optymalnej,

Smiertelnie niebezpieczna jest dieta wysokoweglowodanowa, gdzie zre sie malutki kawaleczek miesa jako dodatek do gory kartofli/klusek/ryzu/makaronu etc.
Tyje sie od weglowodanow nie od tluszczow.

Dieta tzw. "optymalna" jest jedna z diet niskoweglowodanowych - zbawiennych dla zdrowia.

ktora propaguje sekta optymalna, zalozona przez byleg sbeka?

"Optymalni" to sekta bez dwoch zdan, co nie zmienia faktu, ze idea diety niskoweglowodanowej jest nieoceniona dla zdrowia...
A Kwasniewski? Moze SB-ek, nie wiem, ale na pewno megaloman :)

--
Vic

Data: 2009-10-15 21:08:59
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay

VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]
Tyje sie od weglowodanow nie od tluszczow.

wprawdzie to nie ta grupa, ale piszesz brednie. Tyje sie tak samo od NADMIARU
tluszczy jak i od NADMIARU weglowodanow.

Generalnie tyje sie od NADMIARU, a nie nadmiaru jakiegos jednego
makroskladnika diety.
Dieta tzw. "optymalna" jest jedna z diet niskoweglowodanowych - zbawiennych dla zdrowia.

gdzie sa udokumentowane dowody na to? Gdyby to byla prawda, to juz byloby
na ten temat chociaz kilka publikacji naukowych.
Ja do tej pory wiem (zreszta pisze o tym i ten facet, ktory kupil ta ich
strone niskoweglowodanowa), ze ludzie po kilku latach stosowania
bezkrytycznego tej diety, sa wrakami. To jest dieta tylko odchudzajaca, a nie terapeutyczna.

Zreszta na ten temat pisalem na pl.misc. dieta i dokladnie tlumaczylem jak ta dieta prowadzi do nowotworow, chorob serca, systemu naczyniowo krwionosnego
itp. itd...

Za kilka miesiecy kiedy przestalem tam pisac, to dowiedzialem sie , ze na
nowotwor zmarl KOLEJNY fanatyczny popularyzator tej diety. Teraz na nowotwor zachorowal szef tej sekciarskiej oragnizacji, a sam guru ma
podobno nowotwor krtani (pali, popija + ta cudowna dieta).
I ja sie wcale nie dziwie, bo znam te diety dosc dokladnie. Widzisz, vicu, aby sie na jakis temat wypowiadac trzeba miec minimum wiedzy lub byc na tyle inteligentnym, aby umiec kojarzyc fakty i wyciagac logiczne
wnioski oraz wykazac odrobine checi douczenia sie czegos od tych co wiedza od
nas lepiej, bo maja inne doswiadczenia lub wieksza wiedze na dany temat.

Ja podejrzewam, ze sam odzywiasz sie niskoweglowodanowo i prosze bardzo
odzywiaj sie jak chcesz.  Co mnie to obchodzi?  Zaluje, ze sie w ogole tracilem czas i sie w te dyskusje z fanatykami
wdawalem. Przeciez to ich zdrowie, a nie moje. I pies im morde lizal...

> [...]

A Kwasniewski? Moze SB-ek, nie wiem, ale na pewno megaloman :)

Na jego temat to juz nawet nie chce mi sie pisac. Ludzie jak widac na
przykladzie tej sekty, uwierza w kazda brednie, bo brak im wiedzy i checi
zdobywania tej wiedzy w Polsce.

I to nie jest prawda, ze idea tej diety jest nieoceniona dla zdrowia.
To absurd. --

Data: 2009-10-15 23:34:21
Autor: VicAbarca
Karol, Jeff, Annaklay
Karol пишет:
Generalnie tyje sie od NADMIARU, a nie nadmiaru jakiegos jednego
makroskladnika diety.

He, he, tzn. ze te armie otylych wpierdzielaja w wolnych chwilach kielbasy i kotlety, a nie chipsy, paluszki, krakersy, Marsy, Snikersy, etc?

wiem (zreszta pisze o tym i ten facet, ktory kupil ta ich
strone niskoweglowodanowa), ze ludzie po kilku latach stosowania
bezkrytycznego tej diety, sa wrakami.

Ja nie jestem, a nie zre makaronow, kartofli, chipsow, frytek, Marsow i Snikersow :)

Zreszta na ten temat pisalem na pl.misc. dieta i dokladnie tlumaczylem jak ta dieta prowadzi do nowotworow, chorob serca, systemu naczyniowo krwionosnego
itp. itd...

Uwazasz, ze ograniczenie weglowodanow w diecie powoduje nowotwory, choroby serca, systemu naczyniowo-krwionosnego, etc???

Za kilka miesiecy kiedy przestalem tam pisac, to dowiedzialem sie , ze na
nowotwor zmarl KOLEJNY fanatyczny popularyzator tej diety.

A znasz jakakolwiek diete, ktora chroni przed nowotworami? A znasz moze jakas diete, ktora chroni przed zlamaniami w wyniku jezdzenia na nartach? :)

[...]

Jestes lekarzem z odpowiednia specjalizacja?

Na jego temat to juz nawet nie chce mi sie pisac. Ludzie jak widac na
przykladzie tej sekty, uwierza w kazda brednie, bo brak im wiedzy i checi
zdobywania tej wiedzy w Polsce.

A ty gdzie zdobywales swoja wiedze?

I to nie jest prawda, ze idea tej diety jest nieoceniona dla zdrowia.
To absurd.

Absurdem jest uwazanie ograniczania spozycia weglowodanow za absurd... Te wszystkie MacDonald'sy, Burger Kingi i Pizza Huty dobijaja ludzi nie tluszczami i nie bialkami, tylko wlasnie weglowodanami. To weglowodany pwooduja, ze mlodziez ma ostatnio monstrualnie grube dupy. Nie tluszcze. I nie bialka.

--
Vic

Data: 2009-10-15 22:03:33
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Jestes lekarzem z odpowiednia specjalizacja?

aby znac sie na dietetyce klinicznej, wcale nie trzeba byc lekarzem:)
To sa inne kierunki studiow

> Na jego temat to juz nawet nie chce mi sie pisac. Ludzie jak widac na
> przykladzie tej sekty, uwierza w kazda brednie, bo brak im wiedzy i checi
> zdobywania tej wiedzy w Polsce.

A ty gdzie zdobywales swoja wiedze?

a ty kim wlasciw jestes, ze chcesz mnie przepytywac?
Nie twoja sprawa gdzie zdobylemmoja wiedze, powinienes mi podziekowac, za to
co na temat tej diety napisalem za darmo w sieci. Wszystkie informacje byly
udokumentowane naukowo i merytorycznie. Myslisz, ze takie infomacje zdobywa
sie w ciagu kilku dni? Tylu ile musiales poswiecic, aby przeczytac te brednie
tego tam opty -guru?

> [...]
> To absurd. Absurdem jest uwazanie ograniczania spozycia weglowodanow za absurd... Te wszystkie MacDonald'sy, Burger Kingi i Pizza Huty dobijaja ludzi nie tluszczami i nie bialkami, tylko wlasnie weglowodanami. To weglowodany pwooduja, ze mlodziez ma ostatnio monstrualnie grube dupy. Nie tluszcze. I nie bialka.

Zaczynasz byc agresywny i wypisywac jakies demagogiczne hasla, jak typowy
opty-fanatyk. Niestety kazdy fanatyzm wynika z braku podstawowej wiedzy i ze
starachu, ze jednak jestesmy w bledzie.
To w zasadzie reakcja normalna, ale osobisci teraz jak widze, ze ktoz w ten
spsob chce dyskutowac w sieci, to ja z takim czlowiekiem glebszej dyskusji nie
podejmuje.
  a tak na marginesie, ze fanatyk dietetyczny moze bys fanatykiem w kazdej innej
dziedzinie...w polityce tez:))

Data: 2009-10-16 15:22:07
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
mkarwan napisał(a):
(...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)

No i wydało się... to Jeff, ten sam
irytujący Jeff, który swego czasu tak
bezpardonowo zaatakował mnie na grupie
medycznej, kiedy napisałem, że stosuję
'dietę optymalną' w odchudzaniu...
Teraz znowu zmyśla, że jestem Rusek...
i inne brednie, licząc zapewne, że mnie
wnerwi... Biedny Karol-Jeff...

Dzięki mkarwan, że go zdemaskowałeś...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 13:38:17
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
mkarwan napisa=B3(a):
> (...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)

No i wyda=B3o si=EA... to Jeff, ten sam
irytuj=B1cy Jeff, kt=F3ry swego czasu tak
bezpardonowo zaatakowa=B3 mnie na grupie
medycznej, kiedy napisa=B3em, =BFe stosuj=EA
'diet=EA optymaln=B1' w odchudzaniu...
Teraz znowu zmy=B6la, =BFe jestem Rusek...
i inne brednie, licz=B1c zapewne, =BFe mnie
wnerwi... Biedny Karol-Jeff...

Dzi=EAki mkarwan, =BFe go zdemaskowa=B3e=B6...

Ty jestes rzeczywiscie az tak glupi, czy tylko udajesz?

no to podaj sowiecka szmato, jeszcze ten link ktory potwierdzi to co piszesz i
udowodnij jak to cie zaatakowalem.

A mkarwan to jak widac taki sam sowiecki prowokator jak ty, tyle ze podszywa
sie pod katolika i wielbiciela Radia Maryja.

Data: 2009-10-16 13:39:04
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay

Data: 2009-10-16 15:54:17
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
Karol napisał(a):
[...]

Pisz po polsku, używaj obu rąk,
a nie jak jednoręki...
Biedny Karol-Jeff...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:00:07
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Pisz po polsku, u=BFywaj obu r=B1k,
a nie jak jednor=EAki...
Biedny Karol-Jeff...

biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Data: 2009-10-16 16:06:36
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
Karol napisał(a):
biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Pisz po polsku a nie po żydowsku,
i nie projektuj swoich urojeń...
to takie prostackie...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:14:08
Autor: KArol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):
> biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Pisz po polsku a nie po =BFydowsku,
i nie projektuj swoich uroje=F1...
to takie prostackie...
 jak widac dobrze rozumiesz co pisze, durnowaty sowiecie.

Data: 2009-10-16 13:51:45
Autor: Karol
Zemsta pulsara wielonickowego sowieckiego prowoka:))
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a): (...) za ta prawde o tobie falszywy Polaku chciales sie zemscic na mnie:

http://tinyurl.com/yj9ohhh

czy te ruskie baciary, nie maja tam madrzejszych prowokatorow do oddelegowania
na polskie grupy dyskusyjne ,tylko jakies pulsary, tzvele i mkarwany?
Zenada.

Data: 2009-10-16 15:59:19
Autor: pulsar
  Karol napisał(a):
[...]

Biedny Karol-Jeff... zaplujesz się ruski żydku,
to co ciebie dręczy, projektujesz na innych...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:02:04
Autor: Karol
Zemsta pulsara wielonickowego sowieckiego prowoka:))
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Biedny Karol-Jeff... zaplujesz si=EA ruski =BFydku,
to co ciebie dr=EAczy, projektujesz na innych...

ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Data: 2009-10-16 16:08:45
Autor: pulsar
  Karol napisał(a):
Biedny Karol-Jeff... zaplujesz si=EA ruski =BFydku,
to co ciebie dr=EAczy, projektujesz na innych...

ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Odgryzasz się jak przedszkolak...
żal mi cię, biedaku...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:15:34
Autor: Karol
> [...]
  Karol napisa=B3(a):
>=20
> ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Odgryzasz si=EA jak przedszkolak...
=BFal mi ci=EA, biedaku...

dobra, dobra .....wyp***laj  na ruskie grupy, nedzna kreaturo.

Data: 2009-10-16 16:56:24
Autor: cirrus
Karol, Jeff, Annaklay
Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hb9qns$nrf$1news.interia.pl...
mkarwan napisał(a):
[...]

A w tej tytułowej wyliczance brakuje jeszcze "bez nazwy".

--
stevep

Karol, Jeff, Annaklay