Karol, Jeff, Annaklay

Data: 2009-10-16 15:22:07
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
mkarwan napisał(a):
(...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)

No i wydało się... to Jeff, ten sam
irytujący Jeff, który swego czasu tak
bezpardonowo zaatakował mnie na grupie
medycznej, kiedy napisałem, że stosuję
'dietę optymalną' w odchudzaniu...
Teraz znowu zmyśla, że jestem Rusek...
i inne brednie, licząc zapewne, że mnie
wnerwi... Biedny Karol-Jeff...

Dzięki mkarwan, że go zdemaskowałeś...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 13:38:17
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
mkarwan napisa=B3(a):
> (...)Ostatnio nazywa siebie "Karol" ;)

No i wyda=B3o si=EA... to Jeff, ten sam
irytuj=B1cy Jeff, kt=F3ry swego czasu tak
bezpardonowo zaatakowa=B3 mnie na grupie
medycznej, kiedy napisa=B3em, =BFe stosuj=EA
'diet=EA optymaln=B1' w odchudzaniu...
Teraz znowu zmy=B6la, =BFe jestem Rusek...
i inne brednie, licz=B1c zapewne, =BFe mnie
wnerwi... Biedny Karol-Jeff...

Dzi=EAki mkarwan, =BFe go zdemaskowa=B3e=B6...

Ty jestes rzeczywiscie az tak glupi, czy tylko udajesz?

no to podaj sowiecka szmato, jeszcze ten link ktory potwierdzi to co piszesz i
udowodnij jak to cie zaatakowalem.

A mkarwan to jak widac taki sam sowiecki prowokator jak ty, tyle ze podszywa
sie pod katolika i wielbiciela Radia Maryja.

Data: 2009-10-16 13:39:04
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay

Data: 2009-10-16 15:54:17
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
Karol napisał(a):
[...]

Pisz po polsku, używaj obu rąk,
a nie jak jednoręki...
Biedny Karol-Jeff...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:00:07
Autor: Karol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Pisz po polsku, u=BFywaj obu r=B1k,
a nie jak jednor=EAki...
Biedny Karol-Jeff...

biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Data: 2009-10-16 16:06:36
Autor: pulsar
Karol, Jeff, Annaklay
Karol napisał(a):
biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Pisz po polsku a nie po żydowsku,
i nie projektuj swoich urojeń...
to takie prostackie...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:14:08
Autor: KArol
Karol, Jeff, Annaklay
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):
> biedny to jestes ty, glupi, sowiecki prowokatorku.

Pisz po polsku a nie po =BFydowsku,
i nie projektuj swoich uroje=F1...
to takie prostackie...
 jak widac dobrze rozumiesz co pisze, durnowaty sowiecie.

Data: 2009-10-16 13:51:45
Autor: Karol
Zemsta pulsara wielonickowego sowieckiego prowoka:))
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a): (...) za ta prawde o tobie falszywy Polaku chciales sie zemscic na mnie:

http://tinyurl.com/yj9ohhh

czy te ruskie baciary, nie maja tam madrzejszych prowokatorow do oddelegowania
na polskie grupy dyskusyjne ,tylko jakies pulsary, tzvele i mkarwany?
Zenada.

Data: 2009-10-16 15:59:19
Autor: pulsar
  Karol napisał(a):
[...]

Biedny Karol-Jeff... zaplujesz się ruski żydku,
to co ciebie dręczy, projektujesz na innych...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:02:04
Autor: Karol
Zemsta pulsara wielonickowego sowieckiego prowoka:))
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Biedny Karol-Jeff... zaplujesz si=EA ruski =BFydku,
to co ciebie dr=EAczy, projektujesz na innych...

ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Data: 2009-10-16 16:08:45
Autor: pulsar
  Karol napisał(a):
Biedny Karol-Jeff... zaplujesz si=EA ruski =BFydku,
to co ciebie dr=EAczy, projektujesz na innych...

ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Odgryzasz się jak przedszkolak...
żal mi cię, biedaku...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:15:34
Autor: Karol
> [...]
  Karol napisa=B3(a):
>=20
> ruskim zydkiem, to wlasnie jestes ty zalosny pulsarku.

Odgryzasz si=EA jak przedszkolak...
=BFal mi ci=EA, biedaku...

dobra, dobra .....wyp***laj  na ruskie grupy, nedzna kreaturo.

Data: 2009-10-16 16:56:24
Autor: cirrus
Karol, Jeff, Annaklay
Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hb9qns$nrf$1news.interia.pl...
mkarwan napisał(a):
[...]

A w tej tytułowej wyliczance brakuje jeszcze "bez nazwy".

--
stevep

Karol, Jeff, Annaklay