Karol Karski i lot do Gruzji...

Data: 2011-11-08 00:37:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karol Karski i lot do Gruzji...

Wikipedia pisze, że to KKarski zaproponował postawienie pilota
w stan oskarżenia w związku z odmową lądowania w gruzińskiej mgle.

Chcę wiedzieć, czy Wikipedia fantazjuje, czy pisze prawdę.
A może to ja coś plączę?

    W 2008 złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
    przez pilota, który odmówił przelotu do Tbilisi samolotu z prezydentem
    Lechem Kaczyńskim (prokurator wojskowy stwierdził brak znamion czynu
    zabronionego)[7]. W listopadzie 2010 cypryjski sąd zasądził od niego
    solidarnie z Łukaszem Zbonikowskim odszkodowanie za zniszczenie wózków
    golfowych, do czego miało dojść w trakcie służbowego wyjazdu
    parlamentarzystów na Cypr w listopadzie 2008[8].

Co do wózka -- TV wyjaśniała, że (zdaniem Karskiego) oskarżenie o zniszczenie
(po pijaku) wózka było czymś na kształt brutalnego ataku na Kościół a KKarski
jest czysty jak łza. ;)

Data: 2011-11-08 02:24:08
Autor: robertbig
Karol Karski i lot do Gruzji...
Karski to wyjatkowe bydle. Dla swojej kariery w PIS opluwał bez opamietania Kpt. Pietruczuka gdzie sie dało.
Drugie bydle ,opluwajace Pietruczuka  , niejaki  Gosiewki ,sam padł ofiara swojego mocodawcy. Który w Smoleńsku jednak postwił na swoim.

Cytaty szczegółowe z naszej najnwoszej histori :DDD

http://pl.wikiquote.org/wiki/Incydent_gruzi%C5%84ski

A tak wydarzenia na Cyprze skomentował ktos z poczuciem humoru:

Sugerowanie, jakoby poseł Karski rozbił melexa jest ohydną insynuacją. Z raportu sporządzonego przez cypryjską policję jednoznacznie wynika, że rozbity o falochron wózek miał pedał gazu przyciśnięty kamieniem co wskazuje, że w momencie zdarzenia nie był prowadzony przez człowieka a przez prymitywną wersję autopilota. Jest dla mnie oczywistą oczywistością, że gdyby zdarzenie było badane przez niezależną komisję międzynarodową a nie przez skorumpowany (przez wiadome siły) cypryjski sąd, to raport wskazałby jako bezpośrednią przyczynę kolizji niezareagowanie autopilota melexa na komunikat "falochron ahead" po której powinno nastąpić automatyczne poderwanie pojazdu i odejście na drugi krąg. Zaniedbania w tym zakresie obciążają hotel jako właściciela udostępniającego niesprawnego melexa użytkownikom. Poseł Karski, uruchamiając wspomnianym kamieniem autopilota, nie miał wiedzy o niedostatecznym, sprawiającym zagrożenie wyposażeniu technicznym pojazdu, w szczególności nie jest znany fakt aby podpisał oświadczenie że wie, iż powierzony pojazd jest wyposażony w zubożoną w stosunku do standardu automatyczną aparaturę do śledzenia ukształtowania terenu i omijania przeszkód terenowych. W świetle ustalonych rażących zaniedbań ze strony udostępniającego melexa próba przypisania posłowi Karskiemu sprawstwa kolizji z powołaniem na nieistotny fakt przyciśnięcia akceleratora kamieniem w stanie wskazującym (jakoby) na spożycie należy uznać za całkowicie nieuzasadnione.

Data: 2011-11-08 23:03:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karol Karski i lot do Gruzji...

"robertbig" 12523733.215.1320747848732.JavaMail.geo-discussion-forums@vbmh5

[...]

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Polityka mnie nie ciągnie, ale Karskiego
widziałem z bliska w dniu jego ślubu. Piłem jego szampan, jadłem jego
łososie i słodycze, ale nie byłem zaproszony (poza jednym, nieznanym mi,
mężczyzną chyba nikt nie wyraził w mojej obecności chęci zaproszenia
mnie ,,do stołu'') ani na ślub, ani na wesele. :)

Przedstawiono mi go jako... eks-komunistę, dlatego zdziwiłem się tym,
że to PiSowiec. Jak okazało się -- źle mi go nie przedstawiono, :) co
oficjalnie wychodzi na jaw właśnie teraz. Ślubu udzielał sam biskup
Głódź, jakaś zakonnica ciągnęła mnie do dołu (do depresji?) i syczała
coś w rodzaju: trzeba uklęknąć...

Zbliżały się przedterminowe wybory i miałem świadomość tego, że PiS
tych wyborów już nie wygra. Zastanowiłem się nad losem młodej pani,
której mąż ślubuje miłość, wierność itp. w przededniu swego upadku...
Wprawdzie Karski kolejny raz został posłem, ale już nie był posłem
partii wiodącej (tworzącej koalicję) lecz posłem partii przegrywającej
niemal wszystko -- niemal na każdych wyborach...

Głódź rozprawiał o przewadze małżeństwa zawieranego w wieku dojrzałym
(Karski jest w moim wieku, i nie o XXI wieku mi chodzi -- jest niecały
rok starszy ode mnie) kiedy to nie trzeba już szukać pomocy u rodziców,
niepomny ;) tego, że ,,połowa'' wiadomego Kościoła zmuszała :) mnie do
współpracy z moimi rodzicami, co skutkowało rujnowaniem mego życia... :)

-=-

Co tam robiłem? Przywiozłem kolegę zatrudnionego w roli kamerzysty. :)
Do stołu mnie nie poproszono, zatem miałem wiele czasu na rozmyślania,
a że z tamtą częścią Warszawy wiązały się moje wspomnienia z lat dawnych,
nie nudziłem się, lecz rozmyślałem... Spacerowałem po swego rodzaju
świętej (dla mnie świętej) ziemi, będąc stale o krok od ludzi
reprezentujących tych, którzy to moje życie zdeptali, :) rozmyślając
o tym, co utraciłem ,,dzięki'' Karskim i jemu podobnym, błądząc wśród
szczątów parku, miłych memu oku uliczek, ocierając się o filharmonię,
gdzie wtedy (może niezupełnie dokładnie tamtej soboty, ale jakoś
w pobliżu tamtego dnia) goszczono kogoś, kogo lubiłem słuchać...

Zanim obsługanci pojęli, że nie jestem gościem, łyknąłem bez wahania
dwa (dosłownie podane mi na tacy) kieliszki szampana (jestem na co
dzień abstynentem a ponadto nieco ;) głodowałem, zatem taka okazja
odrzucała wszelkie opory natury psychicznej czy fizycznej; podobnie
rzecz się miała z wcinaniem masy :) łososiowej -- lubię tę rybkę,
a raczej niecodziennie mnie było na nią stać... zawsze mnie uczono,
że darów Bożych nie należy odrzucać, choćby je przynosił sam szatan
we własnej osobie) i miałem świadomość tego, że goszczą mnie (o ile
można to było nazwać aż gościną, bo państwo Karscy raczej z sympatią
na mnie nie spoglądali i wytrwale odrzucali sugestie swych gości
związane z posadzeniem mnie przy wspólnym stole biesiadnym/weselnym)
moi zwycięzcy, dawni moi sojusznicy (których niegdyś wspierałem
i sercem, i portfelem) ale zarazem pokonani -- od kiedy pamiętam,
widziałem nie świat przeszły (choć wspomnienia żyją we mnie jako
bardzo klarowne i bliskie), nie teraźniejszy, ale żyłem wciąż
przyszłością :) i Karski (choć wówczas ociekający przepychem
poseł zwycięskiej partii tworzącej koalicję) jawił się mi...
jako przegrany...

Pozwolono nam najeść się dopiero tuż przed naszym odjazdem, odniosłem
wrażenie takie, jakby chciano nas spić alkoholem... :) Przed nami była
podróż z Warszawy do Białegostoku, w głowie miałem mętlik związany
z marzeniami, filharmonią (mocno złościło mnie to, że choć żyję tak
blisko Warszawy, nie mogę uczestniczyć w tego rodzaju imprezach),
przerwaną i zniszczoną przeszłością oraz klarującą się przyszłością,
w której Karski (dzisiejszy zwycięzca) zajmował miejsce pokonanych
a ja -- obserwatorów... Już tego wszystkiego było dosyć do spowodowania
wypadku, :) dlatego nawet na jedną kroplę alkoholu nie wyraziłem wtedy
zgody... Szampan wypity tuż przed weselem nie mógł zaszkodzić z uwagi
na czas, jaki upłynął od momentu wypicia tegoż...

Pożegnałem towarzystwo mając świadomość tego, że nie bez powodu
tak zwana Opatrzność Boska mnie tam przygnała, i nie bez powodu
w takim akurat czasie i w takich akurat okolicznościach.

-=-

Ponieważ tego posła widziałem ,,z bliska'' los jego stał się mi jakoś
bliższy niż los innych posłów -- co oczywiście nie oznacza, że Karskiego
polubiłem. :) Gdy przeczytałem o wyczynach związanych ze słuszną odmową
lądowania, chciałem upewnić się co do tego, że Wikipedia nie kłamie.
Wiele myśli przetoczyło :) się wtedy przez moją głowę, ale prawie
wszystkie one muszą pozostać w ukryciu... Nie jest moim zadaniem
obciążanie Karskiego -- jakkolwiek bym go obciążał, jedynie bym
go uniewinniał z uwagi na me miękkie serce, czego czynić nie zamierzam. :)

-=-

Jeśli poseł Karski naprawdę domagał się oskarżania pilotów słusznie
odmawiających wykonania absurdalnego polecenia lądowania w Tbilisi,
został ukarany przez swojaków, :) którzy nie bez powodu widzą w nim
współsprawcę wypadku smoleńskiego. Zemsta zatem dokonała się w rodzinnym
gronie a mnie dostarczyła kolejnych dowodów tego, że w Polsce nie naród
wybiera posłów, ale rodziny wybiera swojaków... :) Karski podpadł swoim,
więc go ukarali. [tak oto Karski nie korzysta z pomocy rodziców itp.
osób swojej szeroko rozumianej rodziny]

-=-

Jeszcze raz dziękuję osobom biorącym udział w tym wątku
za rozwianie moich wątpliwości. [życząc im miłych
i spokojnych lotów]

Data: 2011-11-08 12:15:59
Autor: CeSaR
Karol Karski i lot do Gruzji...

[...]

Wikipedia nic nie plącze. Najlepszym na to dowodem jest fakt, że po Smoleńsku Karski siedział wyjątkowo cicho.

Data: 2011-11-08 13:14:43
Autor: pIOTER
Karol Karski i lot do Gruzji...
W dniu 2011-11-08 12:15, CeSaR pisze:
Wikipedia pisze, �e to KKarski zaproponowa� postawienie pilota
w stan oskar�enia w zwi�zku z odmow� l�dowania w gruzi�skiej mgle.

Chcďż˝ wiedzieďż˝, czy Wikipedia fantazjuje, czy pisze prawdďż˝.
A mo�e to ja co� pl�cz�?

Wikipedia nic nie pl�cze. Najlepszym na to dowodem jest fakt, �e po
Smole�sku Karski siedzia� wyj�tkowo cicho.

najwyrazniej jednak wypuszczono go juz z wariatkowa ;)

pIOTER

Data: 2011-11-08 13:51:04
Autor: CeSaR
Karol Karski i lot do Gruzji...

najwyrazniej jednak wypuszczono go juz z wariatkowa ;)

Ale moze tylko na przepustke....

Data: 2011-11-12 19:48:16
Autor: Heinzkalter
Karol Karski i lot do Gruzji...
Chcę wiedzieć, czy Wikipedia fantazjuje, czy pisze prawdę.
(po pijaku)

Karski to rowny chłop. Z ryja od razu widać, że za kołnierz nie wylewa - morda cegly sie domaga. Zarośniety pysk przypomina bezdomnego żula. ale i tak fajny jest. Ja po gorzale tez miewam chęci na demolkę, szukam guza, lubię odlać się w tramwaju, a melexa rozjebalbym z prwdziwą przyjemnością - tyle że wjechalbym nim do pokoju hotelowego.

hk

Data: 2011-11-12 20:55:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karol Karski i lot do Gruzji...

"Heinzkalter" j9mf1l$sb5$1@inews.gazeta.pl

[...]

Zatem -- Bogu składajmy dzięki za to, że tacy ludzie (po zaprezentowaniu
swoich walorów -- walorów swojej osobowości) tracą popularność i władzę. :)

Data: 2011-11-13 00:17:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karol Karski i lot do Gruzji...

"Heinzkalter" j9mf1l$sb5$1@inews.gazeta.pl

Karski to rowny chłop. Z ryja od razu widać, że za kołnierz nie wylewa - morda cegly sie domaga. Zarośniety pysk przypomina bezdomnego żula. ale i

Wiesz... Na zdjęciach, które ja mu robiłem wygląda... Hm...
Do dzisiaj uważałem, że na moich zdjęciach wypadł koszmarnie,
choć nie mogłem doszukać się w tym czymś swojej winy. Teraz
widzę, że na moich zdjęciach wypadł rewelacyjnie... :)

Karol Karski i lot do Gruzji...