Karol Wojty艂a i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy

Data: 2013-10-19 15:01:47
Autor: WW
W dniu 2013-10-19 14:18, Towarzysz Gn贸j pisze:
--
Sw贸j pozytywny stosunek do Jaruzelskiego papie偶 manifestowa艂 nieraz. W
schy艂kowym okresie PRL, podczas spotkania z polskimi biskupami w Watykanie,

Wida膰 wiedzia艂 co艣, czego jego przeciwnicy nie wiedz膮.
Dla sporej cz臋艣ci spo艂ecze艅stwa, gen. Wojciech Jaruzelski b臋dzie tym, kt贸ry zapobieg艂 wojnie bratob贸jczej i rozlewowi krwi.
On doskonale wiedzia艂, 偶e 偶e my nie Czechos艂owacja i u nas nie sko艅czy si臋 na zdj臋ciu tabliczek z nazwami ulic.

Chapeau bas.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-10-19 17:32:53
Autor: boukun
Karol Wojty艂a i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l3tvs6$354$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dla SBek贸w i Ubek贸w tylko. Je艣li ju偶, to wojn臋 wywo艂ali bandziory, 偶eby zachowa膰 wp艂ywy...

boukun

Data: 2013-10-19 19:47:10
Autor: Towarzysz Gn贸j
Karol Wojty艂a i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
| U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Dla SBek贸w i Ubek贸w tylko. Je艣li ju偶, to wojn臋 wywo艂ali bandziory, 偶eby
zachowa膰
| wp艂ywy...

Dlaczego bandziory?
Przecie偶 nikt w Polsce nie chcia艂 wprowadza膰 stanu wojennego:
--
Following the 9th Plenum, however, Comrade Kania took the position that they could not rely on the army and the security organs, and was not certain whether they would uphold the party and state leadership in a critical situation.
Comrade Marshal of the Soviet Union Kulikov tried to dissuade Comrade Kania from this view, showing him positive examples of the Polish army, and underlined that Soviet comrades were of the opinion that the army and security organs were prepared to end the counterrevolution at the order of the party and government leadership.  Comrade Kania did not share this opinion.

Data: 2013-10-19 19:45:04
Autor: Towarzysz Gn贸j
Karol Wojty艂a i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Wida膰 wiedzia艂 co艣, czego jego przeciwnicy nie wiedz膮.

Przede wszystkim wiedzia艂 o tym, 偶e towarzysze radzieccy nie chc膮 nam przyj艣膰 z pomoc膮. Ale wa偶ne, 偶e genera艂 si臋 nie sp贸藕ni艂. Bo gdyby tak nie zd膮偶y艂 przed 艣mierci膮 Bre偶niewa, to wicie... z tym Andropowem nie by艂o o czym gada膰.

| Dla sporej cz臋艣ci spo艂ecze艅stwa, gen. Wojciech Jaruzelski b臋dzie tym,
| kt贸ry zapobieg艂 wojnie bratob贸jczej i rozlewowi krwi.

Nu... Mog艂o by膰 nawet lepiej. Gdyby mu si臋 uda艂o uprosi膰 towarzysza Kulikowa, to nie by艂oby w Polsce 偶adnej wojny, tylko pomoc radziecka. Ale nic straconego, bo zobaczcie - Zwi膮zek Radziecki od 膰wierci wieku nie istnieje, a my mamy w Polsce stan wojenny. I to jest najwi臋ksza zas艂uga towarzysza genera艂a!

gnoj.czerwony@gru.pl

Karol Wojty艂a i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy