Karol Wojtyła i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy

Data: 2013-10-19 17:31:43
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l3ttgn$jdi$4node1.news.atman.pl...
--
Swój pozytywny stosunek do Jaruzelskiego papież manifestował nieraz. W
schyłkowym okresie PRL, podczas spotkania z polskimi biskupami w Watykanie,

Oboje sprzedali Polskę...

boukun

Data: 2013-10-19 19:15:44
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l3u9h9$6s1$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości
| >

| Oboje sprzedali Polskę...

A można to sprzedać ciastko i mieć ciastko?
Buuuuuuu-ha-ha-ha!

gru.pl

Karol Wojtyła i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy