Karol Wojtyła i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy

Data: 2013-10-20 10:17:48
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-19 14:18, Towarzysz Gnój pisze:
--

Jak to "dwaj" wielcy? Co do generała to chyba oczywiste, ale z jakiej niby paki Papieża nazywasz wielkim Polakiem?

Data: 2013-10-20 22:57:40
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l403j8$qo4$1node1.news.atman.pl...

| Jak to "dwaj" wielcy?

Zapytajcie autora tego artykułu.

 Co do generała to chyba oczywiste, ale z jakiej
| niby paki Papieża nazywasz wielkim Polakiem?

Dlaczego nie?
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-10-21 12:54:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-20 22:57, Towarzysz Gnój pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Jak to "dwaj" wielcy?

Zapytajcie autora tego artykułu.

Czyli można rozumieć że nie tylko nie identyfikujesz się z tym co wklejasz, ale nawet go nie popierasz?

  Co do generała to chyba oczywiste, ale z jakiej
| niby paki Papieża nazywasz wielkim Polakiem?

Dlaczego nie?
Buuu-ha-ha!

Możesz odpowiedzieć dlaczego w twoim mniemaniu papież był "Wielkim Polakiem"? Pytania do mnie proszę kierować dopiero po odpowiedzi na moje.

Data: 2013-10-21 21:46:27
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l431bv$s2v$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Czyli można rozumieć że nie tylko nie identyfikujesz się z tym co
| wklejasz, ale nawet go nie popierasz?

| > |

| Możesz odpowiedzieć dlaczego w twoim mniemaniu papież był "Wielkim

Moje mniemanie na razie nie ma nic do rzeczy towarzyszu Trybun. Zacytowałem artykuł, reszty dowiecie się na zebraniu.

Karol Wojtyła i Wojciech Jaruzelski... dwaj wielcy Polacy