Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...

Data: 2009-10-08 08:46:54
Autor: Tzva Adonai
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...
- Właśnie wróciłem z podróży do Izraela. Na tamtejszym lotnisku
przeszedłem niezwykle upokarzającą kontrolę osobistą. A to tylko
dlatego, że funkcjonariusze dbający o bezpieczeństwo nie mogli pojąć,
że Polak może przylecieć do Tel Awiwu z Barcelony... To było
kuriozalne doświadczenie - mówi "Dziennikowi" Tomasz Karolak.

Aktor był już w Izraelu wiele razy i tym bardziej był zdziwiony
faktem, że wzięli go za terrorystę.

- Przecież doskonale wiedzieli, że jestem w Polsce osobą medialną.

- W przypadku ludzi takich jak ja łatwo to akurat sprawdzić . Starałem
się zachować maksimum cierpliwości, ale i tak czułem się poniżony...

http://aleseriale.pl/gid,5494,img,204853,page,4,fototemat.html

Data: 2009-10-08 18:18:34
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

Bałwan, bo po chuja tam pojechal...

Data: 2009-10-08 16:27:53
Autor: apr...
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

[...]

może do rodziny przyleciał ?

Data: 2009-10-08 18:29:01
Autor: Prawusek

" apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
> [...]

> - W przypadku ludzi takich jak ja łatwo to akurat sprawdzić . Starałem
> się zachować maksimum cierpliwości, ale i tak czułem się poniżony...

I Mosad nie wie, że rzyt?

Data: 2009-10-08 16:57:02
Autor: apr...
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):

" apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> może do rodziny przyleciał ?

I Mosad nie wie, że rzyt?

no właśnie, bo jakby rejsowym lot-em z waszawy przyleciał to by kwiatmi witali, a z barcelony mosadem go potraktowali, to taka dozgonna i jednostronna "przyjaźń" zydosko - POlska

Data: 2009-10-08 22:29:07
Autor: awe
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...
A kto to jest karolak?
awe

Data: 2009-10-08 22:32:17
Autor: VicAbarca
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...
awe ďčřĺň:
A kto to jest karolak?

To taki pianista jazzowy, alkoholik :) Maz Marii :)

--
Vic

Data: 2009-10-09 01:23:24
Autor: MH
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...
awe ďčřĺň:
> A kto to jest karolak?

To taki pianista jazzowy, alkoholik :) Maz Marii :)

Wojciech alkoholik ?? Eee tam , za kołnierz nie wylewa , ale nie aż tak.
Podobnie Maria Cz. A w zasadzie to nie pianista. Raczej rasowy Hammondzista ...

MH

Data: 2009-10-09 21:08:10
Autor: VicAbarca
MH пишет:
 A w zasadzie to nie pianista. Raczej rasowy Hammondzista ...

Wlasciwie masz racje :) Ale wymiata koles nieziemsko...

--
Vic

Data: 2009-10-12 10:16:23
Autor: awe
Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:halid5$t3t$1atlantis.news.neostrada.pl...

Chyba kojarze
awe

Data: 2009-10-12 05:11:55
Autor: dexth
On 12 Paź, 10:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:halid5$t3t$1atlantis.news.neostrada.pl...> awe ďčřĺň:

> To taki pianista jazzowy, alkoholik :) Maz Marii :)

> --

Chyba kojarze
awe

Tomasz Karolak to aktor. Gra w serialu TVN "39 i pół"

pozdr dexth

Data: 2009-10-15 01:21:44
Autor: VicAbarca
dexth пишет:
Tomasz Karolak to aktor. Gra w serialu TVN "39 i pół"

A Wojciech Karolak to muzyk. Zajebiscie gra na Hammondzie... :)

--
Vic

Karolak wzięty za terrorystę w Izraelu...