Karolek... Specjalnie dla Ciebie. :>

Data: 2009-12-19 02:55:40
Autor: Lorn
Karolek... Specjalnie dla Ciebie. :>
Dam Ci powód do Abuse... Jesteś beznadziejnym typem, który głosi antypolskość, jesteś pozbawionym realnej wiedzy o kraju z którego pochodzisz... Siedzisz jak taka menda co niby wie, ale psioczy i podjudza zza oceanu... Salonik cytujesz... Nie masz własnych poglądów bo i niby skąd... Podaj proszę moje dane... Wyślij do abuse... Moje posty nie są równe Twoich... Chamstwem i inwektywami ociekają. :> Czekam :>
Zabaw się w mkarwana... Jego cenię za konsekwentność... Tobą gardzę. Aż mnie kordzi stworzyć listę postów (c) mkarwan z Twoimi chamskimi wyzwiskami.

Data: 2009-12-19 02:02:12
Autor: Karol
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[...]

...ok Wiktorze, przesle ten tekst tez na abus, wraz z dowodami jak mnie
zaczales pierwszy atakowac na tej grupie.

Data: 2009-12-19 03:07:09
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

..ok Wiktorze

Nie mam na imię Wiktor :>

, przesle ten tekst tez na abus, wraz z dowodami jak mnie
zaczales pierwszy atakowac na tej grupie.

Bardzo proszę. :> Czekam...

Data: 2009-12-19 02:11:49
Autor: Karol
Karolek... Specjalnie dla Ciebie. :>
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Nie mam na imię Wiktor :>

 klamiesz.

> , przesle ten tekst tez na abus, wraz z dowodami jak mnie
> zaczales pierwszy atakowac na tej grupie.

Bardzo proszę. :> Czekam...

...ale to nie bedzie abus z nesostrady:) --

Data: 2009-12-19 03:13:43
Autor: Lorn
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Nie mam na imię Wiktor :>

 klamiesz.

Udowodnij mi, że kłamię :>

, przesle ten tekst tez na abus, wraz z dowodami jak mnie
zaczales pierwszy atakowac na tej grupie.

Bardzo proszę. :> Czekam...

..ale to nie bedzie abus z nesostrady:)

A wysyłaj gdzie chcesz :>

Data: 2009-12-19 02:46:13
Autor: Karol
Karolek... Specjalnie dla Ciebie. :>
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Udowodnij mi, że kłamię :>

to, ze klamiesz to jest ewidentne.
  Ale powazniesza sprawa jest to, ze probujesz poprzez ataki personalne i
przemoc slowna oraz generalni mobbing w sieci, przesladowac osoby o innych
pogladach politycznych i religijnych oraz w ten sposob cenzurowac ich wypowiedzi.
Dlatego zglosze twoj przypadek na specjalny *abus*. --

Data: 2009-12-19 12:31:38
Autor: Lorn
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Udowodnij mi, że kłamię :>

to, ze klamiesz to jest ewidentne.

Powtarzam jeszcze raz... Udowodnij mi że kłamię.

[...]

To ja Tobie Karolku pokażę przemoc słowną... Krótki wycinek tego co potrafisz:

"ja ci moge tylko dac grzecznie w tego zaklamanego, glupiego ryja. Podaj tylko swoje dane, antypolski idioto."  -- - Podobno znasz moje dane :>

"czy te ruskie baciary, nie maja tam madrzejszych prowokatorow do oddelegowania na polskie grupy dyskusyjne ,tylko jakies pulsary, tzvele i mkarwany?" -- - Masz dowody na te oszczerstwa?

"kolejny jebniety prowokator sowiecki na tej grupie."

Mogę tak bardzo długo.

Data: 2009-12-19 02:12:45
Autor: Karol
> [...]

 klamiesz.

> , przesle ten tekst tez na abus, wraz z dowodami jak mnie
> zaczales pierwszy atakowac na tej grupie.

...ale to nie bedzie abus z neostrady:) --

Data: 2009-12-19 05:03:29
Autor: MH
[...]

Zaś nie jestem na bieżąco.. O co kurde poszło ?? MH

Data: 2009-12-19 11:42:26
Autor: HaMMeR
MH wrote:
[...]

Nigdy nie byles i nigdy nie bedziesz, to cie przerasta ...

Karolek... Specjalnie dla Ciebie. :>