Karpik czy misio?

Data: 2012-06-30 12:59:23
Autor: Przemysaw M.
Karpik czy misio?
Apelujemy, żeby nie mieszać sportu i polityki – mówi o niedzielnym finale
Euro 2012 gość Przesłuchania w RMF FM Radosław Sikorski. Czy ze względu na
obecność na meczu w Kijowie Janukowycza i Łukaszenki, prezydent Komorowski
powinien zrezygnować z wyjazdu? - O obecności na meczu Łukaszenki
dowiedzieliśmy się wczoraj, ale tam będzie cały świat, będą więc też
kontrowersyjni przywódcy - odpowiada Sikorski."

Ciekaw jestem kto z tych kontrowersyjnych strzeli karpia z Putinem, a misia
z Łukaszeno? A może odwrotnie. --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Karpik czy misio?