Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT

Data: 2010-03-12 11:07:04
Autor: Wiktor S.
Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT
Płyta główna wg instrukcji obsługuje karty AGP x2/x4.Znalazłem za
śmieszne pieniądze kartę ATi XPERT2000 Pro 32MB AGP i chciałbym ja
zamontować, tylko nie wiem, jaki rodzaj AGP posiada.

Jak wejdzie do slotu (różna jest pozycja przegródki) to powinno działać.

Czy może lepiej wziąć pierwszą lepszą Riva TNT M64 lub Radeon 7000VE z

No bez przesady, na tym komputerze dużo lepsze karty pójdą (w zasadzie każda na AGP powinna)

--
Azarien

Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT