Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle

Data: 2011-04-15 04:48:18
Autor: lolka
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
Chce kupic czytnik Kindle 3G w Amazonie. Te czytniki na dzien
dzisiejszy maja darmowy dostep do internetu, jednak nie jest to
oficjalny ficzer, w zwiazku z tym w kazdej chwili mozna sie
spodziewac, ze zostana wprowadzone oplaty za dostep.
tak glupio jest w tej chwili w amazonie, ze czytnik w kolorze bialym
jest dostepny tylko w wersji US, ktora rozni sie od europejskiej karta
- w US jest AT&T, w europejskiej Vodafone.
Moje pytanie: czy mozna w jakis sposob prognozowac, przewidziec, co
bedzie korzystniejsze po ew. wprowadzeniu oplat za polaczenia z
siecia: miec karte Vodafone, czy AT&T? Czytnik bylby uzywany w Polsce.

Ja sie kompletnie na tym nie znam, chce bialy, bo bardziej mi sie
podoba, ale nie chcialabym potem zostac na lodzie, majac czytnik,
ktory np. bedzie mial net tylko w Stanach, czy cos, albo oplaty beda
wyzsze...

Data: 2011-04-15 13:01:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 15 Apr 2011 04:48:18 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

[...]

tam już s± opłaty za dostęp, poczytaj dokładnie o limitach w smallprintach.

[...]

kup sobie model Wifi, zaoszczędzone pieni±dze wydaj na zakup odpowiedniej
aktywacji do telefonu z pakietem danych, zakładaj±c, że telefon ma Wifi i
potrafi udostępnić internet.
Sam internet na Kindle działa bardzo kulawo, więc i tak nie ma sie czym
podniecać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-15 05:09:03
Autor: lolka
On 15 Kwi, 14:01, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> [...]
> spodziewac, ze zostana wprowadzone oplaty za dostep.

tam już s± opłaty za dostęp, poczytaj dokładnie o limitach w smallprintach.

Osoby uzywajace Kindle twierdza, ze nic nie placa za dostep.

> [...]

aktywacji do telefonu z pakietem danych, zakładaj±c, że telefon ma Wifi i

Nie korzystam z internetu w telefonie i nie bede (z roznych przyczyn).

Sam internet na Kindle działa bardzo kulawo, więc i tak nie ma sie czym
podniecać.

Dla moich potrzeb jest to wystarczajace.

--
*lolka*

Data: 2011-04-15 12:31:26
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 15 Apr 2011 05:09:03 -0700, lolka napisał(a):

tam już s± opłaty za dostęp, poczytaj dokładnie o limitach w
smallprintach.

Osoby uzywajace Kindle twierdza, ze nic nie placa za dostep.

Zależy do czego ten internet ma być używany. Za przegl±danie sieci się nie płaci -- ale na tym praktycznie nie da się przegl±dać sieci. Ale np. za ¶ci±gnięcie własnego pliku się płaci.

Też mam podstawowy model i wydaje mi się, że dopłacanie 50 dolarów za 3G to wyrzucanie kasy w błoto.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-04-15 06:07:27
Autor: lolka
On 15 Kwi, 14:31, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

nie płaci -- ale na tym praktycznie nie da się przegl±dać sieci.
Ale np. za ¶ci±gnięcie własnego pliku się płaci.

No wiem, wiem o tych plikach, nieprecyzyjnie sie wyrazilam, co na
grupach jest przeklenstwem :) Uscislam: internet=www.

--
*lolka*

Data: 2011-04-15 13:23:29
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 15 Apr 2011 06:07:27 -0700, lolka napisał(a):

[...]

No więc do www Kindle też się ¶rednio nadaje. Do długich tekstów na pojedynczych stronach -- słowem: do czytania -- tak, ale już do tego, z czego składa się 99% stron www Kindle się nie nadaje.

Data: 2011-04-15 06:30:19
Autor: lolka
On 15 Kwi, 15:23, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> No wiem, wiem o tych plikach, nieprecyzyjnie sie wyrazilam, co na
> grupach jest przeklenstwem  Uscislam: internet=www

No wi c do www Kindle te si rednio nadaje. Do d ugich tekst w na
pojedynczych stronach -- s owem: do czytania -- tak, ale ju do tego, z
czego sk ada si 99% stron www Kindle si nie nadaje.

Ale mnie on raczej bylby potrzebny jako podreczne narzedzie awaryjne.
Zakladam, ze go bede nosic zawsze przy sobie (w przeciwienstwie do
laptopa), a internet "na miescie" sie przydaje - chocby sprawdzic
jakis rozklad jazdy, telefon do knajpy, wyszukac cos w google, czy
chocby z nudow poczytac wiadomosci. Do tego to chyba w zupelnosci
wystarczy?

--
*lolka*

Data: 2011-04-15 15:43:07
Autor: Michal Jankowski
lolka <lolkademolka@gmail.com> writes:

[...]

Różnica w cenie jest tak mała, że nie widzę powodu nie kupić wersji
3G, choci±zby po to, żeby można było kupować ksi±żki bez szukania
sieci wifi.

A jak już się kupi, to czemu nie użyć przegl±darki, któr± daj±? Je¶li
jest się ¶wiadomym ograniczeń i nie zagl±da darowanemu do pyska...
Google działa, wikipedię czyta się do¶ć dobrze, gmail z niejakim
wysiłkiem, inne strony bardzo różnie - od pełnej funkcjonalno¶ci i
niezłej czytelno¶ci do zerowej (typu nie da się wypełnić formularza i
koniec). No i oczywi¶cie podł±czenie się do wifi przegl±darki
kindlowej nijak nie zmienia, więc co nie działało z 3G, nie zadziała i
z wifi. Do 'prawdziwego' korzystania z internetu i tak trzeba mieć inne
urz±dzenie i wykupić dla niego dostęp albo szukać darmowych punktów.

  MJ

Data: 2011-04-15 06:56:36
Autor: lolka
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
On 15 Kwi, 15:43, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

R nica w cenie jest tak ma a, e nie widz powodu nie kupi wersji
3G, choci zby po to, eby mo na by o kupowa ksi ki bez szukania
sieci wifi.

Tez uwazam, ze nie jest duza.

A jak ju si kupi, to czemu nie u y przegl darki, kt r daj ? Je li
jest si wiadomym ogranicze i nie zagl da darowanemu do pyska...
Google dzia a, wikipedi czyta si do dobrze, gmail z niejakim
wysi kiem, inne strony bardzo r nie - od pe nej funkcjonalno ci i
niez ej czytelno ci do zerowej (typu nie da si wype ni formularza i
koniec). No i oczywi cie pod czenie si do wifi przegl darki
kindlowej nijak nie zmienia, wi c co nie dzia a o z 3G, nie zadzia a i
z wifi.

Do 'prawdziwego' korzystania z internetu i tak trzeba mie inne
urz dzenie i wykupi dla niego dost p albo szuka darmowych punkt w.

No to mam w laptopie. A na co dzien mi duzo nie trzeba.

Ale o tych kartach nikt nic nie wie? :(

--
*lolka*

Data: 2011-04-15 14:14:02
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 15 Apr 2011 06:56:36 -0700, lolka napisał(a):

Ale o tych kartach nikt nic nie wie?

W zasadzie trudno wróżyć z fusów jak będzie wygl±dała polityka cenowa po ew. zmianach.

Data: 2011-04-15 16:30:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-04-15 16:14, Olgierd pisze:
Dnia Fri, 15 Apr 2011 06:56:36 -0700, lolka napisał(a):

Ale o tych kartach nikt nic nie wie?

W zasadzie trudno wróżyć z fusów jak będzie wygl±dała polityka cenowa po
ew. zmianach.

Z tego, co słyszałem od dotychczasowych użytkowników, www jest cały czas za free.

Data: 2011-04-15 19:54:28
Autor: Michal Jankowski
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> writes:

[...]

WWW jest za free. I będzie tak długo jak będzie - nic więcej
powiedzieć się nie da.

  MJ

Data: 2011-04-20 18:16:17
Autor: Pszemol
"lolka" <lolkademolka@gmail.com> wrote in message news:e7db84be-8475-4492-8536-6676e51d8fffn2g2000prj.googlegroups.com...
[...]

Tylko ze to nie jest laptop wlasnie, a wiele stron internetowych
korzysta z technologii laptopowych (flash, ActiveX, itp...) i na
innych systemach internet dziala kulawo jesli nie sa porobione
dedykowane aplikacje jak np. app do YouTube dla iPhone...

Data: 2011-04-15 15:40:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:23:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

No więc do www Kindle też się ¶rednio nadaje. Do długich tekstów na pojedynczych stronach -- słowem: do czytania -- tak, ale już do tego, z czego składa się 99% stron www Kindle się nie nadaje.

Mam nieodparte wrażenie, że jak bardzo by¶ się nie starał - nie
przetłumaczysz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-18 21:20:40
Autor: Wemif
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

No więc do www Kindle też się ¶rednio nadaje. Do długich tekstów na pojedynczych stronach -- słowem: do czytania -- tak, ale już do tego, z czego składa się 99% stron www Kindle się nie nadaje.

Czy testował kto¶ z Was klienta ssh na kindle 3G? Byłoby to dobre
rozwi±zanie w podróży, bez wymieniania kart sim prepaidów w roamingu.

a.

Data: 2011-04-15 13:38:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 15 Apr 2011 05:09:03 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

tam już s± opłaty za dostęp, poczytaj dokładnie o limitach w smallprintach.

Osoby uzywajace Kindle twierdza, ze nic nie placa za dostep.

Bosz.. czy język polski jest aż tak niezrozumiały, żeby nie widzieć różnicy
pomiędzy "przeczytaj dokładnie o limtach w smallprintach" a "osoby
twierdz±"????
Czy dla ciebie powyższe dwa stwierdzenia s± tożsame?

Z regulaminu Kindle:
"Use of Wireless Connectivity. Your Kindle uses wireless connectivity to
allow you to shop for and download Digital Content from the Kindle Store.
In general, we do not charge you for this use of wireless connectivity.
Your Kindle may use wireless connectivity to make other services available
to you for which we may charge you a fee, such as personal file download
and subscriptions when you are located in another country. The fees and
terms for such services are located in the Kindle Store and may change from
time to time. If your Kindle functions with third party services, such as
WI-FI access points, a third party may charge you fees for the use of those
services."
Czyli tyko ¶ci±ganie z Kindle Store jest zagwarantowane jako bezpłatne,
choć nie do końca

"Your Conduct. You agree you will use the wireless connectivity provided by
Amazon only in connection with Services Amazon provides for the Device. You
may not use the wireless connectivity for any other purpose."
czyli używanie 3G do przegl±dania internetu jest w zasadzie naruszeniem
licencji.

Przy czym ceny s± w zasadzie znane, bo s± opisane przy okazji ładowania
własnych dokumentów (= nie zakupionych od Amazona) przez PersonalDocument
Service:
"Fees for Personal Document Service

Fees for transfer of personal documents to the Kindle via 3G are based on
the size of the file submitted (before compression if you use a .ZIP file),
your country, and where you're accessing 3G. Fees will only be charged for
documents that are successfully received wirelessly on your Kindle.
(Personal Document Service is not available wirelessly in Canada. Please
see Sending Personal Documents to Kindle for information about e-mailing
personal documents to your computer for USB transfer to your Kindle.)
Kindle (Free 3G + Wi-Fi) user living in the United States: If you transfer
personal documents to your Kindle via Wi-Fi there is no delivery fee. If
you transfer personal documents to your Kindle via 3G while inside the
United States, the fee is $ .15 per megabyte. When traveling outside the
United States, a fee of $.99 per megabyte will apply.

Kindle user living outside the United States: We'll send personal documents
to your Kindle via 3G for a fee of $ .99 (USD) per megabyte anywhere in the
world you access 3G service. Fees are rounded up to the next whole MB and apply to each personal
document delivered via 3G to each Kindle. You can transfer personal
documents to your Kindle via USB for free at any time."
czyli dolara za megabajt.

Nie korzystam z internetu w telefonie i nie bede (z roznych przyczyn).

"na zło¶ć mamie odmrożę sobie uszy"

Dla moich potrzeb jest to wystarczajace.

wywalaj±cy się co chwilę browser i kulawa poczta? Serio?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-04-15 06:05:18
Autor: lolka
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
On 15 Kwi, 14:38, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Fri, 15 Apr 2011 05:09:03 -0700 (PDT), lolka napisa (a):

> Osoby uzywajace Kindle twierdza, ze nic nie placa za dostep.

Bosz.. czy j zyk polski jest a tak niezrozumia y, eby nie widzie r nicy
pomi dzy "przeczytaj dok adnie o limtach w smallprintach" a "osoby
twierdz "????
Czy dla ciebie powy sze dwa stwierdzenia s to same?

[...]
Czyli tyko ci ganie z Kindle Store jest zagwarantowane jako bezp atne,
cho nie do ko ca

"Your Conduct. You agree you will use the wireless connectivity provided by
Amazon only in connection with Services Amazon provides for the Device. You
may not use the wireless connectivity for any other purpose."
czyli u ywanie 3G do przegl dania internetu jest w zasadzie naruszeniem
licencji.

Przy czym ceny s w zasadzie znane, bo s opisane przy okazji adowania
w asnych dokument w (= nie zakupionych od Amazona) przez PersonalDocument
> [...]

czyli dolara za megabajt.

> Nie korzystam z internetu w telefonie i nie bede (z roznych przyczyn).

"na z o mamie odmro sobie uszy"

> Dla moich potrzeb jest to wystarczajace.

wywalaj cy si co chwil browser i kulawa poczta? Serio?

Napisales duzo, agresywnie i kompletnie nie na temat. Tu tak zawsze
jest?

1) Napisalam w pierwszym poscie wlasnie o tym, ze darmowe 3G nie jest
oficjalna funkcja, wiec to chyba nie ja mam klopoty z czytaniem.
2) Wyobraz sobie, ze mozna korzystac z telefonu sluzbowego, albo
takiego, ktory nie ma internetu, albo po prostu go w telefonie nie
chciec.
3) O tym jakie mam potrzeby netu w czytniku to chyba ja wiem nieco
lepiej niz Ty.

--
*lolka*

Data: 2011-04-15 14:09:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 15 Apr 2011 06:05:18 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

[...]

Wiesz lepiej od użytkowników ale mimo to się ich pytasz. Przychodzisz
znik±d i nagle zaczynasz zion±ć jadem na ludzi kórzy odpisuj± na twoje
posty.
Nie jeste¶ przypadkiem przedstawicielem handlowym?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-04-15 06:26:10
Autor: lolka
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
On 15 Kwi, 15:09, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

Wiesz lepiej od u ytkownik w ale mimo to si ich pytasz. Przychodzisz
znik d i nagle zaczynasz zion jadem na ludzi k rzy odpisuj na twoje
posty.
Nie jeste przypadkiem przedstawicielem handlowym?

Tak, jestem. Sprzedaje plonki :)

--
*lolka*

Data: 2011-04-17 11:33:30
Autor: tl
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle

Uzytkownik "lolka" <lolkademolka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7a6b56f6-b586-4532-9395-2afa5f3a973cv11g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Trafilas naWaldka, on tak ma ale mozna go tylko polubic jako szczególny przypadek bo zmienic nie sposób.

Data: 2011-04-17 18:27:11
Autor: TGor
On 2011-04-17 11:33, tl wrote:

Trafilas naWaldka, on tak ma ale mozna go tylko polubic jako szczegĂłlny
przypadek bo zmienic nie sposĂłb.

Problem w tym, ĹĽe rozmawiacie z kimĹ›, kto  - jak widać - pyta zawsze, jak czegoĹ› nie jest pewien. Nie "czyta na temat", "sprawdza" i dopiero pyta. Ale pyta od razu, ĹĽeby pogadać, rozmyć odpowiedzialność.

Nie każdy lubi takie niezdecydowanie. Nie każdy lubi wyręczać.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-04-17 14:19:01
Autor: lolka
On 17 Kwi, 18:27, TGor <t...@onet.pyl> wrote:

> Trafilas naWaldka, on tak ma ale mozna go tylko polubic jako szczególny
> przypadek bo zmienic nie sposób.

Problem w tym, że rozmawiacie z kim¶, kto  - jak widać - pyta zawsze,
jak czego¶ nie jest pewien. Nie "czyta na temat", "sprawdza" i dopiero
pyta. Ale pyta od razu, żeby pogadać, rozmyć odpowiedzialno¶ć.

Nie każdy lubi takie niezdecydowanie. Nie każdy lubi wyręczać.

Mowisz o mnie? Zareczam ci, ze na temat czytnikow przeczytalam wiecej
od Ciebie. Rowniez na temat dostepnosci w w/w internetu oraz roznic
miedzy wersja US a INT. Ale zapraszam do znalezienia w internecie
odpowiedzi na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial
wiecej sukcesow ode mnie. Na telefonii i porozumieniach miedzy
operatorami - przyznaje - nie znam sie.
Tutaj natomiast wywiazala sie dyskusja, a raczej "nauczanie glupszych"
na temat "A Po Co Ci Taki Kindle, Nie Kupuj Tego, Nie Znasz Sie", w
ktorej - biorac pod uwage jej ton i znikomy zwiazek z tematem -
staralam sie zachowywac przyzwoicie.

Data: 2011-04-18 16:29:23
Autor: TGor
On 2011-04-17 23:19, lolka wrote:

Mowisz o mnie? Zareczam ci, ze na temat czytnikow przeczytalam wiecej
od Ciebie. Rowniez na temat dostepnosci w w/w internetu oraz roznic

Nie wiesz więcej.

[...]

Nie tylko na tym.

[...]

Zamiast samej poszukać, zadajesz pytania z góry znaj±c na nie odpowiedĽ. Pouczona, zaczynasz polemizować pokazuj±c, że wiesz swoje...

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-04-18 12:11:45
Autor: lolka
On 18 Kwi, 16:29, TGor <t...@onet.pyl> wrote:

> Mowisz o mnie? Zareczam ci, ze na temat czytnikow przeczytalam wiecej
> od Ciebie. Rowniez na temat dostepnosci w w/w internetu oraz roznic

Nie wiesz wi cej.

Tyle wiesz, ale w temacie nic nie napisales.

> [...]
> odpowiedzi na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial
> wiecej sukcesow ode mnie. Na telefonii i porozumieniach miedzy

Ale tylko o to pytalam.

> [...]
> na temat "A Po Co Ci Taki Kindle, Nie Kupuj Tego, Nie Znasz Sie", w
> ktorej - biorac pod uwage jej ton i znikomy zwiazek z tematem -

Zamiast samej poszuka , zadajesz pytania z g ry znaj c na nie odpowied .

A ty wiesz lepiej ode mnie czego szukalam a czego nie.
Ponawiam propozycje: "zapraszam do znalezienia w internecie odpowiedzi
na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial wiecej
sukcesow ode mnie."

Pouczona, zaczynasz polemizowa pokazuj c, e wiesz swoje...

Pouczenie bylo nie na temat. Wolno mi polemizowac z pouczeniem nie na
temat, czy tego tez nie?

Data: 2011-04-18 20:17:24
Autor: tl
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomo¶ci news:iohhs2$rjn$1news.onet.pl...
On 2011-04-17 23:19, lolka wrote:

Pouczona, zaczynasz polemizować pokazuj±c, że wiesz swoje...

A trzeba było mandat wypisać ... , a tak to dupa blada. Dwa razy karać za to samo nie można.

Data: 2011-04-17 22:40:32
Autor: tl

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomości news:iof4d0$8tu$1news.onet.pl...
On 2011-04-17 11:33, tl wrote:

[...]

To się nie odzywa ? Nie poucza ? Tak, wiem, to trudne, zwłaszcza pod tą szerokością i długością geograficzną. Wystarczy wsiąść do samochodu i wyjechać na szosę .... a jakie możliwości uruchomił internet ! Tutaj dopiero można się zrealizować ! Bo bez osłony ekranu czy szyby samochodu to już nie każdy potrafi .... ale co to dla prawdziwego Polaka ! Polak potrafiiiiii ..... o'le !!! (Antonio B.)

Data: 2011-04-18 16:31:28
Autor: TGor
On 2011-04-17 22:40, tl wrote:

[...]
to juĹĽ nie kaĹĽdy potrafi .... ale co to dla prawdziwego Polaka ! Polak
potrafiiiiii .... o'le !!! (Antonio B.)

Jak dorosły człowiek zadaje pytanie, umie też znieść odpowiedź. Dorosły, podkreślam.

Nie widzę sensu w zadawaniu pytania na które ktoś z góry wie swoje. Po co je zadał? Żeby decyzję podjął ktoś inny?

Nadal nie widzę merytorycznego odniesienia się do odpowiedzi, za to widzę wałęsowskie metafory o jeździe samochodem, szybie, szerokości...

Data: 2011-04-18 12:08:45
Autor: lolka
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
On 18 Kwi, 16:31, TGor <t...@onet.pyl> wrote:

Jak dorosły człowiek zadaje pytanie, umie też znie¶ć odpowiedĽ. Dorosły,
podkre¶lam.

Pokaz mi, gdzie w tym watku (poza jedynym postem Olgierda "trudno
powiedziec") ktokolwiek udzielil choc strzepka odpowiedzi na moje
pytanie. A, przepraszam, odpowiedzia bylo - kup sobie telefon :P

Nie widzę sensu w zadawaniu pytania na które kto¶ z góry wie swoje. Po
co je zadał? Żeby decyzję podj±ł kto¶ inny?

Nie wiem jakie sa ceny i porozumienia roamingowe z AT&T i Vodafone,
oraz praktyki w tym zakresie. I ani slowa na ten temat nie napisalam.
Nikt inny tez nie.
Dyskutanci sobie zmienili temat na swoj wlasny, a ty mi zarzucasz, ze
w tym temacie mam wlasne zdanie? No mam.

Nie pytalam tu czy sobie kupic Kindla z 3G czy bez, bo wiem jaki chce
kupic, pytalam o cos calkiem innego.

Data: 2011-04-18 20:16:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:08:45 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

[...]

- Dzień dobry, chciałam uzyskać radę który model anihilatora protonowego
kupić
- Anihilatory protonowe nie działaj±, to jest fikcja literacka...
- ja wiem lepiej co ja chcę, nie zmieniaj tematu bez mojej zgody, jeste¶
agresywny, dostaniesz plonka...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-04-18 12:28:28
Autor: lolka
On 18 Kwi, 21:16, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> Nie pytalam tu czy sobie kupic Kindla z 3G czy bez, bo wiem jaki chce
> kupic, pytalam o cos calkiem innego.

- Dzie dobry, chcia am uzyska rad kt ry model anihilatora protonowego
kupi
- Anihilatory protonowe nie dzia aj , to jest fikcja literacka...

Znaczy co nie dziala? Nie mozna polaczyc sie z internetem przez 3G?
Mozna. Nie mozna ogladac stron? Mozna. Nie jest za darmo? Jest - na
razie.
To wszystko dziala juz od prawie roku (dokladnie od maja 2010). Co
zreszta ci tu potwierdzili uzytkownicy Kindla.
Wylacza? Trudno. To moja kasa i moje ryzyko.
Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

Data: 2011-04-18 20:37:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:28:28 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

Ty mi plonka obiecała¶, już nie pamiętasz? A może nie wiesz co obiecujesz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2011-04-18 12:43:03
Autor: lolka
On 18 Kwi, 21:37, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

Ty mi plonka obiecała¶, już nie pamiętasz? A może nie wiesz co obiecujesz?

A ty mi odpowiadasz sadzac, ze nie przeczytam?

Przykro mi, oszukalam cie, google groups nie obsluguje plonkow.

Data: 2011-04-18 21:41:39
Autor: TGor
On 2011-04-18 21:28, lolka wrote:

To wszystko dziala juz od prawie roku (dokladnie od maja 2010). Co
zreszta ci tu potwierdzili uzytkownicy Kindla.
Wylacza? Trudno. To moja kasa i moje ryzyko.
Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

To po co pytasz o to, co wiesz?
Skoro działa: bierz w ciemno i nie zawracaj głowy - jak spytają, powiedz, że Waldek Godel z TGorem pozwolili.

Data: 2011-04-18 12:47:32
Autor: lolka
On 18 Kwi, 21:41, TGor <t...@onet.pyl> wrote:

> [...]
> Wylacza? Trudno. To moja kasa i moje ryzyko.
> Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

A ty w ogole wiesz o co ja pytalam?

Data: 2011-04-18 22:05:45
Autor: TGor
On 2011-04-18 21:47, lolka wrote:

A ty w ogole wiesz o co ja pytalam?

Ważne, że sama pytająca jest w taki nieśmiały sposób niezorientowana.
Zamknij juĹĽ drzwi z drugiej strony...

Data: 2011-04-18 14:08:34
Autor: lolka
On 18 Kwi, 22:05, TGor <t...@onet.pyl> wrote:

> A ty w ogole wiesz o co ja pytalam?

Ważne, że sama pytaj±ca jest w taki nie¶miały sposób niezorientowana.
Zamknij już drzwi z drugiej strony...

Aha, tak myslalam, nie wiesz.

Data: 2011-04-19 15:49:32
Autor: TGor
On 2011-04-18 23:08, lolka wrote:

Aha, tak myslalam, nie wiesz.

Z tym "my¶lałam" mnie rozbawiła¶... :-D

Data: 2011-04-20 09:00:55
Autor: tl
Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomo¶ci news:iok3te$n2r$2news.onet.pl...
On 2011-04-18 23:08, lolka wrote:

Aha, tak myslalam, nie wiesz.

Z tym "my¶lałam" mnie rozbawiła¶... :-D

"widzę wałęsowskie metafory ", "Zamknij już drzwi z drugiej strony...", "Z tym "my¶lałam" mnie rozbawiła¶..."

Wiesz, a'propos Wałęsy i metafor, zdecydowanie preferuję  jego ujęcie kultury osobistej, a metafory s± bardzo adekwatne.

Data: 2011-04-20 16:42:31
Autor: TGor
On 2011-04-20 09:00, tl wrote:

Wiesz, a'propos Wałęsy i metafor, zdecydowanie preferuję jego ujęcie
kultury osobistej, a metafory s± bardzo adekwatne.

Zdecydowanie preferujesz też "podawanie nogi" w odpowiedzi na grzeczn± próbę przywitania się. Gratulacje.
Typowe dla ludzi, którzy nie "wol±", a "preferuj±". :-D

Data: 2011-04-22 12:04:50
Autor: niusy.pl
[...]

W tym przypadku tak :-)

Dziwię się ludziom, że nie dostrzegaj± różnicy w okoliczno¶ciach. Facet zrobił wtedy dokładnie to, co powinien.

Data: 2011-04-18 20:14:56
Autor: tl

Użytkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisał w wiadomości news:iohi00$rjn$2news.onet.pl...
On 2011-04-17 22:40, tl wrote:
[...]

To TwĂłj problem, nie mĂłj ... no i moĹĽe jeszcze tych ktĂłrzy majÄ… z TobÄ… wspĂłlne interesy.

Data: 2011-04-15 19:47:07
Autor: ALEX
W dniu Pt 15 04 2011 15:05, lolka pisze:

2) Wyobraz sobie, ze mozna korzystac z telefonu sluzbowego, albo
takiego, ktory nie ma internetu, albo po prostu go w telefonie nie
chciec.

Na tej grupie brzmi to jak *herezja*.

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle