Karta Carrefour z Lukasa, a Credit Agricole się nie przyznaje

Data: 2013-08-12 22:19:05
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta Carrefour z Lukasa, a Credit Agricole się nie przyznaje
Dziś w oddziale CA w Łodzi przy Piotrkowskiej (20-coś, po parzystej
stronie) pracownik stwierdził, że nie uzna wypowiedzenia umowy karty
kredytowej (Carrefour Visa), co do której Lukas Bank był stroną umowy
- i odesłał do supermarketu.
Poradziłem osobie, której odmówiono uznania tego oświadczenia woli
napisanie na kartce, że wypowiada umowę karty nr taki to a taki.
Otrzymała potwierdzenie i zobaczymy czy CA aka LB nadal będzie "szedł
w zaparte".
Dodatkowo ów pracownik wprowadził klienta w błąd twierdząc, że jest
tylko jedna umowa związana z kartą (o kartę), choć jasno zapytałem czy
nie ma umowy o limit kredytowy (jest).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-08-15 09:26:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jarek Andrzejewski pisze:

Dodatkowo ów pracownik wprowadził klienta w błąd twierdząc, że jest
tylko jedna umowa związana z kartą (o kartę), choć jasno zapytałem czy
nie ma umowy o limit kredytowy (jest).

No ale to może być ta sama umowa. :-)

--
MiCHA

Data: 2013-08-19 12:21:57
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta Carrefour z Lukasa, a Credit Agricole się nie przyznaje
On Thu, 15 Aug 2013 09:26:24 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski
<micha@micha.waw.pl> wrote:

Jarek Andrzejewski pisze:

Dodatkowo ów pracownik wprowadził klienta w błąd twierdząc, że jest
tylko jedna umowa związana z kartą (o kartę), choć jasno zapytałem czy
nie ma umowy o limit kredytowy (jest).

No ale to może być ta sama umowa. :-)

rzeczywiście, jest to ta sama kartka, ale umowy nazwane są osobno.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Karta Carrefour z Lukasa, a Credit Agricole się nie przyznaje