Karta Compact Flash Ethernet

Data: 2009-06-28 19:17:21
Autor: Artur Frydel
Karta Compact Flash Ethernet

Witam.

Szukam karty CF - adapter sieci ethernet.
Wygląda to tak;
http://www.google.com/products?hl=en&safe=off&q=compact+flash+ethernet+card&scoring=p
lub;
http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=purchase&sku=3C1

Można gdzieś w Polsce kupić coś takiego? Przydałoby się do palma (włóczę
się czasem po różnych sieciach lan).

--
Artur 'Bzyk' Frydel
In /dev/null no one can hear your scream

Data: 2009-06-29 01:28:16
Autor: Pszemol
"Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> wrote in message news:slrnh4fge1.n3u.artur.frydellapt.bzyk.dyndns.org...
[...]

Do eBaya nie zaglądałeś? Tu masz aukcję z wysyłką na cały świat za 30zł:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220443218449
Jak wygrasz i nikt inny nie będzie licytował to będziesz miał taką za 33zł :-)

Data: 2009-06-29 11:40:24
Autor: jerzu
Karta Compact Flash Ethernet
On Mon, 29 Jun 2009 01:28:16 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Do eBaya nie zaglądałeś? Tu masz aukcję z wysyłką na cały świat za 30zł:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220443218449

On szuka ethernetu, ty mu dajesz WiFi.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-06-29 14:31:01
Autor: Pszemol
wrote:

Do eBaya nie zaglądałeś? Tu masz aukcję z wysyłką na cały świat za 30zł:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220443218449

On szuka ethernetu, ty mu dajesz WiFi.

No jakoś sobie nie wyobrażałem palma i wtyczki CAT5, ale widać też są:
http://shop.ebay.com/items/?_nkw=cf+ethernet&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=cf+eth&_osacat=0

Data: 2009-06-30 19:44:18
Autor: Artur Frydel
wrote:

[...]

To że na ebay'u są to ja wiem. Ja szukam czegoś w Polsce, bo a) transport
z usa b) czy aby dojdzie?
Dlatego też szukam czegoś Polsce. Allegro milczy, pl.comp.pecet nie wie
:)... Jak mnie przyciśnie, to zamówię przez znajomego z hAmeryki - ale to
będzie pewno drożej niż kupno czegoś takiego u nas.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

Data: 2009-06-30 16:30:25
Autor: Pszemol
wrote:

[...]

Nie rozumiem jak może być drożej niż aukcja na eBay za 30zł z wysyłką
na cały świat??? Poza tym - nie stać Cię aby 30zł zaryzykować????
Trochę wiary w ludzi - osoba do której podałem Ci linka do karty wifi
ma 99.3% ludzi zadowolonych przy 11531 transakcjach - dla mnie to
jest raczej pewny sprzedawca. Być może nie kupiłbym od niego na
odległość samochodu za 20 tysięcy dolarów ale kartę za 30zł??? Come on...

Data: 2009-07-01 19:43:16
Autor: Artur Frydel
Pszemol wrote:

Nie rozumiem jak może być drożej niż aukcja na eBay za 30zł z wysyłką

Ano nie rozumiesz.
Szukam karty CF która pozwoli mi na połączenie się z siecią za pomocą
kabla. Nie interesuje mnie WiFi (które zresztą jest dostępne w każdym
nowszym pda).

Data: 2009-07-01 19:55:16
Autor: Pszemol
Pszemol wrote:

[...]

A rozważałeś kupno wifi access point?
Jego podłączyłbyś do sieci kablem, a dalej jechał wireless... :-)

Data: 2009-07-02 19:02:19
Autor: Artur Frydel
Pszemol wrote:

A rozważałeś kupno wifi access point?
Jego podłączyłbyś do sieci kablem, a dalej jechał wireless... :-)

To nie wchodzi w rachubę. Kablowy ethernet dla pda potrzebuję tylko w
przypadkach gdy jestem w sieci LAN a nie mam akurat laptopa pod ręką.
Zdarzało się już tak że musiałem wpiąć się do sieci i zbadać (np; pingiem)
jakiś segment tejże sieci - taki kieszonkowy pda z malutką kartą cf jest
do tego idealny.