Karta Compact Flash - tryb TrueIDE-Fixed Disk

Data: 2014-10-21 20:57:42
Autor: Irokez
Karta Compact Flash - tryb TrueIDE-Fixed Disk
Witam

Czy istnieją jakieś komendy (jakiś sposób wysłania ich) które pozwolą przełączyć kartę CF w tryb True IDE Mode: Fixed Disk, aby był on domyślnym trybem pracy (zamiast pamięć masowa)?
Mam dwie karty 32MB, które jakimś sposobem przestały w tym trybie działać i nie wiem jak to przywrócić.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Karta Compact Flash - tryb TrueIDE-Fixed Disk