Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)

Data: 2010-03-20 11:27:25
Autor: Atlantis
Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)
Posiadam dosyć leciwą kartę DVB-S VisionPlus 1022A. Do tej pory używałem
jej ze starą wersją ProgDVB (4.xx). Ponieważ ostatnio coraz rzadziej
oglądam TV nie byłem nawet świadom istnienia nowych wersji. Odkryłem to
dopiero po ostatniej przeinstalce, gdy trzeba było ściągnąć i
zainstalować programy od nowa. Miłą niespodzianką okazał się dla mnie
fakt, iż od jakiegoś czasu program obsługuje również telewizje
internetowe. Niestety zachwyt nad możliwościami nie trwał długo -
okazuje się, że nowa wersja nie widzi mojego urządzenia. Przy instalacji
wybierałem po kolei wszystkie karty PCI zaczynając od "TwinHan
compatible" (lub coś w tym stylu). Za każdym razem efekt ten sam - brak
efektu. :)

Ściągnąłem archiwalną wersję 4.38.6, przy instalacji wybrałem kartę
zgodną z "TwinHan" i ruszyło bez najmniejszych problemów, tak jak dawniej.

Może ktoś się orientuje w sytuacji? Karta jest tak stara, że już
niekompatybilna z nowymi wersjami softu? Chcąc coś zmienić w tej materii
muszę się zaopatrzyć w kartę zgodną z DVB-S2 czy może program leży gdzie
indziej? Sterowniki?

W ogóle warto się w to bawić? Czy dostęp do telewizji internetowych jest
w tym programie jakąś szczególnie interesującą opcją w stosunku do
oferty z satelity? A może to tylko "chwyt marketingowy"?

Data: 2010-03-22 08:20:37
Autor: Marx
Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)
ProgDVB to bardzo kaprysny program.
Sproboj np AltDVB
Zerknij na strone laki.dvhk.pl, w szczegolnosci na dzial kart DVB
Marx

Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)