Karta Dbank Premium Club

Data: 2010-05-21 10:39:42
Autor:
Karta Dbank Premium Club
Myślę sobie tak - wezmę tą karte Deutsche Bank Premium club - nawet fajna oferta

Wypełniłem formularz dzwoni konsultant

dzień dobry jaki jest pani dochód miesięczny netto? - 1900 zł umowa o prace
czas nieokreślony

niestety nie będzie pani mogła otrzymać naszej karty

A ja : zonk nawet silver? no i zdziwienie wszystkie inne banki daja mi na takie dochody spokojnie

a tu co za polityka????? czemu mi nie dali karty o nic innego nie pytała?

Data: 2010-05-21 04:22:56
Autor: Ja-Gaar
Karta Dbank Premium Club
On 21 Maj, 12:39, " " <wies...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

no coz, zarabiasz za malo wg nich.

sad but true.

Data: 2010-05-21 12:05:58
Autor:
Karta Dbank Premium Club
ok zgoda

czyli w tym super banku dochody netto do 2000 zł dyskwalifikują cię do
otrzymania karty kredytowej jakiejkolwiek

a może komuś się udało?

i na jaki dochód wam sie udało?

dziwną politykę ma ten bank - może chce najwięcej zaabiających skosić

Data: 2010-05-21 15:06:13
Autor: scholastyk
Karta Dbank Premium Club
[...]

IMO nie ma w tej polityce nic dziwnego, szczególnie jeśli jesteś klientem "z ulicy" i nie masz u nich konta z historią wpływów.

Ja dostałem u nich Golda na 3 lata bez opłat w promocji na podstawie PIT-11. Dochód niecale 60 tys. rocznie netto.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-05-21 07:17:01
Autor: JAREK
Karta Dbank Premium Club
> a może komuś się udało?

> i na jaki dochód wam sie udało?

ja dostalem tam 2 tygodnie temu karte PREMIUM CLUB SILVER
na ...dyplom Politechniki
nie chcieli ode mnie pita-11 (choc mialem przy sobie) tylko oryginał
dyplomu
....sam bylem w szoku ze nic wiecej i ze nikt nie pytal o dochody
tylko zawód -reszta podobno wyszła z jakiejs tabelki ;-)
i system zaproponowal 14 tys. limitu -chcialem 10 -OK

Karta Dbank Premium Club