Karta KIS

Data: 2014-04-01 18:17:48
Autor: mm
Karta KIS
Czy karta Keep It Simple w Open jest jeszcze dostępna w wersji VISA? Przy wypełnieniu wniosku jest tylko jedna opcja "Mastercard przeĽroczysta". Ja chcę VISĘ, ale nie wiem czy mam dzwonić na infolinię w tej sprawie.

Data: 2014-04-01 18:28:39
Autor: tom
Karta KIS
Niestety karty Visy w KIS s± już nie dostępne. Osoby które posiadaj± VISY przy wznowieniu otrzymuj± z automatu Mastercardy.

Data: 2014-04-01 18:37:01
Autor: mm
Karta KIS
tom pisze:
Niestety karty Visy w KIS s± już nie dostępne. Osoby które posiadaj± VISY przy
wznowieniu otrzymuj± z automatu Mastercardy.
No tak. :( VISA w odwrocie. Za dobre kursy były.

Data: 2014-04-01 18:52:24
Autor: tom
Karta KIS
Jeżeli nie zależy ci na kredytówce, to zainteresuj się kartami alior banku lub karta debetow± Auchan skarbonka (karta działa na zasadzie doładowania i jest rozliczana po kursie Mastercarda (http://www.auchan.pl/karty-auchan/karty/karta-skarbonka-mastercard).

Data: 2014-04-01 19:07:31
Autor: tom
Karta KIS
Sorki wkradł się bł±d, kartami konatoru alior banku.

Data: 2014-04-01 20:59:24
Autor: mm
Karta KIS
tom pisze:
[...]
Karty z kantoru Aliora mam, ale akurat szukam kredytowej, bo nie zawsze zd±żę zasilić kartę na wystarczaj±c± ilo¶ć ¶rodków - tu zawsze jest taki "techniczny" problem z kantorem Aliora (zmienno¶ć kursów kontra szybko¶ć zakupów). Jednak kredytówka to wygoda, za któr± warto czasem zapłacić kurs VISY

Data: 2014-04-02 01:15:40
Autor: luc
Karta KIS
W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 18:28:39 UTC+2 użytkownik tom napisał:
Niestety karty Visy w KIS s± już nie dostępne. Osoby które posiadaj± VISY przy wznowieniu otrzymuj± z automatu Mastercardy.

A to ciekawe, bo jaki¶ czas temu po wznowieniu dostałem... VISĘ. Trzeba będzie się z ni± przeprosić podczas zagranicznych wojaży...

pzdrwm
luc

Data: 2014-04-02 16:43:07
Autor: radekp@konto.pl
Karta KIS
Wed, 2 Apr 2014 01:15:40 -0700 (PDT), w
<7eea0faa-8ef2-4d30-b9df-ca10f995d0ce@googlegroups.com>, luc
<bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> napisał(-a):

> [...]

A to ciekawe, bo jaki¶ czas temu po wznowieniu dostałem... VISĘ. Trzeba będzie się z ni± przeprosić podczas zagranicznych wojaży...

Moja VISA z KiS jeszcze będzie ważna prawie 3 lata. Cool...

Ale dlaczego Visy za granic± maj± być lepsze od MC? Podobno maj± być gorsze, bo
Visa wprowadzili opłatę za przewalutowanie.

Data: 2014-04-02 18:17:23
Autor: tom
Karta KIS
Nie do końca tak jest, że to Visa wprowadziła opłaty za przewalutowanie, tylko dała taką możliwość bankom, większość z tego skorzystała.

Przy wymianie karty na pewno otrzymasz juĹĽ Mastercarda, sprawdzone w praktyce.

Zacytuje regulamin KIS (http://www.openonline.pl/open2/doc/OO_Regulamin_kart_kredytowych_new.pdf)

5. Operacje dokonane w walucie obcej przeliczane są na złote polskie według następujących zasad:
a) dla kart MasterCard operacje dokonane w euro przeliczane są bezpośrednio z euro na złote polskie według kursu walut
Banku,
b) dla kart MasterCard operacje dokonane w pozostałych walutach obcych, innych niż euro, przeliczane są najpierw z
waluty obcej na euro przez organizację MasterCard według kursu tej organizacji, a następnie przeliczane są z euro na
złote polskie według kursu walut Banku.
c) dla kart VISA operacje dokonane w walucie innej niż złote polskie przeliczane są bezpośrednio z tej waluty na złote
polskie przez organizację Visa według kursu tej organizacji
6. Kurs organizacji VISA to kurs walut zgodny z tabelą kursów tej organizacji z dnia rozliczenia przez nią operacji i w zależności
od kraju, w którym operacja została dokonana, jest to kurs rynkowy waluty lub kurs ustalony przez władze danego kraju.
7. Do operacji, ktĂłrych wykonanie wiÄ…ĹĽe siÄ™ z kupnem lub sprzedaĹĽÄ… waluty innej niĹĽ waluta rachunku, stosuje siÄ™ kursy walut
obcych, ustalane i ogłaszane przez Bank.
8. Kurs kupna i sprzedaĹĽy danej waluty obowiÄ…zujÄ…cy w Banku w momencie realizacji operacji ustalany jest na podstawie kursu
rynkowego wymiany tej waluty, dostępnego w serwisie Reuters w momencie sporządzania ”Tabeli podstawowej kursów walut
Getin Noble Bank SA.”
9. Ustalenie kursu kupna danej waluty obowiązującego w Banku polega na odjęciu od kursu rynkowego dostępnego w serwisie
Reuters marĹĽy Banku.
10. Ustalenie kursu sprzedaży danej waluty obowiązującego w Banku polega na dodaniu do kursu rynkowego dostępnego w
serwisie Reuters marĹĽy Banku.

Data: 2014-04-02 22:33:40
Autor: PP
Karta KIS
W dniu 2014-04-02 18:17, tom pisze:
Nie do końca tak jest, że to Visa wprowadziła opłaty za przewalutowanie,
tylko dała taką możliwość bankom, większość z tego skorzystała.

W aktualnym cenniku KIS opłata za przewalutowanie VISY zniknęła, dobrze widzę?

Data: 2014-04-04 09:05:56
Autor: radekp@konto.pl
Karta KIS
Wed, 02 Apr 2014 18:17:23 +0200, w <lhhd6k$eb8$1@node2.news.atman.pl>, tom
<tom@nospam.wp.pl> napisał(-a):

Zacytuje regulamin KIS (http://www.openonline.pl/open2/doc/OO_Regulamin_kart_kredytowych_new.pdf)
[...]

A te kursy to sprzedaży czy ¶rednie? Jako¶ to nie wynika z regulaminu wprost.

Karta KIS