Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

Data: 2013-09-11 23:39:34
Autor: mrobak69
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
Witam

Od zawsze robiłem opłaty kartą kredytową Citibanku - przy wypełnianiu przelewu można zaznaczyć że chce się papierowe potwierdzenie pocztą tradycyjną i jest to bezpłatne dla przelewów z karty kredytowej

No to wczoraj zapłaciłem rachunek z karty i... skasowali mnie:

11/09 OPŁATA ZA POTWIERDZENIE PRZELEWU -7,00

1) Czy coś się zmieniło w tym temacie - przy wypełnianiu przelewu na ich stronie nadal jest informacja że potwierdzenie przelewu jest bezpłatne dla przelewów z KK

2) czy warto te 7 zł reklamować - zaznaczam jeszcze że jest to karta MAstercard WORLD wzięta w promocji - "dożywotnio za darmo"

Dzięki

Data: 2013-09-12 00:36:05
Autor: luc
W dniu czwartek, 12 września 2013 08:39:34 UTC+2 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:

[...]

Reklamuj. Właśnie zajrzałem na konto mojej karty (taka sama promocja) i też pobrali.

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-12 12:40:13
Autor: m
W dniu 12.09.2013 09:36, luc pisze:
[...]

Co ciekawe, przez długie lata nie umieli pobrac tej opłaty i w końcu zniknęli ją z TOiP. Widać nabrali umiejętności technicznych.

Może opłatę za konto z saldem 0 też nauczą się brać?

p. m.

Data: 2013-09-12 05:10:35
Autor: luc
W dniu czwartek, 12 września 2013 12:40:13 UTC+2 użytkownik m napisał:

Co ciekawe, przez długie lata nie umieli pobrac tej opłaty i w końcu zniknęli ją z TOiP. Widać nabrali umiejętności technicznych.

Niestety, ale opłata powróciła - w TOiP obowiązującej od 2013-08-31 pojawiła się pozycja:
====================Opłata za potwierdzenie dokonania przelewu 7 zł, bez opłat dla World Signia Ultime.
====================
Ciekawe, czy uznają reklamację, bo w formatce jak byk było info o bezpłatnym potwierdzeniu?

Może opłatę za konto z saldem 0 też nauczą się brać?

Na szczęście nie mam tam konta.

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-12 16:57:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

<mrobak69@gmail.com> 2aa2bfdf-91e5-4fee-b1d3-d18ac9090ae2@googlegroups.com

: 2) czy warto te 7 zł reklamować - zaznaczam

IMO warto -- Citi i Mille to IMO dobre banki.

Data: 2013-09-17 01:38:31
Autor: luc
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
Odpisali:

=======================Szanowny Panie,
 W odpowiedzi na Pana reklamację, informujemy, że opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane.  Potwierdzenia zamawiane przez CBOL w formie PDF są bezpłatne, natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.
=======================

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-24 14:46:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

"luc" 7b56ee7b-105f-48b2-8b21-69742b0947f3@googlegroups.com

: Odpisali:

: ========================
[...]

I tak powinno być w każdym banku. :)
Skąd znamy powyższe słowa? Ano z reklam banku, który niegdyś do
upadłego walczył o każdą opłatę -- aż zastąpiony został przez
Agricolę... :)

BTW -- Citi proponuje inwestowanie w dzieła sztuki. :)

Data: 2013-09-17 02:18:42
Autor: mrobak69
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

Data: 2013-09-17 02:34:37
Autor: luc

Data: 2013-09-17 13:20:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-17 11:34, luc pisze:
W dniu wtorek, 17 września 2013 11:18:42 UTC+2 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:
ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

"opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

oraz - dalej zaprzeczenie:

"natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji."

--
Liwiusz

Data: 2013-09-17 04:39:21
Autor: luc
W dniu wtorek, 17 września 2013 13:20:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> "opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

oraz - dalej zaprzeczenie:

"natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji."

A niech sobie piszą, co chcą - najważniejsze, że na wyciągu jest pozycja:

16/09 ZWROT OPŁATY ZA POTWIERDZENIE PRZELEWU

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-20 02:25:33
Autor: luc
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
Sprawdźcie swoje potwierdzenia PDF, czy opis przelewu się zgadza. Ostatnio robiłem taki z opisem na max znaków i w PDF jest kaszana. Na reklamację odpisali, że analizują sprawę i można zamówić papierowe potwierdzenie. Ciekawe, czy trzeba będzie reklamować opłatę za ich niedoróbkę?

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-17 02:43:15
Autor: mrobak69
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

no i co z tego że jest zapis że zostały wycofane skoro 11/09 mi pobrali

1) więc od kiedy zostały wycofane?

2) czy oddadzą prowizje pobrane niesłusznie?

Data: 2013-09-17 02:57:30
Autor: luc
W dniu wtorek, 17 września 2013 11:43:15 UTC+2 użytkownik mrob...@gmail..com napisał:
no i co z tego że jest zapis że zostały wycofane skoro 11/09 mi pobrali

1) więc od kiedy zostały wycofane?

2) czy oddadzą prowizje pobrane niesłusznie?

W moim przypadku, po złożeniu reklamacji, wycofali. A czy Tobie wycofają - tego Ci nie odpowiem. Reklamuj...

Inna sprawa to to, że mają błąd w mechanizmie generowania plików PDF - w pliku nie ma całego opisu przelewu, który znajduje się na papierowym potwierdzeniu...

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-24 16:46:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

<mrobak69@gmail.com> 04a4fdc9-cdae-4a51-bc3f-a8a7a25fa466@googlegroups.com

: 2) czy oddadzą prowizje pobrane

Oddadzą. :)

: niesłusznie?

(; A co to ma do rzeczy? ;)

Z innej strony -- jeśli coś jest ewidentnie płatne (wysyłka potwierdzeń
do domu pocztą tradycyjną) i nie musisz z tego korzystać, to IMO dobrze
uczynisz, jeśli nie będziesz korzystał.

Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł