Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł

Data: 2013-09-17 02:18:42
Autor: mrobak69
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

Data: 2013-09-17 02:34:37
Autor: luc
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
W dniu wtorek, 17 września 2013 11:18:42 UTC+2 użytkownik mrob...@gmail..com napisał:
ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

"opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-17 13:20:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-17 11:34, luc pisze:
W dniu wtorek, 17 września 2013 11:18:42 UTC+2 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:
ale czy zwrócą te 7 zł które pobrali?

"opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

oraz - dalej zaprzeczenie:

"natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji."

--
Liwiusz

Data: 2013-09-17 04:39:21
Autor: luc
W dniu wtorek, 17 września 2013 13:20:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> "opłaty za potwierdzenia przelewów zostały wycofane"

oraz - dalej zaprzeczenie:

"natomiast potwierdzenia zamawiane i wysyłane pocztą są płatne zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji."

A niech sobie piszą, co chcą - najważniejsze, że na wyciągu jest pozycja:

16/09 ZWROT OPŁATY ZA POTWIERDZENIE PRZELEWU

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-20 02:25:33
Autor: luc
Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł
Sprawdźcie swoje potwierdzenia PDF, czy opis przelewu się zgadza. Ostatnio robiłem taki z opisem na max znaków i w PDF jest kaszana. Na reklamację odpisali, że analizują sprawę i można zamówić papierowe potwierdzenie. Ciekawe, czy trzeba będzie reklamować opłatę za ich niedoróbkę?

pzdrwm
luc

Karta Kredytowa Citibank - prowizja 7zł