[Polbank] Karta Kredytowa Polbank-Era jednak dla wszystkich?

Data: 2010-12-10 15:52:55
Autor: brum
[Polbank] Karta Kredytowa Polbank-Era jednak dla wszystkich?
Nie jestem i nigdy nie byłem klientem Ery a panienka z Polbanku wydzwania do mnie próbując wcisnąć mi tę kartę.
Czyli ich nie obowiązuje regulamin a może dzwonią do mnie przez pomyłkę?

razem z karta dostaniesz prepaida i juz bedziesz klientem

[Polbank] Karta Kredytowa Polbank-Era jednak dla wszystkich?