Karta Kredytowa do płatności w Internecie

Data: 2010-06-06 21:23:05
Autor: MoDoc
Karta Kredytowa do płatności w Internecie
Witam poszukuję najtańszej karty do płatności  w internecie.
Zmuszony jestem do dokonywania czasami zakupów przez siec a że mam w
PKO BP zwykłe konto i nie chcę u nich karty kredytowej bo mają spore
koszta, więc postanowiłem zdecydować się na kartę z innego banku.
Zależy mi na samej karcie i samych płatnościach w internecie.

Data: 2010-06-06 22:21:07
Autor: Tomasz [Bubon]
On 7 Cze, 06:23, MoDoc <modoc...@gmail.com> wrote:
[...]

Keep It Simple, za darmo i do płatności w internecie.

Data: 2010-06-07 00:30:18
Autor: Aur
> [...]

> koszta, więc postanowiłem zdecydować się na kartę z innego banku.
> Zależy mi na samej karcie i samych płatnościach w internecie.

Może Samochodowa Aliora. Dodatkowo 100 zł dają w prezencie.
Ewentualnie Zakupowa BPH - 1,5% cash backu lub Silver Aliora 0,5-1%
cash back.

Data: 2010-06-07 09:45:52
Autor: scream
Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:23:05 -0700 (PDT), MoDoc napisał(a):

[...]

Money.pl + WBK
chipowa, za darmo po wykonaniu 3 transakcji, przechodzi wszędzie póki co

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Karta Kredytowa do płatności w Internecie