Karta Orange Free 6 GB i modem Axesstel MV410R

Data: 2013-03-13 13:58:27
Autor: Piotrek
Karta Orange Free 6 GB i modem Axesstel MV410R
Witam,
Kupiłem od znajomego modem MV410R który był używany do korzystania z sieci Orange w abonamencie. Ja posiadam kartę Orange Free z limitem 6 GB bez abonamentu. Modem po wpisaniu loginu i hasła nie jest w stanie nawiązać połączenia. W sieci znalazłem taką informację że karty abonamentowe działają w systemie CDMA a pozostałe w systemie GSM. Czy do korzystania z tego modemu będę musiał zmienić kartę sim? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Piotrek

Data: 2013-03-13 14:42:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-13 13:58, Piotrek pisze:
[...]

Żeby zadziałało Ci CDMA musisz podpisać umowę z Orange. Wtedy dostajesz kartę dualną GSM/EVD-O i wszystko gra, możesz jej używać zarówno w normalnym modemie GSM/UMTS, jaki i w wyżej wymienionym routerze do obsługi standardu CDMA. Ta  karta którą posiadasz nie zadziała z tym routerem.

Karta Orange Free 6 GB i modem Axesstel MV410R