Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka

Data: 2010-12-20 10:24:55
Autor: gajowy
Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
Witam,

Mam Radeona 3470 od Sappihre z najnowszymi sterownikami  (Windows 7/64 HoP,
6MB RAM, Intel E 8400 na plycie Asusa P5Q) i niestety co jakis czas sie
resetuje (wczesniej pod XP tez sie resetowala).

Jest to mocno irytujace, wiec wydalem na nia wyrok skazujacy na zeslanie do
szuflady ;) i chce kupic cos innego.

Praca to DTP (PhotoShop, Corel, czasem InDesing i rzadko Flash, 0 gier), karta ma byc
cicha, energooszczedna, stabilna i miec ze 256 MB (PS) i oczywiscie za
rozsadne peniadze.
Kiedys kupowalo sie Matroxa i wszystko bylo jasne ;)

Co mozecie polecic z wlasnego doswiadczenia?

-- g a j o w y

Data: 2010-12-20 12:03:24
Autor: Przemysław Ryk
Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
Dnia Mon, 20 Dec 2010 10:24:55 +0100, gajowy napisał(a):

(ciach...)
[...]

Pracuję w DTP, mam w komputerze wpakowanego pasywnie chłodzonego GeForce'a
8600GT - konkretniej to Asusa EN8600GT z 512MB pamięci. Pracuję też pod
kontrolą 64-bitowej edycji Windows 7.

[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]
[ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you.     ]
[                                             (James McCord "The Island" ) ]

Data: 2010-12-20 15:59:26
Autor: Marx
Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
Ale co się resetuje - karta, komputer?
Karcie dołóż na trochę wentylator i zobacz czy działa dobrze.
A jeśli resetuje się komputer, to karta może być niewinna - mogą siadać pamięci, płyta główna czy zasilacz.
Marx

Data: 2010-12-20 23:00:06
Autor: gajowy
Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
resetuje sie oczywiscie karta, nie mam zamiaru jej "ulepszac" wentylatorem, chce miec karte bez wentylatora. A resety to chyba nie sprawa temperatury a raczej jakas wada mojej kart, moze pamiec, nie wiem ale ona ma juz "wyrok" ;))

gajowy