Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.

Data: 2009-08-13 00:57:14
Autor: lis6502
Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.
On Wed, 12 Aug 2009 15:45:20 -0700 (PDT)
X-rye <do_mi@interia.pl> wrote:

Witam wszystkich.

Szukam dobrej karty Wi-Fi do Jornady 720 i musi byc to koniecznie
karta 16-bit, poniewaz Jornada nie wspiera 32-bit. dentycznie zreszta
jak Niec 900c, ale kupilem Jonarde, bo byla okazja :)
Moze byscie cos polecil do wardrivingu, bo glownie na tym mi zalezy,
tylko chodzi mi o lamanie zabezpieczen, wiec karta musi dzialac w
trybie monitora, a nie tylko nasluchu.
Wim, ze trudno jest znalezc porzadna karte i to na dodatek stara 16-
bit., ale moze jest na grupie ktos obeznany z tematem wardrivingu i
sam posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec
prosilbym o podzielenie sie informacjami na ten temat.

Pozdrawiam, Piotr.

Posiadam j680 z etherem na 3comie: znalazłem przeszukując listę
obsługiwanego sprzętu na jlime.com.

Data: 2009-08-13 00:25:27
Autor: X-rye
Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.

Posiadam j680 z etherem na 3comie: znalazłem przeszukując listę
obsługiwanego sprzętu na jlime.com.

Ethernet, ale nie Wi-Fi :/
Mnie interesuje tylko PCMCIA 16-bit.

Mam jednakze legendarnego Atherosa 32-bit, ale musialbym kupic
malutkiego laptopa do tej Wi-Fi.
Wszystkie malenstwa oscylujaw graniczach 1 tys. - za drogo jak dla
mnie.
W zasadziep otrzebowalbym sprzecik malych gabarytow na ktorym poleci
BT, a ta J720 bym wtedy sprzedal.

Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.