[mBank] Karta PayPass

Data: 2010-11-07 23:24:12
Autor: t
[mBank] Karta PayPass
Witam,

Jestem od kilku lat niewymagaj±cym klientem mBanku. Nie chcę zmieniać banku, nie
chcę dodatkowe banku.

Do głowy przyszło mi wyrobienie/zmiana karty z Visa na jak±¶ "zbliżeniówkę". W
mBanku chyba czytaj± w my¶lach, bo zadzwoniła Pani z tak± wła¶nie ofert± (nie
chcę kredytówki tylko debetówkę):
- zmiana Visy Elektron na MasterCard Debit PayPass
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit/
- koszt to 3,50zł na miesi±c zwracane je¶li zrobię kart± w miesi±cu obrót na
1200zł (zrobię)
- Pani poinformowała mnie o tym, że za operacje zagraniczne nie s± pobierane opłaty
- PayPass

co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
kolwiek by to znaczyło).

Co my¶licie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

Data: 2010-11-07 17:47:37
Autor: witek
[mBank] Karta PayPass
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

Co my¶licie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

kazda karta to tylko kawałek plastiku warta tyle ile masz w portfelu.

jak ci oferuj± lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

to nie znaczki.

Data: 2010-11-08 00:13:43
Autor: Janusz Plantagenet
Karta PayPass
On 8 Lis, 00:47, witek <witek7...@gazeta.pl> wrote:
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

jak ci oferuj lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

Dziwię się tym, którzy tak kurczowo trzymaj± się mBanku (mnie też),
gdy inne banki daj± lepsze warunki. Np. Getin - karta za darmo,
bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu do¶ć.

Data: 2010-11-08 09:48:17
Autor: tlosek
Karta PayPass
> [...]

bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu do¶ć.

Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).
To tak jak z autem - jedni się dziwi±, że "frajerzy" płac± za nowe i od razu po
wyjeĽdzie s± min 10% w plecy a inni się dziwi±, jak można kupować "wypierdziany"
wóz - pytanie jest o konkretn± kartę i sytuację. --

Data: 2010-11-08 08:58:51
Autor: xbartx
Karta PayPass
Dnia Mon, 08 Nov 2010 09:48:17 +0100, tlosek napisał(a):

Nie chcę o tym dyskutować

Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy założyć grupę na fejsbuku?

--
xbartx

Data: 2010-11-08 10:06:14
Autor: tlosek
Karta PayPass
> [...]

> Nie chcę o tym dyskutować Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy założyć grupę na fejsbuku?

Możesz robić co chcesz...

Data: 2010-11-08 15:51:21
Autor: Kotlet
Karta PayPass
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

[...]

tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie wyjmujesz w ogole pieniedzy

To tak jak z autem - jedni się dziwi±, że "frajerzy" płac± za nowe i od razu po
wyjeĽdzie s± min 10% w plecy a inni się dziwi±, jak można kupować "wypierdziany"
wóz - pytanie jest o konkretn± kartę i sytuację.

a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku darmowe konto firmowe :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-08 17:20:56
Autor: tlosek
Karta PayPass

> Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).

tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie wyjmujesz w ogole pieniedzy

Masz rację i przepraszam - nie darmowe, tylko 1złotówkowe.

> [...]

a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku darmowe konto firmowe :)
masz rację (co przyznałem wyżej) mogę być 1-złotówkowym frajerem

-- http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-07 23:29:21
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass
Data: 2010-11-07 23:39:42
Autor: AW
[mBank] Karta PayPass
tlosek@interia.pl wrote:

przepraszam - chodziło mi o kartę:
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit-Gold/

Miesięczna opłata za posiadanie karty MasterCard Debit Gold 9,99 zł Opłata zwracana, jeśli Klient dokona transakcji bezgotówkowych na kwotę 2000 zł w miesiącu
Tak więc na takich warunkach jak Ci zaproponowali to chyba warto.
Masz darmowe wszystkie bankomaty.

Data: 2010-11-07 23:33:50
Autor: AW
[mBank] Karta PayPass

taką właśnie ofertą (nie chcę kredytówki tylko debetówkę):
- zmiana Visy Elektron na MasterCard Debit PayPass
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit/
- koszt to 3,50zł na miesiąc zwracane jeśli zrobię kartą w miesiącu
obrĂłt
na 1200zł (zrobię)
- Pani poinformowała mnie o tym, że za operacje zagraniczne nie są
pobierane opłaty - PayPass

co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych
klientĂłw
(co kolwiek by to znaczyło).

Napewno jesteś prestiżowy, bo zamiast 1,5 PLN chcą Cię naciągnąć na 3,5 za karte :)
Zwolnienie z opłaty jest po 300 PLN, a nie po 1200

Data: 2010-11-07 23:36:27
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass

> [...]
> (co kolwiek by to znaczyło).

Napewno jesteś prestiżowy, bo zamiast 1,5 PLN chcą Cię naciągnąć na 3,5 za karte :)

pomyliłem karty i http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit-Gold/

jest po 9,99 a mi zaproponowali 4,50 - nie mniej jest to pomijalne

Data: 2010-11-07 23:39:44
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:24, t pisze:
co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
kolwiek by to znaczyło).

Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac smiechem przy takich oswiadczeniach.

Data: 2010-11-07 23:38:39
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:24, t pisze:
> co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
> kolwiek by to znaczyło).

Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac smiechem przy takich oswiadczeniach.

Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Data: 2010-11-07 23:45:29
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:38, tlosek@interia.pl pisze:
Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac
smiechem przy takich oswiadczeniach.

Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte PayPal, tylko PayPass.
Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie. To jest moja opinia. Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".

Data: 2010-11-07 23:47:07
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass

> Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte PayPal, tylko PayPass.
Dziękuję i mogę przeprosić za błędy. Nie chodzi o póĽn± porę tylko o to, że
wła¶nie robię kilka trasferów w PayPal :)

Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie. To jest moja opinia.
Dziękuję - o to mi min. chodziło.
Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".
W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
więcej niż "nie żółta" --

Data: 2010-11-07 23:57:08
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:47, tlosek@interia.pl pisze:
Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".
W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
więcej niż "nie żółta"

W Aliorze karta kosztuje niestety 5zl, ale tez sa darmowy wyplaty z bankomatow. Skoro ten mBankowy gold kosztuje 10zl, a tobie zaoferowali go za 4,5 czy tam 3,5zl, to sie oplaca, w przeciwienstwie do podstawowej oferty. Fajnie, ze coraz wiecej jest miejsc, gdzie mozna placic zblizeniowo. Personel wielu sklepow juz tez sie obyl z czytnikami.

Data: 2010-11-08 08:54:30
Autor: Rafal M
Karta PayPass
On 7 Lis, 23:24, "t" <tlo...@interia.pl> wrote:

Co my¶licie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

Zapytaj sie, kto ponosi odpowiedzialnosc przy fraudowych transakcjach
przy uzyciu Paypass (bez autoryzacji/pinu).
Jesli klient, to ta karta jest BARDZO niebezpiecznym rozwiazaniem.

Pozdrawiam
Rafal

[mBank] Karta PayPass