[mBank] Karta PayPass

Data: 2010-11-07 23:33:50
Autor: AW
[mBank] Karta PayPass

tak膮 w艂a艣nie ofert膮 (nie chc臋 kredyt贸wki tylko debet贸wk臋):
- zmiana Visy Elektron na MasterCard Debit PayPass
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit/
- koszt to 3,50z艂 na miesi膮c zwracane je艣li zrobi臋 kart膮 w miesi膮cu
obr贸t
na 1200z艂 (zrobi臋)
- Pani poinformowa艂a mnie o tym, 偶e za operacje zagraniczne nie s膮
pobierane op艂aty - PayPass

co dziwne, Pani powiedzia艂a, 偶e jest to us艂uga dla Presti偶owych
klient贸w
(co kolwiek by to znaczy艂o).

Napewno jeste艣 presti偶owy, bo zamiast 1,5 PLN chc膮 Ci臋 naci膮gn膮膰 na 3,5 za karte :)
Zwolnienie z op艂aty jest po 300 PLN, a nie po 1200

Data: 2010-11-07 23:36:27
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass

> [...]
> (co kolwiek by to znaczy艂o).

Napewno jeste艣 presti偶owy, bo zamiast 1,5 PLN chc膮 Ci臋 naci膮gn膮膰 na 3,5 za karte :)

pomyli艂em karty i http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit-Gold/

jest po 9,99 a mi zaproponowali 4,50 - nie mniej jest to pomijalne
Zwolnienie z op艂aty jest po 300 PLN, a nie po 1200

--

[mBank] Karta PayPass