[mBank] Karta PayPass

Data: 2010-11-07 23:39:44
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:24, t pisze:
co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
kolwiek by to znaczyło).

Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac smiechem przy takich oswiadczeniach.

Data: 2010-11-07 23:38:39
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:24, t pisze:
> co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
> kolwiek by to znaczyło).

Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac smiechem przy takich oswiadczeniach.

Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Data: 2010-11-07 23:45:29
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:38, tlosek@interia.pl pisze:
Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac
smiechem przy takich oswiadczeniach.

Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte PayPal, tylko PayPass.
Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie. To jest moja opinia. Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".

Data: 2010-11-07 23:47:07
Autor: tlosek
[mBank] Karta PayPass

> Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte PayPal, tylko PayPass.
Dziękuję i mogę przeprosić za błędy. Nie chodzi o późną porę tylko o to, że
właśnie robię kilka trasferów w PayPal :)

Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie. To jest moja opinia.
Dziękuję - o to mi min. chodziło.
Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".
W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
więcej niż "nie żółta" --

Data: 2010-11-07 23:57:08
Autor: neoniusz
[mBank] Karta PayPass
W dniu 10-11-07 23:47, tlosek@interia.pl pisze:
Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".
W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
więcej niż "nie żółta"

W Aliorze karta kosztuje niestety 5zl, ale tez sa darmowy wyplaty z bankomatow. Skoro ten mBankowy gold kosztuje 10zl, a tobie zaoferowali go za 4,5 czy tam 3,5zl, to sie oplaca, w przeciwienstwie do podstawowej oferty. Fajnie, ze coraz wiecej jest miejsc, gdzie mozna placic zblizeniowo. Personel wielu sklepow juz tez sie obyl z czytnikami.

[mBank] Karta PayPass