[mBank] Karta PayPass

Data: 2010-11-07 17:47:37
Autor: witek
[mBank] Karta PayPass
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

Co my¶licie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

kazda karta to tylko kawałek plastiku warta tyle ile masz w portfelu.

jak ci oferuj± lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

to nie znaczki.

Data: 2010-11-08 00:13:43
Autor: Janusz Plantagenet
Karta PayPass
On 8 Lis, 00:47, witek <witek7...@gazeta.pl> wrote:
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

jak ci oferuj lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

Dziwię się tym, którzy tak kurczowo trzymaj± się mBanku (mnie też),
gdy inne banki daj± lepsze warunki. Np. Getin - karta za darmo,
bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu do¶ć.

Data: 2010-11-08 09:48:17
Autor: tlosek
Karta PayPass
> [...]

bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu do¶ć.

Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).
To tak jak z autem - jedni się dziwi±, że "frajerzy" płac± za nowe i od razu po
wyjeĽdzie s± min 10% w plecy a inni się dziwi±, jak można kupować "wypierdziany"
wóz - pytanie jest o konkretn± kartę i sytuację. --

Data: 2010-11-08 08:58:51
Autor: xbartx
Karta PayPass
Dnia Mon, 08 Nov 2010 09:48:17 +0100, tlosek napisał(a):

Nie chcę o tym dyskutować

Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy założyć grupę na fejsbuku?

--
xbartx

Data: 2010-11-08 10:06:14
Autor: tlosek
Karta PayPass
> [...]

> Nie chcę o tym dyskutować Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy założyć grupę na fejsbuku?

Możesz robić co chcesz...

Data: 2010-11-08 15:51:21
Autor: Kotlet
Karta PayPass
On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

[...]

tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie wyjmujesz w ogole pieniedzy

To tak jak z autem - jedni się dziwi±, że "frajerzy" płac± za nowe i od razu po
wyjeĽdzie s± min 10% w plecy a inni się dziwi±, jak można kupować "wypierdziany"
wóz - pytanie jest o konkretn± kartę i sytuację.

a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku darmowe konto firmowe :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-08 17:20:56
Autor: tlosek
Karta PayPass

> Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).

tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie wyjmujesz w ogole pieniedzy

Masz rację i przepraszam - nie darmowe, tylko 1złotówkowe.

> [...]

a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku darmowe konto firmowe :)
masz rację (co przyznałem wyżej) mogę być 1-złotówkowym frajerem

-- http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/