Karta SD 32GB

Data: 2013-06-30 23:59:43
Autor: PiteR
Karta SD 32GB
Old Green :) pisze tak:

Niestety, pomyłkowo zakupiłem w Media Expercie taka kartę, nie
upewniwszy się, czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).
I nie łyknął.

Nie łyknął bo wyraźnie jest napisane w instrukcji rejestratora czy nie bo nie?

Jaka to karta dokładnie?

--
Piter

Data: 2013-07-01 10:33:35
Autor: Old Green :)
Karta SD 32GB
W artykule <XnsA1EFF418616AAelektronik@localhost.net> PiteR napisal(a):

Old Green :) pisze tak:

[...]

Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.
Jaka to karta dokładnie?

Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy .
SanDisc SD

Problem własnie w tym,że jest w formacie SD (jedynie).
Dokonując jej zakupu, nie ryzyko było najistotniejsze, ze moze rejestrator jej nie "łyknie".
Tego sie spodziewałem, i nie to było największym dla mnie zaskoczeniem.
FORMAT był problemem. Bo zakładałem,że gdy nie podejdzie, bedzie mi do telefonu magazyem muzy.

Gdyby była micro na przejściówce, to bym nawet bąka w tym Media Expercie nie zamierzał puścić, znizajac sie do uprzejmych próśb o wymianę.

No a na miejscu w sklepie to przez mysl mi nie przeszło, zeby  JEDYNIE oddać.
"Oddać"  -tak, ale:
1. biorąc jedną, lecz micro (miałbym drugą,jako zapas do mojego HTC)
2. płacąc np.10% kosztów (za zwrot, i otwarte opakowanie) i     dokupując inny towar,wg.wartosci 3. np. równowartośc kwotową kart 4GB, nawet w SD

Pozdrowienia dla tych cfaniaczków, którzy maja czelność okreslać mnie "inteligentnym inaczej".
Tacy powinni być w sklepach oznaczani specjalnymi plakietkami, czerwonymi, z napisem
:      PSZYJACIEL SKLEPU -  znaczy PACHNIE- INACZEJ. (podkreslenie zamierzone). Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z kartą, bez
czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
 sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela uszkodziłes.....
No i opakowanie było otwarte.

Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do drukarek,
kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.

Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w obronę.
Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty, na pewno pomyłki bym nie popełnił.
Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
Ale jedynie tym, co myślą.

Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam); 1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO     potraktowania  nie mozna się spodziewać.
2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie, i o tyle mogła ta karta lezeć  taniej na półce) Np. o 20,30zł.    Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.    --
Pozdr.

Data: 2013-07-01 12:54:23
Autor: Franc
Karta SD 32GB
Dnia Mon, 1 Jul 2013 10:33:35 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):

[...]

Stary, ale to Ty zrobiłeś źle.
1. Kupiłeś złą kartę licząc się z tym, że może jednak nie pójśc w sprzęcie
(rejestrator).
2. Założyłeś w ciemno, że pomimo braku oznaczenia na opakowaniu, w śrdoku
jest micro SD + adaptor. Skąd ten pomysł? Było taniej?
3. Pomimo tego wszystkiego rozerwałeś opakowanie i się dziwisz, że nie chcą
od Ciebie przyjąc zwrotu i zrobić wymiany na inne karty.
Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
opakowanie z mąką? Jakbyś nie rozerwał opakowania, to na pewno byś wymienił na inną. Spokojnie
sam tak robiłem z takich molochach (ostatnio w Media).
Dlatego przestań obwiniać ludzi dookoła za to, że Ty źle zrobiłeś.

--
Franc

Data: 2013-07-01 13:09:49
Autor: Chris
Karta SD 32GB
Franc nabazgrał(a):

Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
opakowanie z mąką?

Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..

Data: 2013-07-01 14:03:26
Autor: Franc
Karta SD 32GB
Dnia Mon, 1 Jul 2013 13:09:49 +0200, Chris napisał(a):

[...]
Jeszcze lepsze porównanie.

Z tym, że to my nie wiemy jak powinien wyglądać standard obsługi klienta i
pewnie za bardzo wyrozumiali jesteśmy. PS. Kto zamawia plakietki?

Data: 2013-07-01 15:33:03
Autor: Old Green :)
Karta SD 32GB
W artykule <kqro1t$krd$1@node2.news.atman.pl> Chris napisal(a):

Franc nabazgrał(a):

[...]

ty i tobie podobni w taaaakim sposobie rozumienia mojego postu -
 jednak jestescie  Ynteligentni.....inaczej  :) Używając Waszego sposobu argumentacji.
Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

Inne informacje były tzw. poboczne.
No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

No a YnteligentY zaczeły główkować , jak by tu rozpoczynajacemu watek dowalić, a i przy okazji udowdnic,jakie to sa bystre i rozgarniete.

Wnosze o zamkniecie watku w zakresie pobocznym,
tj. dowody błyskotliwości komentatorów, co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę  i tłukąc ta pianę. to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
nie, nie da sie zrobić. Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.
--
Pozdr. ________________________________________________________________________

Data: 2013-07-01 18:41:42
Autor: RadoslawF
Karta SD 32GB
Dnia 2013-07-01 17:33, Użytkownik Old Green :) napisał:

[...]

Można, ale w niczym ci to nie pomoże.

Inne informacje były tzw. poboczne.
No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

[...]

To nie jest moderowane forum i tu się wątków nie zamyka.
Będziesz go podtrzymywał to potrwa dłużej.

Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
nie, nie da sie zrobić.

Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
Ale tobie to w niczym nie pomoże.

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

Możesz.
Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych
lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-01 23:51:57
Autor: Old Green :)
Karta SD 32GB
W artykule <kqsbg8$895$1@node2.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

[...]

boleję nad tym.....

Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

Oj, biedaku.... a w którym to miejscu ty wyczytałes, ze "wymagam"????
i w którym to miejscu napisałem,ze oczekuje "usługi"???
Najzwyczajniej na swiecie, jak to na grupie dyskusyjnej, ktoś rzuca pytanie, a ktos inny sie do pytania ustosunkowuje
Nie znaczy to, ze miesza z błotem pytającego.
to jest taka specyfika POLSKICH grup.
Brak dystansu , i przemożna chęc (przymus wręcz) DOWALENIA.
To jest więcej niz żałosne. To KATASTROFA NARODOWA!
[...]

 powtarzasz się, co smutne jest.
Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

Możesz.
Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych

Taaak. Nic innego nie bede robił, tylko poszukiwał, rozpytywał,
 kto ma ochote na muzealną ( w formacie) kartę SD.
Tak, to jest pomysł na... życie  ;)

lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

Niezwykle odkrywczy to pomysł.
Pozwolisz,że udam sie na rozmyslania nad tym pomysłem...
:)

Pozdr. Zbig.Drwięga
gg1100100111000000111010

Data: 2013-07-02 07:55:05
Autor: JoteR
Karta SD 32GB
"Old Green :)" napisał:

Najzwyczajniej na swiecie, jak to na grupie dyskusyjnej, ktoś rzuca pytanie,
a ktos inny sie do pytania ustosunkowuje

No więc ustosunkujesz się wreszcie do zadanego w tym wątku pytania o model rejestratora, czy dalej będziesz eneuelował?

Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
Ale tobie to w niczym nie pomoże.

powtarzasz się, co smutne jest.

Ale już sprawdziłeś, że założenie na tej karcie partycji o rozmiarze 2 GiB nic nie daje, czy nie miałeś czasu, zajęty komponowaniem coraz bardziej kwiecistych filipik?

JoteR

Data: 2013-07-02 10:35:31
Autor: RadoslawF
Karta SD 32GB
Dnia 2013-07-02 01:51, Użytkownik Old Green :) napisał:

[...]

Z twojego postu na który odpisałem wynikało właśnie że takiej
usługi oczekujesz.

[...]

Smutne jest że człowiek który się domaga powtórnej odpowiedzi
bo jedna już padła teraz ma pretensje że udzielając dosyć
konkretnej odpowiedzi się powtarzam.
Zdajesz sobie sprawę że takim zachowaniem ośmieszasz się
jeszcze bardziej.

[...]

To nie był pomysł na życie to był pomysł na pozbycie się
niepotrzebnej karty przy jednoczesnym obniżeniu strat
spowodowanych głupią i nie przemyślaną decyzją o kupnie
w ciemno.

[...]

Lepiej byś zrobił gdybyś rozmyślania zaczął przed zakupem
lub przynajmniej przed otwarciem tego ciekawego wątku.
To też sobie przy okazji przemyśl.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-15 18:55:45
Autor: JoteR
Karta SD 32GB
"RadoslawF" napisał:

Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

Można, ale w niczym ci to nie pomoże.
[...]
Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
Ale tobie to w niczym nie pomoże.

No nie wiem. Wczoraj kupiłem za 2 dychy w Biedronce kartę microSD, co prawda nie 32 GB ino 8 GB, ale zawszeć to SDHC. Pomyślałem sobie, że sprawdzę, jak to się będzie zachowywać w czytniku nie obsługującym SDHC. Wsadziłem ją do LG Viewty i o dziwo - telefon ją "zobaczył" i nawet sformatował, oczywiście na 2 GB (a właściwie na 1,7 GB). Tak samo się działo po założeniu na tej karcie partycji 2 GiB. Stąd wniosek, że spreparowawszy kartę w innym urządzeniu, wątkopodawca prawdopodobnie mógłby jej użyć w tym swoim rejestratorze, oczywiście nie w pełnej pojemności..Ale skoro woli toczyć bezowocnie pianę i topić kartę w kiblu... ;->

JoteR

Data: 2013-07-01 20:44:31
Autor: Michoo
Karta SD 32GB
On 01.07.2013 17:33, Old Green :) wrote:
Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB

Nie. Zapytałeś czy można tak podzielić żeby rejestrator widział - a szklane kule mają teraz wakacje.

Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
nie, nie da sie zrobić.

Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem plików na 32GB.

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż czytanie instrukcji.

Michoo

Data: 2013-07-01 23:13:04
Autor: Old Green :)
Karta SD 32GB
W artykule <kqsj9q$o8k$1@mx1.internetia.pl> Michoo napisal(a):

[...]

nie pitol:
Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by sprzet

> [...]

Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem plików na 32GB.
I to sa dobre pytania (dodatkowe)
a nie bzdety wykazujące, że frajer jestem, bo "kupiłem to, co jest mi zupełnie niepotrzebne'

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż czytanie instrukcji.
No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi" kupującemu, że NIE chce go oszukac.
" A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......
--
Pozdr. ________________________________________________________________________

Data: 2013-07-02 09:16:16
Autor: Chris
Karta SD 32GB
Old Green :) nabazgrał(a):

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

Przepłaciłeś i to sporo :)

[...]

Dam ci 20zł + kartę Mini SD 16GB i nie potrzebuję żadnej gwarancji.

Data: 2013-07-02 10:25:35
Autor: elmer radi radisson
Karta SD 32GB
On 2013-07-02 01:13, Old Green :) wrote:

No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
kupującemu, że NIE chce go oszukac.
" A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......

"a gdyby tu bylo przedszkole w przyszlosci".

Dziwny jestes. Wpierw oburzasz sie ze nie chca od Ciebie przyjac
rozpakowanego sprawnego towaru, a tymczasem sam zakladasz a priori,
ze jakis kupujacy od Ciebie z allegro bedzie cwaniakiem. Komentarz
wydaje sie zbyteczny. Znaj proporcje, mocium panie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-07-02 23:36:33
Autor: qwerty
Karta SD 32GB
Użytkownik "Old Green :)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqs7fe$h6b$1@mx1.internetia.pl...
czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

I odpowiedziałem. Gówno ci to da, bo sprzęt nie patrzy najpierw na partycję, tylko ilość cylindrów (tak, karty SD też tak się adresuje).

Data: 2013-07-01 13:07:55
Autor: Chris
Karta SD 32GB
Old Green :) nabazgrał(a):

[...]

Jednak jesteś inteligenty inaczej ...

[...]

RTFM się kłania ....

[...]

Sam sobie jesteś winien to co się czepiasz sklpeu ?? mógł to być każdy inny w okolicy.

2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
i o tyle mogła ta karta lezeć  taniej na półce) Np. o 20,30zł.
  Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

Sklep to nie allegro że sprzedają towary używane bo rozpakoany znaczy używany.

Nie masz co zrobić z pamięciąto sprzedaj ja na Allego i przestań płakać jak dziecko jaki ty biedny ,...

Data: 2013-07-01 16:42:10
Autor: PiteR
Karta SD 32GB
Old Green :) pisze tak:

Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.

Nie nie o to chodzi. Ile GB ma napisane w instrukcji.

Jaka to karta dokładnie?
Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy
SanDisc SD

no właśnie, że ma dla szukania w google rozwiazań to są keywords.
i która to jest z nich czy SDHC czy SDXC ?

Widzę że jesteś z tych Tajnos Agentos ale zrozum że inni mogą inaczej czytać grupy np

"Mój rejestrator typ KJYFGG785 nie działa z kartą SanDisk SDXC 32GB"

To jest dla mnie info na przyszłość żeby nie kupic takiego zestawu lub poczytać w goglarce co ludzie w tej sytuacji zrobili.

--
Piter

Karta SD 32GB