Karta SD 32GB

Data: 2013-07-01 13:24:09
Autor: elmer radi radisson
Karta SD 32GB
On 2013-06-30 03:49, Old Green :) wrote:

W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.
  (I stracili klienta)

Czyli przyjecia sprawnego towaru, zapewne z rozerwanym blistrem w ktore
to z reguly pakuje sie karty pamieci? Hmm, ciekawe czemu ich taka opcja
nie interesowala, niechze sie zastanowie..

(wciaz nie mam pomyslu, ale moze ktos inny podpowie?)

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-07-01 13:27:25
Autor: Chris
Karta SD 32GB
elmer radi radisson nabazgrał(a):

On 2013-06-30 03:49, Old Green :) wrote:
[...]

Bo są czystym złem i nie potrafią uszanować klienta ...

ps. Właśnie wpadłem na pomysł żeby brać z MM/Sat.. czy inna sieć film na BD i po tygodniu otwarty zwracać że to nie to coi chciałem i brać nowy, chyba taniej nie da się bezterminowo wypożyczyczać filmów :)

Data: 2013-07-01 13:40:39
Autor: Filip454
Karta SD 32GB

On 2013-06-30 03:49, Old Green :) wrote:
[...]

Ja myślę, że Chris ma rację. Są jakieś granice reklamacji towaru.

--
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-07-01 14:02:38
Autor: Chris
Karta SD 32GB
Filip454 nabazgrał(a):

[...]

Tylko to nie jest reklamacja tylko zwrot używanego towaru na podstawie pomyliłem się i nie jest mi to potrzebne bo nie działa z moim sprzętem. Reklamacja jest wtedy gdy towar ma wadę np. nie działa a tu już muszą przyjąć sprzęt do reklamacji ale to dyskusja na inny temat :)

Data: 2013-07-01 15:04:11
Autor: Michoo
Karta SD 32GB
On 01.07.2013 14:02, Chris wrote:
Tylko to nie jest reklamacja tylko zwrot używanego towaru na podstawie
pomyliłem się i nie jest mi to potrzebne bo nie działa z moim sprzętem.

Ale i pewnie gdyby przyszedł do domu, stwierdził, że na opakowaniu podają max 16GB i chciał zwrócić nieotwarte to by nie było problemu.

Znam człowieka który kupił przypadkowo DDR2 zamiast DDR3 więc odrobinę doszlifował ale nadal nie działała. Też miałby zwrócić, bo przecież w prawidłowym gnieździe będzie działać?

Michoo

Data: 2013-07-01 12:15:06
Autor: Pszemol
Karta SD 32GB
"Michoo" <michoo_news@vp.pl> wrote in message news:kqrvbl$mmt$1mx1.internetia.pl...
Znam człowieka który kupił przypadkowo DDR2 zamiast DDR3 więc odrobinę doszlifował ale nadal nie działała. Też miałby zwrócić, bo przecież w prawidłowym gnieździe będzie działać?

:-)))) czyścisz mi opluty ze śmiechu monitor! :-)

Data: 2013-07-01 20:38:47
Autor: Michoo
Karta SD 32GB
On 01.07.2013 19:15, Pszemol wrote:
[...]

Nie udław się:
to się działo na informatyce dziennej podczas wykładu.

Michoo

Data: 2013-07-01 20:47:34
Autor: R.e.m.e.K
Karta SD 32GB
Dnia Mon, 01 Jul 2013 20:38:47 +0200, Michoo napisał(a):

[...]

Na jakiej uczelni na wydziale informatyki ucza obslugi pilnika? ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-07-01 13:11:45
Autor: Lisciasty
Karta SD 32GB
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 20:47:34 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

Na jakiej uczelni na wydziale informatyki ucza obslugi pilnika? ;-)

Łoboszsz, za młodu się skrobało ołówkiem celerony żeby zmienić mnożnik, to dlaczego nie podpiłować jakiegoś slotu? A że nie wyszło, cóż, postęp wymaga ofiar.

L.

Data: 2013-07-03 02:46:45
Autor: Michal
Karta SD 32GB
W dniu 2013-07-01 22:11, Lisciasty pisze:

Na jakiej uczelni na wydziale informatyki ucza obslugi pilnika? ;-)
Jak poziom będzie szedł dalej w takim samym kierunku, to niedługo
zaliczenia będą z ilości lajków (były już bodajże jakieś dziewoje
z dziennikarstwa, co to przerabiały) :>

Łoboszsz, za młodu się skrobało ołówkiem celerony żeby zmienić mnożnik, to dlaczego nie podpiłować jakiegoś slotu? A że nie wyszło, cóż, postęp wymaga ofiar.

Chciałeś chyba napisać durony/athlony pod SocketA.

--
/MB

Data: 2013-07-02 08:36:24
Autor: Chris
Karta SD 32GB
Michoo nabazgrał(a):

[...]

Nie raz widziałem takie przypadki więc nie był jedyny :)

Z ciekawostek, część ludzi pamięta slot-A i problemy z zaczepem od wentylatora który potrafił się urwać przy częstych zmianach wentyla/procka i bez specjalnych zaczepów nie dało się założyć, tak więc do sedna teraz :) widziałem płytę + proc + wentyl z urwanym zaczepem ALE tatuś ślusarz więc przewiercił wszystko (wentyl/proc/podstawka/płyta) w dwóch miejscach i na długie śruby skręcił całość żeby nie odpadała i potem zdziwienie i serwis (gwarancyjny) że komputer syna nie działa :)

Karta SD 32GB