Karta SIM na 500 numerów

Data: 2011-08-08 21:07:02
Autor: Jacek
Karta SIM na 500 numerów
Czy są dostępne karty SIM o pojemności 500 lub więcej numerów?
Mam około 400 wpisów w książce, z czego połowa po dwa numery.
Pojemna karta załatwiałaby problem zmiany aparatu bez konieczności kopiowania książki.
Jacek

Data: 2011-08-08 21:47:28
Autor: Maciek.
Karta SIM na 500 numerów
Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości news:j1pc4f$sd8$1news.task.gda.pl...
Czy są dostępne karty SIM o pojemności 500 lub więcej numerów?

Oczywiście, że są, na 500 numerów właśnie. Zapytaj u swojego opa, koszt wymiany około 25 zł zapewne.

--
Maciek.

Data: 2011-08-09 01:04:21
Autor: adresss
Karta SIM na 500 numerów
On Mon, 8 Aug 2011 21:47:28 +0200, "Maciek." <mmuran@gmail.com> wrote:

U¿ytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1pc4f$sd8$1news.task.gda.pl...
Czy s± dostêpne karty SIM o pojemno¶ci 500 lub wiêcej numerów?

Oczywi¶cie, ¿e s±, na 500 numerów w³a¶nie. Zapytaj u swojego opa, koszt wymiany oko³o 25 z³ zapewne.

a to sa jakies specjalne karty u operatorow????

Bo mnie to samo potrzeba. Mam Nokie 6310 i potrzebuje przeniesc
ksiazke z aparatu na karte i dalej na aparat. Mam karte (nowa) z Play
i miesci tylko 250 wpisow.

A moze sa jakies takie karty SIM (bezoperatorowe), tylko takie aby
mialy pamiec na kontakty?

--
ThinkXtra

Data: 2011-08-09 07:44:43
Autor: J.F.
Karta SIM na 500 numerów
Dnia Tue, 09 Aug 2011 01:04:21 +0200, adresss@poczta.pl napisa³(a):
Bo mnie to samo potrzeba. Mam Nokie 6310 i potrzebuje przeniesc
ksiazke z aparatu na karte i dalej na aparat. Mam karte (nowa) z Play
i miesci tylko 250 wpisow.

A nie mozna inna metoda ? Ksiazki zazwyczaj duzo bogatsze niz karty, i sporo sie przy tym traci.

A moze sa jakies takie karty SIM (bezoperatorowe), tylko takie aby
mialy pamiec na kontakty?

Przeterminowane ?

J.

Data: 2011-08-09 09:14:24
Autor: adresss
Karta SIM na 500 numerów
On Tue, 9 Aug 2011 07:44:43 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

myslalem o takich, ktore sa kartami mikroprocesorowymi, ktore telefon
zauwazy tylko jako karty z pamiecia i na ktore bedzie mogl zapisac
kontakty. Natomiast nie maja nic wspolnego z zadnym z operatorow.
Takie czyste

Czy sa wogole takie?

--
ThinkXtra

Data: 2011-08-09 15:09:29
Autor: Maciek.
Karta SIM na 500 numerów
U¿ytkownik <adresss@poczta.pl> napisa³
Takie czyste
Czy sa wogole takie?

Przenosisz numer abo do Plusa. W salonie dostajesz kartê, koszt OIDP 10-12 z³.
A chwilê pó¼niej u dotychczasowego opa anulujesz przenosiny. Kartê masz w rêku, oczywi¶cie nieaktywn±. Czy mo¿na j± wykorzystaæ do przenoszenia kontaktów, nie wiem, nie chce mi siê tej karty szukaæ. Poza tym nigdy nie mia³em wiêcej ni¿ 100-150 kontaktów :P

--
M.

Karta SIM na 500 numerów