Karta SIM nie loguje się do sieci

Data: 2016-07-17 08:53:55
Autor: Bolko
Karta SIM nie loguje się do sieci
Kupiłem karte w Play-u do internetu.
Wkładam do modemu.
Nie może się połaczyć.
Ide do salonu.
Pan sprawdził potwierdził dał nową.
Wkładam do modemu.
Znowu nie może sie połączyć.

Wyciągnąłem SIMa z telefonu i przełożyłem do modemu.
Loguje się bez problemu i internet działa.

O co tu chodzi?

Data: 2016-07-17 18:01:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
[...]

A w telefonie działa do netu?

--
Liwiusz

Data: 2016-07-17 09:12:07
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 18:01:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
> Znowu nie może sie połączyć.
>
> Wyciągnąłem SIMa z telefonu i przełożyłem do modemu.
> Loguje się bez problemu i internet działa.

A w telefonie działa do netu?
Nie

Data: 2016-07-17 19:01:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-07-17 o 18:12, Bolko pisze:
[...]

A loguje się do sieci?

--
Liwiusz

Data: 2016-07-17 13:06:42
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 19:01:25 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> Nie

A loguje się do sieci?
telefon nie widzi karty
i wyskakuje "nie można nawiązać kolejnego połaczenia"

Data: 2016-07-17 23:16:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-07-17 o 22:06, Bolko pisze:
[...]

Wyjaśnij co to znaczy "telefon nie widzi karty".

Pytanie było proste.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-17 21:11:53
Autor: Poldek
[...]

Stawiam na to, że trzeba ręcznie wpisać w odpowiednie miejsce nazwę APN, ponieważ automatyczna konfiguracja nie działa właściwie.

Data: 2016-07-17 19:04:26
Autor: zhbick
Karta SIM nie loguje się do sieci

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fb66e34e-9d49-43e6-a88c-da431aed5c8b@googlegroups.com...

Wkładam do modemu.
Nie może się połaczyć.

Modem D-Link?

Data: 2016-07-17 13:07:34
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 19:04:28 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fb66e34e-9d49-43e6-a88c-da431aed5c8b@googlegroups.com...

> Wkładam do modemu.
> Nie może się połaczyć.

Modem D-Link?

Huawei E160

Data: 2016-07-17 21:29:13
Autor: RadoslawF
Karta SIM nie loguje się do sieci
W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
Kupiłem karte w Play-u do internetu.

Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

Pozdrawiam

Data: 2016-07-17 13:18:06
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 21:29:03 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
> Kupiłem karte w Play-u do internetu.

Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
Czy widzi sieć

Data: 2016-07-17 13:26:28
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 22:18:08 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
Czy widzi sieć

Problem się rozwiązał.
Nie wiem jak.

Ale z ręką na sercu wczoraj siedziałem na wsi i się wkurzałem że nie działa.
Nawet Pan w salonie sprawdził że karta nie działa.
Jedyne co się zmieniło że dzisiaj miałem dostęp do wifi.
I teoretycznie lepszy zasieg.
Dzisiaj Kraków wczoraj wieś sądecka
o co chodzi, nie wiem

Data: 2016-07-18 09:15:49
Autor: Poldek
W dniu 2016-07-17 o 22:26, Bolko pisze:
[...]

Już pisałem, że APN.

Data: 2016-07-18 09:49:22
Autor: dizel
Karta SIM nie loguje się do sieci
Bolko was thinking very hard :
[...]

Może o to że play internet na kartę działa tylko na nadajnikach własnych play 3g/lte, nie działa w roamingu krajowym. Jeśli jesteś w takim miejscu gdzie nie ma zasięgu własnego play 3g/lte to karta działać nie będzie.

Karta SIM nie loguje się do sieci