Karta SIM nie loguje się do sieci

Data: 2016-07-17 21:29:13
Autor: RadoslawF
Karta SIM nie loguje się do sieci
W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
Kupiłem karte w Play-u do internetu.

Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

Pozdrawiam

Data: 2016-07-17 13:18:06
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 21:29:03 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
> Kupiłem karte w Play-u do internetu.

Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
Czy widzi sieć

Data: 2016-07-17 13:26:28
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 22:18:08 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
Czy widzi sieć

Problem się rozwiązał.
Nie wiem jak.

Ale z ręką na sercu wczoraj siedziałem na wsi i się wkurzałem że nie działa.
Nawet Pan w salonie sprawdził że karta nie działa.
Jedyne co się zmieniło że dzisiaj miałem dostęp do wifi.
I teoretycznie lepszy zasieg.
Dzisiaj Kraków wczoraj wieś sądecka
o co chodzi, nie wiem

Data: 2016-07-18 09:15:49
Autor: Poldek
W dniu 2016-07-17 o 22:26, Bolko pisze:
[...]

Już pisałem, że APN.

Data: 2016-07-18 09:49:22
Autor: dizel
Karta SIM nie loguje się do sieci
Bolko was thinking very hard :
[...]

Może o to że play internet na kartę działa tylko na nadajnikach własnych play 3g/lte, nie działa w roamingu krajowym. Jeśli jesteś w takim miejscu gdzie nie ma zasięgu własnego play 3g/lte to karta działać nie będzie.

Karta SIM nie loguje się do sieci