Karta SIM prepaid - przedawnienie

Data: 2009-02-28 23:51:30
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Karta SIM prepaid - przedawnienie
Witam!

Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje doładowań? Chciałbym wskrzesić Nokię N-gage, by pograć od czasu do czasu w pociągu czy autobusie, ale mam teraz Nokię E66 i nie uśmiecha mi się ciągle przekładać kart. Chcę kupić najtańszy prepaid na rynku i zapomnieć o nim - byle tylko telefon się włączył (N-Gage wymaga karty sim do pracy).

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-02-28 22:58:53
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 28 Feb 2009 23:51:30 +0100, Wojciech \"Spook\" Sura napisał(a):

Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje
doładowań?

Wyłączają. Mi niedawno nawet Sim Datę wyłączyli. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-01 00:50:05
Autor: Chris
Dnia Sat, 28 Feb 2009 22:58:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Wyłączają. Mi niedawno nawet Sim Datę wyłączyli.

W jaki czas po ostatnim doładowaniu?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-01 08:14:01
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 01 Mar 2009 00:50:05 +0100, Chris napisał(a):

Wyłączają. Mi niedawno nawet Sim Datę wyłączyli.

W jaki czas po ostatnim doładowaniu?

A ze 2 lata, może więcej.

Data: 2009-03-01 11:51:00
Autor: J.F.
On Sat, 28 Feb 2009 22:58:53 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
[...]

Wylaczaja obsluge karty u siebie.
Ale karta nadal sie obsluguje w telefonie.

J.

Data: 2009-03-01 00:00:19
Autor: SDD

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w wiadomości news:gocf5l$75r$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje doładowań? Chciałbym wskrzesić Nokię N-gage, by pograć od czasu do czasu w pociągu czy autobusie,

Jestes pewien, ze Twoj telefon do dzialania wymaga *aktywnej* karty SIM?????
Jakos nei wydaje mi sie to prawdopodobne...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-01 01:09:17
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
SDD wrote:
Jestes pewien, ze Twoj telefon do dzialania wymaga *aktywnej* karty
SIM????? Jakos nei wydaje mi sie to prawdopodobne...

Co rozumiesz przez aktywną kartę sim? Mam zerowe doświadczenie z kartami prepaidowymi i generalnie nie wiem, co dzieje się, gdy operator zablokuje konto.

Pozdrawiam
SDD

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-01 01:14:27
Autor: SDD

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w wiadomości news:gocjnf$orj$1inews.gazeta.pl...

Co rozumiesz przez aktywną kartę sim? Mam zerowe doświadczenie z kartami prepaidowymi i generalnie nie wiem, co dzieje się, gdy operator zablokuje konto.

To samo, co z abonamentowymi, gdy rozwiazaniu ulegnie umowa :)
Czyli telefon nie zaloguje Ci sie do sieci.
Normalnie sie wlaczy, pokaze sie sila sygnalu itp. i wyswietli komunikat "karta SIM odrzucona" np.
Ale normalnie mozesz przegladac ksiazke telefoniczna itp. Telefon dziala - podobnie jak wtedy, gdy np. nie ma zasiegu.
Gdybys z taka karta wszedl np. do ekranowanewgo pomieszczenia (lub. np glebokiej piwnicy gdzi enei ma zasiegu) to dla telefonu wogole byloby nie do odroznienia, czy ma w sobie karte aktywna czy nieaktywna, bo nie moglby zlapac zasiegu - a dopiero siec powiedzialaby mu, ze karta jest odrzucona :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-01 07:50:42
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gock13$9fq$1news.onet.pl...

[...]

W dwóch słowach, opisany przeze mnie scenariusz ma szansę powodzenia? :)

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-01 07:55:32
Autor: ALEX Lodzermensch
Karta SIM prepaid - przedawnienie
Wojciech "Spook" Sura ni au koto ha itsumo tanosii

W dwóch słowach, opisany przeze mnie scenariusz ma szansę powodzenia?
:)

Jak najbardziej.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-01 09:04:19
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:godbhi$9eg$1inews.gazeta.pl...
Wojciech "Spook" Sura ni au koto ha itsumo tanosii

W dwóch słowach, opisany przeze mnie scenariusz ma szansę powodzenia?
:)

Jak najbardziej.

Super :D

Dziękuję za informacje.