Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S

Data: 2020-09-15 04:41:38
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
Mój telefon jest na dwie karty SIM. Podczas wyjmowania "wsówki" z tymi kartami, coś poszło nie tak i jedna z kart została w środku. Karta grzechotała w środku, więc ze spinacza biurowego zrobiłem "wytrych" i próbowałem ja wyciągnąć. Efekt jest taki że karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze. Proszę o jakąś poradę jak otworzyć ten telefon lub może o jakiś link do takiej naprawy, szukałem w Googlach, znalazłem inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

Data: 2020-09-15 16:21:59
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-15 o 13:41, universis pisze:
[...]

2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Naucz się Internetów :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-09-16 00:29:07
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
W dniu wtorek, 15 września 2020 15:23:08 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
[..]

2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Dzięki za odpowiedź - ja podobnego Sharpa też widziałem -ten Twojego linku nieco różni się nie tylko środkiem, ale właśnie obudową. Na filmiku widać że płaszczyzna szkła ze ściana boczną tworzy kąt prosty, a u mnie to przejście ma zaokrąglony charakter, a cały telefon sprawia wrażenie "nierozbieralnego". Próbowałem tak podważyć jak ten gościu - też paznokciem, ale to raczej nie tędy droga bo telefon jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

Data: 2020-09-16 10:02:32
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-16 o 09:29, universis pisze:
[...]

Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis lub przyssawki, tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_channel=SergTech

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-09-16 19:50:47
Autor: universis
W dniu środa, 16 września 2020 09:02:38 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis lub przyssawki, tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_channel=SergTech

No dzięki - to chyba będzie to, obudowa wygląda na taką samą mimo że u mnie Sharp, a na filmiku Samsung, podobnie jak u klocki hamulcowe potrafią być takie same w samochodach różnej marki.

Data: 2020-09-16 19:26:19
Autor: radekp@konto.pl
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
Wed, 16 Sep 2020 00:29:07 -0700 (PDT), w
<996e793a-3103-4b75-963d-3742519cab71o@googlegroups.com>, universis

Ten Sharp chyba jest klejony.
Czyli suszarka+kostka i próbuj :)

PS. spytaj na forum Telchiny.

Data: 2020-09-17 20:06:15
Autor: PiteR
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
in <news:2baa975c-887d-4779-a4fb-98fe35dfb46eogooglegroups.com>
user universis pisze tak:

karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze.

może odkurzacz na full power :)
albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-09-28 06:23:34
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
W dniu czwartek, 17 września 2020 20:04:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
[..]

może odkurzacz na full power :)
albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

OK  - okazało się że telefon nie jest klejony - w pierwszej z odpowiedzi pokazany jest telefon którego płyta wierzchnia szklana jest równa gabarytami z "wanienką" telefonu, a w moim telefonie płyta szklana jest mniejsza od "wanienki" i jest wpuszczona do niej. Wykorzystałem pomysł z kostką do gitary, ale zamiast niej - wziąłem nóż plastikowy (jednorazówki) któremu "zjechałem" ząbki i ten fragment po nich zaostrzyłem jako że szczeliny prawie nie ma i trzeba ją sobie "wywalczyć" żeby nóż wszedł. Udało się - kartę wyjąłem i już byłem w ogródku i witałem się z gąską aż tu nagle z wyjmowanej płyty głównej telefonu wyleciała taka gumka jak na fotce poniżej.
 widok gumki (od kreski do kreski - 1cm) : http://universis.cba.pl/gumka.jpg

widok otwartego telefonu: http://universis.cba.pl/dimount.jpg

Nie wiem gdzie ją umocować - na fotce otwartego telefonu jej nie ma bo na ten moment gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam awaryjnego telefonu. Może mi ktoś pomoże.

Data: 2020-09-30 01:03:22
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-28 o 15:23, universis pisze:
[...]

Albo dasz większą rozdzielczość fotki telefonu albo ta gumka nie pochodzi z tego sprzętu. Nie wiem czy ona (gumka) jest "fabrycznie" zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak logiki zastosowania).

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-10-02 03:40:08
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
W dniu środa, 30 września 2020 00:04:24 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
[..]
[...]

Gumka wyleciała z telefonu podczas wyciągania płyty głównej telefonu, domniemam że była po tej bardziej błyszczącej metalicznie strony płyty. Nie zaginałem jej, zresztą takie "zwykłe" gumki nie mają pamięci ostatnio zadanego kształtu. Teraz fotki:

Gumka (jeszcze raz)  http://universis.cba.pl/gumk3.jpg

Płyta główna avers : http://universis.cba.pl/sarp_r1s_1.jpg

Płyta główna revers : http://universis.cba.pl/sarp_r1s_2.jpg

Data: 2020-10-04 02:17:07
Autor: Animka
W dniu 2020-10-02 o 12:40, universis pisze:
[...]

Nic prawie nie widać. Za ciemny obraz. Gdzie ta gumka? Gdzie była ta padnięta karta?

--
animka

Data: 2020-10-04 15:43:27
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
Miejsce zamontowania tej gumki/uszczelki znalezione. To było tak: najpierw znalazłem pusty "placyk" który wymiarami odpowiadał tej zagiętej "płetwie" tej gumki i zacząłem "medytacje" na ten  temat. Wyglądało   to tak:                       http://universis.cba.pl/r1s_724L.jpg
W międzyczasie LordBluzg zasugerował że to może być do gniazda słuchawek. Postanowiłem połączyć te dwa wątki.
Na plac boju podciągnąłem płytę główną i zacząłem przymiarki. W końcu doszedłem do sedna sprawy i po montażu wygląda
to dość sensownie:                       http://universis.cba.pl/r1s_721L.jpg   Swoją drogą uważam tą "wsówkę" na karty SIM za kiepski pomysł. Można to zrobić w inny sposób który by nie generował takich problemów. Bardzo  dziękuję wszystkim za pomoc.

Data: 2020-10-06 00:58:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S

"universis" ce158ada-bc44-42e5-819f-7562953cbe15o@googlegroups.com

: uważam tą "wsówkę" na karty SIM za kiepski pomysł.
: Można to zrobić w inny sposób który by nie generował takich problemów.

Nawet robi się -- eSIM...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-10-06 04:29:33
Autor: ydziO
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

Szkoda tylko że jeszcze mało powszechne u operatorów.

Data: 2020-10-06 15:30:58
Autor: Fothoradethogerthar Gothotesurethsen
Karta SIM została w teleSraju
ydziO <ydzio(a)hot.com> wrote...
tylko że jeszcze mało powszechne u operaSRAJtorów.

Na zach. wypiździwiu kontynentu już od dwuch lat
stosowanie, np. vvodaSRAJfone .pt
Od pół roku z  g.note 20 ultra  512G używam eSIM (z umową i kilkoma tel.numerami).

Jak przebywam tranzytem przez neoPRL, to strzyka
w podeszwach z waszym tele?OJ???Łowo!

Na pokładzie tranzytera posiadam trasownik tele/wifi
przy zakupie SIM na przedpłatę włosy dęba stają, na
paranoję w tych SRAJlonach i innych budach, za
Gomółki był ład; w przeciwieństwie do obecnego
bardachu!

--
Fothoradethogerthar Gothotesurethsen

Data: 2020-10-02 08:31:47
Autor: universis
[...]

Gumka wyleciała z telefonu podczas wyciągania płyty głównej, domniemam że była po tej bardziej błyszczącej metalicznie stronie płyty. Nie zaginałem jej, zresztą takie "zwykłe" gumki nie mają pamięci ostatnio zadanego kształtu. Teraz fotki:
Gumka (jeszcze raz)  http://universis.cba.pl/gumk3.jpg

Płyta główna avers : http://universis.cba.pl/sharp_r1s_1.jpg

Płyta główna revers : http://universis.cba.pl/sharp_r1s_2.jpg

Data: 2020-10-02 20:08:28
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 02.10.2020 o 17:31, universis pisze:
[...]

Jedyne (logiczne) co przychodzi mi do głowy, to gumka przylegać ma do gniazda słuchawkowego jako uszczelka co nie raz można spotkac w innych modelach telefonów. Jeśli pasuje w sensie że przylega krawędziami po zamontowaniu.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S