Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S

Data: 2020-09-15 04:41:38
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
Mój telefon jest na dwie karty SIM. Podczas wyjmowania "wsówki" z tymi kartami, coś poszło nie tak i jedna z kart została w środku. Karta grzechotała w środku, więc ze spinacza biurowego zrobiłem "wytrych" i próbowałem ja wyciągnąć. Efekt jest taki że karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze. Proszę o jakąś poradę jak otworzyć ten telefon lub może o jakiś link do takiej naprawy, szukałem w Googlach, znalazłem inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

Data: 2020-09-15 16:21:59
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-15 o 13:41, universis pisze:
[...]

2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Naucz się Internetów :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-09-16 00:29:07
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
W dniu wtorek, 15 września 2020 15:23:08 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
[..]

2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Dzięki za odpowiedź - ja podobnego Sharpa też widziałem -ten Twojego linku nieco różni się nie tylko środkiem, ale właśnie obudową. Na filmiku widać że płaszczyzna szkła ze ściana boczną tworzy kąt prosty, a u mnie to przejście ma zaokrąglony charakter, a cały telefon sprawia wrażenie "nierozbieralnego". Próbowałem tak podważyć jak ten gościu - też paznokciem, ale to raczej nie tędy droga bo telefon jest bardzo spasowany i jedno co można osiągnąć to pęknięcie szkła ekranu.

Data: 2020-09-16 10:02:32
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-16 o 09:29, universis pisze:
[...]

Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis lub przyssawki, tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_channel=SergTech

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-09-16 19:50:47
Autor: universis
W dniu środa, 16 września 2020 09:02:38 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

Użyj zatem "kostki do gitary" zamiast paznokci:) tak jak to robi serwis lub przyssawki, tak jak tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=rG_sRxvkaM4&ab_channel=SergTech

No dzięki - to chyba będzie to, obudowa wygląda na taką samą mimo że u mnie Sharp, a na filmiku Samsung, podobnie jak u klocki hamulcowe potrafią być takie same w samochodach różnej marki.

Data: 2020-09-16 19:26:19
Autor: radekp@konto.pl
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
Wed, 16 Sep 2020 00:29:07 -0700 (PDT), w
<996e793a-3103-4b75-963d-3742519cab71o@googlegroups.com>, universis

Ten Sharp chyba jest klejony.
Czyli suszarka+kostka i próbuj :)

PS. spytaj na forum Telchiny.

Data: 2020-09-17 20:06:15
Autor: PiteR
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
in <news:2baa975c-887d-4779-a4fb-98fe35dfb46eogooglegroups.com>
user universis pisze tak:

karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze.

może odkurzacz na full power :)
albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-09-28 06:23:34
Autor: universis
Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
W dniu czwartek, 17 września 2020 20:04:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
[..]

może odkurzacz na full power :)
albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

OK  - okazało się że telefon nie jest klejony - w pierwszej z odpowiedzi pokazany jest telefon którego płyta wierzchnia szklana jest równa gabarytami z "wanienką" telefonu, a w moim telefonie płyta szklana jest mniejsza od "wanienki" i jest wpuszczona do niej. Wykorzystałem pomysł z kostką do gitary, ale zamiast niej - wziąłem nóż plastikowy (jednorazówki) któremu "zjechałem" ząbki i ten fragment po nich zaostrzyłem jako że szczeliny prawie nie ma i trzeba ją sobie "wywalczyć" żeby nóż wszedł. Udało się - kartę wyjąłem i już byłem w ogródku i witałem się z gąską aż tu nagle z wyjmowanej płyty głównej telefonu wyleciała taka gumka jak na fotce poniżej.
 widok gumki (od kreski do kreski - 1cm) : http://universis.cba.pl/gumka.jpg

widok otwartego telefonu: http://universis.cba.pl/dimount.jpg

Nie wiem gdzie ją umocować - na fotce otwartego telefonu jej nie ma bo na ten moment gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam awaryjnego telefonu. Może mi ktoś pomoże.

Data: 2020-09-30 01:03:22
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-09-28 o 15:23, universis pisze:
[...]

Albo dasz większą rozdzielczość fotki telefonu albo ta gumka nie pochodzi z tego sprzętu. Nie wiem czy ona (gumka) jest "fabrycznie" zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak logiki zastosowania).

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S