Karta T-mobile Polbank

Data: 2012-04-19 07:48:56
Autor:
Karta T-mobile Polbank
Witam, proszę o opinie użytkowników. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku o
kartę kredytow± T-mobile polbank. My¶lałem też żeby założyć to konto
mistrzowskie, nie zamawiać karty debetowej, tylko wł±czyć ewentualnie
funkcjonalno¶ć katy debetowej w karcie kredytowej. O zaletach systemu
bankowo¶ci elektronicznej polbanku wiem. Czy jest sens i logika w tym? Jakie¶
opinie

Data: 2012-04-19 11:02:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta T-mobile Polbank

<maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl> jmog18$beg$1@inews.gazeta.pl

[...]

Wiesz -- a jednak pytasz? Twoim zdaniem łatwiej farbować włosy siwe? :)

Czy jest sens i logika w tym? Jakie¶ opinie

Data: 2012-04-19 11:59:50
Autor: J_K_K
Karta T-mobile Polbank
W dniu 2012-04-19 09:48, maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

mistrzowskie, nie zamawiać karty debetowej, tylko wł±czyć ewentualnie
funkcjonalno¶ć katy debetowej w karcie kredytowej.

Funkcjonalno¶ci± debetow± nie wyrobisz transakcji zwalniaj±cych
z opłat za konto.
--
Pzdr

JKK

Data: 2012-04-23 08:18:18
Autor: xbartx
Karta T-mobile Polbank
Dnia Thu, 19 Apr 2012 07:48:56 +0000,   napisaĹ‚(a):

Witam, proszę o opinie użytkowników. Zastanawiam się nad złożeniem
wniosku o kartę kredytową T-mobile polbank. Myślałem też żeby założyć to
konto mistrzowskie, nie zamawiać karty debetowej, tylko włączyć
ewentualnie funkcjonalność katy debetowej w karcie kredytowej. O
zaletach systemu bankowości elektronicznej polbanku wiem. Czy jest sens
i logika w tym? JakieĹ› opinie

Karta aktualnie jest jedną z lepszych kk a szczególnie do płatności w walutach innych nie PLN. Konto to nie wiem, jeżeli Ci do czegoś potrzebne to załóż inaczej szkoda zdrowia ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-26 11:34:44
Autor: yoss
Karta T-mobile Polbank

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jn338a$5nt$5inews.gazeta.pl...
[...]

walutach innych nie PLN. Konto to nie wiem, jeĹĽeli Ci do czegoĹ› potrzebne
to załóż inaczej szkoda zdrowia ;)

Zgadzam się z przedpiścą, 1% cashback piechotą nie chodzi, stosunkowo prosty system ratalny, za to nie mogę się wstrzelić z datą generowania wyciagu, coby się jakoś sensownie układało w stosunku do wypłaty poborów ;-) zmieniałem juz 3 razy i nadal jest nie tak ;-)
co do konta nie pomogÄ™, bo nie mam.

yossarian

Data: 2012-04-26 12:46:44
Autor:
Karta T-mobile Polbank
yoss <yoss@spam.wp.pl> napisał(a):
> [...]
> to załóż inaczej szkoda zdrowia ;)

Zgadzam się z przedpiścą, 1% cashback piechotą nie chodzi,

Karta rzeczywi¶cie ma same zalety (chociaż ostatnio nie działa mi w
Carrefourze), a konto to chyba warto założyć tylko po to, by mieć podgl±d
wydatków na karcie. Uwaga! Nie widać blokad!

Data: 2012-04-26 13:31:13
Autor: xbartx
Karta T-mobile Polbank
Dnia Thu, 26 Apr 2012 12:46:44 +0000,   napisaĹ‚(a):

Karta rzeczywiście ma same zalety (chociaż ostatnio nie działa mi w
Carrefourze), a konto to chyba warto założyć tylko po to, by mieć
podgląd wydatków na karcie. Uwaga! Nie widać blokad!

Konto nie jest do tego potrzebne abyś widział historię transakcji. Konto może się przydać co najwyżej do w miarę szybkiej spłaty kk - do tego jednak wystarczy darmowe pomagające. Blokad nigdy nie było, więc nikogo tym faktem tutaj nie zadziwisz ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-30 20:30:43
Autor:
Karta T-mobile Polbank
Czyli jak rozumiem składam wniosek o kratę i zakładam konto pomagaj±ce. Tam
przelewam ¶rodki z banku przez B i spłacam kartę podpięt± pod konto pomagaj±ce
tak?

Data: 2012-05-02 17:57:24
Autor:
Karta T-mobile Polbank
  <maleczki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Czyli jak rozumiem składam wniosek o kratę i zakładam konto pomagaj±ce. Tam
przelewam ¶rodki z banku przez B i spłacam kartę podpięt± pod konto pomagaj±ce
tak?

Tak. Dla pewno¶ci, spłacasz kartę rano, żeby w razie awarii systemu mieć czas
podskoczyć do oddziału, by spłacić kartę "ręcznie". W przeci±gu dwóch lat
korzystania z karty dwukrotnie tak musiałem robić. W takim przypadku musisz
wiedzieć, ile masz spłacić, bo w oddziale nie będ± mogli tego sprawdzić.

Data: 2012-05-02 22:38:49
Autor: darnok
Karta T-mobile Polbank
On 2012-05-02 19:57, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

eee bez przesady, nie ma co sie az tak spieszyc :) Splata dzien pozniej nie skutkuje naliczeniem odsetek :) Sprawdzilem niechcacy ze 2x.
To kolejna zaleta tej karty.
Kolejna dla niektorych to fakt ze karta jest bez Paypass, ale jak ktos chce paypass to moze sobie wziac minikarte (pomimo ceny w cenniku, jest ona darmowa - sa na nia promocje).
Acha, no i dla niektorych moga byc wazne darmowe SMSowe potwierdzenia po kazdej transakcji.
Ogolnie polecam, uzywam juz chyba ze 3 lata - od tego czasu z 1500 zl Polbank mi podarowal. Nie wspominajac juz o fanych kursach.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-05-04 08:42:24
Autor:
Karta T-mobile Polbank
Eee głupie pytanie, ale zadam.
Jestem w trakcie spłacania kredytu hipotecznego, czy złożenie wniosku o kk
skutkuje jakim¶ nieoczekiwanym przypływem niechęci banku, który ten kredyt
udzielił? Kredyt spłacany terminowo.

Data: 2012-05-04 10:58:18
Autor: Kamil Jońca
Karta T-mobile Polbank
" " <maleczki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

[...]

W znakomitej czę¶ci przypadków: nie. O ile dobrze pamiętam (i w
tzw. międzyczasie się to nie zmieniło), to jedynie
Citi monitoruje swoich kredytobiorców (co też nie musi skutkować jak±¶
niechęci±)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
In Tennessee, it is illegal to shoot any game other than whales from a

Data: 2012-05-05 00:40:35
Autor: darnok
Karta T-mobile Polbank
On 2012-05-04 10:42, maleczki@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

Z praktyki to nie...
Malo ktory bank to obchodzi - a nawet jak sprawdzaja (bo widac to w zapytaniach BIK) to nic z ta wiedza nie robia.

Choc prawie kazdy bank w regulaminie zaastrzega ze w razie pogorszenia stanu finansow klienta moze wnioskowac o dodatkowe zabezpieczenie itp.
W wziecie dodatkowego obciazenia finansowego (limit kredytowy)
bank moglby za pogorszenie stanu finansow uznac.