Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie

Data: 2015-05-15 19:32:51
Autor: xbartx
Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
W dniu 15.05.2015 o 16:26, MaciekZ pisze:
Witam,

Nie wiem czy to odpowiednia grupa na moje pytanie ale być może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc i wyjaśnić pewną kwestię...

Dziwne. Ja bym najpierw napisał zapytanie do PayPal albo zadzwonił i przedstawił sytuację, że wybrałeś obciążenie w PLN a do banku poszło w EUR i dlaczego tak się stało - nich Ci to wyjaśnią. Bank przecież nie mógł sobie tej kwoty wziąć z kapelusza bo według mnie PayPal wysłał obciążenie na nr kart i kwotę, więc jakoś ciężko uwierzyć żeby VISA to sobie cudownie zamieniła PLN>EUR. Bank jest na samym końcu łańcucha ale wcale bym się nie zdziwił jak to u nich takie cuda są możliwe ;)

Xenocide

Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie