Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo

Data: 2019-04-01 09:23:56
Autor: Marek
Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo
Cześć,

   w swoim lapku Sony VAIO mam taką kartę jak w tytule, działała na Win 8/8.1 bez problemu,
a na 10-tce działa kiepsko, tzn. łączy się z routerem dopiero po wielu próbach, czasem wcale,
a jak już się połączy, to po kilku minutach traci połączenie. Sterowniki do tej karty mam
najnowsze dostępne. Stawiam, że jest wina Win 10. Jest na to jakiś fix?

--
Pzdr.
Marek

Data: 2019-04-08 09:24:05
Autor: pueblo
Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo
Witaj Marek, 01 kwi 2019 w news:q7sea9$tot$1node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:
[...]

Spróbuj usunąć tę sieć, OIDP to w w10 nazywa się "zapomnij", a potem połącz się od nowa, ponownie wpisując hasło.

Data: 2019-06-16 09:43:40
Autor: pueblo
Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo
Witaj pueblo, 08 kwi 2019 w news:5cab1335$0$540$65785112

napisałeś/aś:
[...]

Problem się znów pojawił. Mam mocne podejrzenie, że to przez fast boot. Jednak zostawiłem fast boot i w biosie laptopa włączyłem wake on lan i wydaje się że to rozwiązało problem. Wcześniej zresetowałem TCP/IP

Data: 2019-04-08 15:00:59
Autor: Tasiorsa
W dniu 2019-04-01 o 09:23, Marek pisze:
[...]

Wyłącz oszczedzanie energi w karcie i w schemacie zasilania win 10

Krzysiek aka Tasiorsa

Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo