Karta bez limitów

Data: 2009-05-01 20:59:42
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Karta bez limitów
Tristan wrote:

właśnie oglądałem odcinek RZ, w którym Jędrula strasznie bał się o swoją
kartę bez limitów. Czy faktycznie jakikolwiek bank wydaje karty zupełnie
bez limitów? Już pomijam, czy tak rozsądny biznesmen jak Jędrula, okazałby
się takim idiotą, ale czy jakikolwiek bank pozwoliłby autoryzować
nieskończoność na karcie?

Nie mam pojęcia o jakim Jędrulu mówisz, ale karta debetowa bez limitu,
to chyba nic nadzwyczajnego?

--
MiCHA

Data: 2009-05-01 21:17:21
Autor: Tristan
Karta bez limitów
W odpowiedzi na pismo z piątek 01 maj 2009 20:59 (autor Przemyslaw Kwiatkowski publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak: <gtfgqu$qth$1@inews.gazeta.pl>):

Nie mam pojęcia o jakim Jędrulu mówisz, ale karta debetowa bez limitu,
to chyba nic nadzwyczajnego?

No nie wiem, moja ma limity. Chyba dość chore jest manie karty bez limitów.
Przecież samo jej niezgubienie nie chroni przed bankructwem. --
Tristan

Data: 2009-05-02 22:12:27
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Karta bez limitów
Tristan wrote:

[...]

Jak dla mnie - to najlepszym limitem dla debetówki jest po prostu brak
środków na rachunku z nią związanym. :-)

--
MiCHA

Karta bez limitów