Karta bez numeru - przeniesienie od innego operatora

Data: 2009-11-24 14:56:37
Autor: kkk kkk
Karta bez numeru - przeniesienie od innego operatora
Czy karta na którą numer przeniosłem od innego operatora jest tak samo
widziana przez modemy jak karta od razu zakupiona z numerem u danego
operatora ? Przy wkladaniu karty z przeniesionym numerem modem
twierdzi ze sim jest uszkodzony , przy wkladaniu karty zakupionej z
numerem jest ok.
Co może być powodem ?

Data: 2009-12-09 23:37:16
Autor: Feromon

Użytkownik "kkk kkk" <kapoczta@gmail.com> napisał w wiadomości news:5df032ab-a3c2-48ae-8a51-a3088072df4eo9g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Nie ma "przeniesienia NA kartę". Nowy operator dostarcza SWOJĄ kartę z POPRZEDNIM numerem
TELEFONU innego operatora, a karta ma zupełnie inny numer. Jedynie komputer centrali kojarzy
 numer karty z numerem telefonu. Sama karta go chyba nie przesyła. Jedynie IMEI i numer karty.
Stara karta zostaje zdeaktywowana. Tak jest w telefonach.
Myślę, że karty modemowe zachowują się tak samo...

Feromon

Karta bez numeru - przeniesienie od innego operatora