Karta dźwiękowa

Data: 2011-10-19 08:59:47
Autor: Mariusz Kruk
Karta dźwiękowa
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grumens"
Witam,
Mam płytę asusa ze zintegrowaną kartą 8-kanałową na chipsecie VIA.
Zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie kupienie jakiejś
niezintegrowanej? Przede wszystkim zależy mi na jakości dźwięku i wyjściu
cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze. Czy możecie coś doradzić w cenie do 150zł?

Ale po co ci zewnętrzny DAC, skoro i tak chcesz wychodzić z kompa
S/PDIF-em? (chyba że masz inną wizję tylko ją coś niejasno opisałeś)
Jeśli obecnie nie masz S/PDIF-a, to kup cokolwiek, co go ma.
I wystarczy.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-10-19 16:45:21
Autor: Grumens
Karta dźwiękowa
Dnia Wed, 19 Oct 2011 08:59:47 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

[...]

Chcę wyjść na amplituner. Wcześniej miałem kartę graficzną na envy24, była
bardzo dobra, zastąpiła jakiegoś starego creative'a. Chciałem ją wepchnąć
do mojej nowej płyty ale zanim to zrobiłem postanowiłem sprawdzić jak gra
zintegrowana karta i jakość dźwięku bardzo mile mnie zaskoczyła. Envy
poszła w kąt a teraz słucham ze zintegrowanej, ale zastanawiam się czy nie
będzie jeszcze lepiej z jakąś niezintegrowaną kartą.
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Karta dźwiękowa