Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta

Data: 2010-02-12 09:42:18
Autor: UHF
Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
Witam,
potrzebuję darmowego (lub z łatwym do spełnienia warunkiem darmowości) konta z kartą, służącego wyłącznie do wypłat z bankomatów. Od lat używam do tego celu Visy Electron dodawanej do eKonta w mBanku, i jestem w miarę zadowolony z tego rozwiązania. Wolałbym jednak coś z większą siecią bezprowizyjnych bankomatów, może dokładniej nie tyle większą ilościowo, co inaczej rozmieszczoną. Wadą Euronetu, eCardu i pozostałych jest to, że raczej nie stawiają bankomatów w mniejszych miejscowościach turystycznych, poza znanymi kurortami. Ideałem była by bezprowizyjna wypłata w bankomatach należących do banków spółdzielczych, tych jest najwięcej w interesujących mnie miejscach.
Czyli szukam coś jak eKonto, tyle że z bezprowizyjnymi bankomatami BS - co byście polecili?

Data: 2010-02-12 01:57:38
Autor: Erazmus
On 12 Lut, 10:42, "UHF " <uhf_online.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

DBNET

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-12 10:25:20
Autor: UHF
Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
Erazmus <jacek.erazmus@gmail.com> napisał(a):

DBNET

Dzięki, przejrzałem TOiP i wygląda interesująco :) Są jakieś "haczyki" w ich ofercie na które trzeba zwrócić uwagę?
Skoro bankomaty są bezprowizyjne nie tylko w Polsce, to czy opłaca się tą kartą wybierać pieniądze za granicą? W praktyce kurs wymiany jest lepszy/gorszy od kantorowego? Konkretnie mam na myśli Słowację, Czechy i państwa na Bałkanach.

Data: 2010-02-12 02:27:08
Autor: ls
On 12 Lut, 11:25, "UHF" wrote:
Erazmus napisał(a):

> DBNET

Dzięki, przejrzałem TOiP i wygląda interesująco :) Są jakieś "haczyki" w ich
ofercie na które trzeba zwrócić uwagę?

Żeby karta była za friko, przynajmniej raz w miesiącu musisz jej użyć
--
pozdr.
ls

Data: 2010-02-12 12:01:17
Autor: Valdi
Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
"ls" news:790561f3-7621-4777-a7d3-2e4babdeff18w31g2000yqk.googlegroups.com

Żeby karta była za friko, przynajmniej raz w miesiącu musisz jej użyć

W bankomacie bądź POSie :)

Data: 2010-02-12 20:31:43
Autor: SpeX
W dniu 2010-02-12 11:25, UHF pisze:
[...]

pozdrawiam

Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami w wysokości 50zł?

Data: 2010-02-13 09:23:22
Autor: P.
SpeX <spex@vp.pl> napisał(a):
Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami w wysokości 50zł?

Ta opłata była w Getinie

Data: 2010-02-13 10:49:50
Autor: Valdi
Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
"P." news:hl5r29$mr2$1inews.gazeta.pl

> Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami w
> wysokości 50zł?

Ta opłata była w Getinie

i nadal jest

Data: 2010-02-13 12:20:20
Autor: wiatrak

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hl5r00$5p3$1news.interia.pl...
"P." news:hl5r29$mr2$1inews.gazeta.pl

> Nie było tam przypadkiem opłaty za zamknięcie konta przed 6 miesiącami > w
> wysokości 50zł?

Ta opłata była w Getinie

i nadal jest

I wynosi 12 miesięcy.

Data: 2010-02-12 11:24:14
Autor: Valdi
Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta
"UHF " news:hl37pq$nah$1inews.gazeta.pl

[ciach]

Jeżeli po za bankomatami ważna jest kwestia ogólnej darmowości konta i
podstawowych operacji na nim wykonywanych to chyba najlepszy wybór to DBnet.

Data: 2010-02-12 15:08:34
Autor: UHF
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
Jeżeli po za bankomatami ważna jest kwestia ogólnej darmowości konta i
podstawowych operacji na nim wykonywanych to chyba najlepszy wybór to
DBnet.

To konto ma być wyłącznie do wypłat drobniaków z bankomatów, inne operacje oprócz przelewów przychodzących nie będą na nim uskuteczniane.

--

Karta debetowa lepsza niż VE do eKonta