Karta debetowa z największym cash(money)backiem w Restauracjach

Data: 2014-11-24 14:46:01
Autor: Benny
Karta debetowa z największym cash(money)backiem w Restauracjach
Koledzy, powiedzcie z doświadczenia. Znacie jakieś konto z kartą debetową z duuużym moneyback w Restauracjach? Mam dostęp do wyrabiania obrotów. Interesuje mnie wartość procentowa oraz maksymalny zwrot. Na upartego może to być KK ale wtedy musiałby być kosior "przodowy"

Karta debetowa z największym cash(money)backiem w Restauracjach