Karta do tabletu

Data: 2018-03-14 09:31:42
Autor: Mirek Ptak
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-14 o 09:24, Mirek Ptak pisze:
Sprawdzałem pobieżnie a2mobile (minus to spadek prędkości po 5GB)

Tak to jest jak się za szybko pisze :)
To chyba będzie dobre - abo za 9,90zł i 5ZŁ za zdjęcie limitu na kolejne 5GB.
Wyjdzie drożej niż Virgin, ale Plus ma stabilniejszą siec tam gdzie jeżdżę :)
Chyba, że możecie cos lepszego zaproponować :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-03-14 12:47:36
Autor: Poldek
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-14 o 09:31, Mirek Ptak pisze:
[...]

No to bierz w Plusie i nie marnuj czasu na szczegółowe poszukiwania, które zaowocują tym, że zaoszczędzisz 50 groszy, po to żeby się przekonać, że sieć akurat tam, gdzie chodzisz ma słaby zasięg.

Data: 2018-03-15 12:27:47
Autor: darek12345
Karta do tabletu

Chyba, że możecie cos lepszego zaproponować :)

Ja zwykle kupuje karty sim na Alledrogo, ostatnio zwykle karty Orange. Jest tam jednak sporo kart roznych sieci, np. w Plusie karta sim z roczna waznoscia z ok. 10 GB/m-c wychodzi nieco ponad 10 zl na m-c:
https://goo.gl/2Z1Hxs

Data: 2018-03-16 17:44:01
Autor: Chris
Karta do tabletu
W dniu 14.03.2018 o 09:31, Mirek Ptak pisze:
[...]

PLAY jest jako priorytet ale ręcznie możesz zmienić na T-Mobile i Plus więc nie wiem gdzie masz problem.
Ja mam w tablecie Virgin #free i jadę cały czas na T-Mobile bo u mnie lepiej działa niż Play.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2018-03-19 10:20:16
Autor: Mirek Ptak
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-16 o 17:44, Chris pisze:

PLAY jest jako priorytet ale ręcznie możesz zmienić na T-Mobile i Plus więc nie wiem gdzie masz problem.
Ja mam w tablecie Virgin #free i jadę cały czas na T-Mobile bo u mnie lepiej działa niż Play.

Przecież w roamingu wewnętrznym prędkość jest strasznie obcięta. Nie bez przyczyny napisałem w pierwszym poście o konsoli :) - stabilność i w miarę dobre pingi są niezbędne do grania w Destiny :)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Dostałem już kartę a2mobile - ale mimo, że aktywna (sms i sieć) to nie mogę jej dodać do konta - zobaczymy co support napisze...

Data: 2018-03-19 12:39:36
Autor: Chris
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-19 o 10:20, Mirek Ptak pisze:
[...]

No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby grać .... :(

Test na T-Mobile Virgin:

DL: 2.84/2.90 (drugi test)
UP: 2.67/3.25 (drugi test)
Ping: 35ms/38ms

Virgin LTE:

DL: 6.07/6.63(drugi test)
UP: 0.18/0.03(drugi test) :):):):)
Ping: 28ms/32ms(drugi test)
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-03-20 08:15:51
Autor: Mirek Ptak
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-19 o 12:39, Chris pisze:
No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby grać ... :(

Na dwa dni nie, ale już na 3 :)

Test na T-Mobile Virgin:

DL: 2.84/2.90 (drugi test)
UP: 2.67/3.25 (drugi test)
Ping: 35ms/38ms

Ten wynik mnie zadziwia - myślę, że nawet dało by się grać :)
Pytanie tylko jak długo takie parametry się utrzymają - dziennie potrzebuję około 1.5 GB  lub więcej

Virgin LTE:

DL: 6.07/6.63(drugi test)
UP: 0.18/0.03(drugi test) :):):):)
Ping: 28ms/32ms(drugi test)

Tak się właśnie dzieje ciągle w Virgin na sieci Play w obu lokacjach gdzie najczęściej korzystam z mobilnego netu - zwykle bardzo fajnie, ale chwilami transfer spada do zera (nie tylko upload).

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2018-03-21 09:04:42
Autor: Chris
Karta do tabletu
W dniu 2018-03-20 o 08:15, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2018-03-19 o 12:39, Chris pisze:
No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby
grać ... :(

Na dwa dni nie, ale już na 3 :)

Ja konsolę włączam może ze 3 razy na miesiąc :)

[...]

Dla tego ja mam cały czas wybór ręczny i wybrane T-Mobile z preferencją na telefonie 3G żeby nie szukał LTE Play.

Nie wiem jak gry bo to specyficzne ale kiedyś grałem sobie w Diablo3 testowo na telefonie i dało się brać.
Na wyjazdach jak się nudzę wieczorami to TV działa bez problemu (UPC Horozon GO)