Data: 2011-11-17 13:41:13 | |
Autor: AS | |
Karta do zakupów w USD | |
Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING? Może prepaid w USD z BZWBK. Kosztuje 15zł i można kupić na allegro. W banku podobno można na nią wprost wpłacać dolary. Ewentualnie ta karta zbrandowana na cinkciarz.pl co ma tą zaletę że można zasilać wprost z tego kantoru. |
|
Data: 2011-11-17 13:59:56 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Thu, 17 Nov 2011 13:41:13 +0100, "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl>
wrote: Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING? Co prawda są limity ($200 na transakcję, $1000 na saldo i $3500 na zasilenia), ale do małych zakupów się może nadać. Zasilanie gotówkowe - bez opłat. Zamówiłem. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-11-22 09:47:05 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Thu, 17 Nov 2011 13:59:56 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: On Thu, 17 Nov 2011 13:41:13 +0100, "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona. Karta mogła być wyjęta z przesyłki i wszystkie dane z niej skopiowane. Przyznam, że w tej sytuacji obawiam się o swoje pieniądze, którymi miałbym ja zasilić. Napisałem wczoraj do banku (na adres jakim posługują się w Allegro), ale na razie nie ma odpowiedzi. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-11-22 10:02:17 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Tue, 22 Nov 2011 09:47:05 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: On Thu, 17 Nov 2011 13:59:56 +0100, Jarek Andrzejewski Zadzwoniłem. Bank twierdzi, wbrew faktom, że wszystkie koperty są zaklejane od pół roku. Może przyjąć moją reklamację, ale nie gwarantuje zwrotu kosztów. Wkurzyłem się. Z mojego punktu widzenia wygląda to tak: bank bierze pieniądze, wysyła kartę w taki sposób, że każdy, kto ma w ręku tę przesyłkę może poznać wszystkie dane niezbędne do zdalnej płatności kartą, a jak mi się to nie podoba - mogę kupić następną kartę. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-11-23 10:26:52 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej przyjęcia). -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-11-24 13:43:43 | |
Autor: dwr | |
Karta do zakupów w USD | |
W dniu 2011-11-23 10:26, Jarek Andrzejewski pisze:
On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski Zakupiłem od nich kilkanaście kart. Żadna zielona koperta nie była zaklejona. Czyli taki standard. |
|
Data: 2011-11-24 14:25:52 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Thu, 24 Nov 2011 13:43:43 +0100, dwr
<d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> wrote: W dniu 2011-11-23 10:26, Jarek Andrzejewski pisze: Więc teraz trzeba ustalić dlaczego dezinfolinia kłamie, twierdząc (cyt.) "One _są_ zaklejane" i "Bank wysyła, z tego, co ja widzę, karty (bo też otrzymuję) są zawsze zaklejone" i "standardowo wszystkie koperty są zaklejone [maszyna?] otwiera kopertę, wkłada kartę, zakleja kopertę". No i oczywiście także: dlaczego taki "standard" mają, a nie taki, który zabezpiecza dane karty? -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-12-06 11:56:37 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach: - wczoraj zadzwoniłem na dezinfolinię z pytaniem "jak tam moja reklamacja". Nic nie wiedzą (znaczy: jest, ale nie wiedzą czy i jak jest załatwiona). Odesłali mnie do oddziału, gdzie ją składałem. - dziś zadzwoniłem do oddziału i usłyszałem, że mam odesłać kartę; oddział "umywa ręce". Gdybym kupił kartę w oddziale, to by załatwili, a skoro skorzystałem z drogi, jaką sam bank mi wskazał (*), to mogę się wypchać i mam rozmawiać z "komórką Allegro" (*) kliknięcie na stronie prepaid.bzwbk.pl w "karty walutowe" i "zamów teraz" odsyła pod adres http://bank-zachodni-wbk.na.allegro.pl/ -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2011-12-30 15:18:46 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było, ale chyba chodzi o rzecznika klienta http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html) rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu 30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał wykrztusić z siebie odpowiedzi. Ciekawe, jaki mają w tym cel? Ja straciłem 15 zł na kartę, ale ciekaw jestem ile osób moja sprawa zniechęci do skorzystania z usług banku, który nie potrafi zakleic koperty z kartą, a na zwróconą uwagę (w formie pisemnej reklamacji) nie zechciał odpowiedzieć przez tak długi czas. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2012-01-10 09:09:07 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Karta do zakupów w USD | |
On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote: On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W zaklejonej kopercie :-) -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2012-01-10 11:46:46 | |
Autor: witrak() | |
Karta do zakupĂłw w USD | |
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote on 2012-01-10_9:09
On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski Hurraaaa!!! Hm, ale z tego wynika, Ĺźe nie sÄ bezdennymi gĹÄ bami - uczÄ siÄ... witrak() |
|