Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Karta do zakupów w USD

Karta do zakupów w USD

Data: 2011-11-17 13:41:13
Autor: AS
Karta do zakupów w USD
Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING?

Może prepaid w USD z BZWBK. Kosztuje 15zł i można kupić na allegro. W banku podobno można na nią wprost wpłacać dolary. Ewentualnie ta karta zbrandowana na cinkciarz.pl co ma tą zaletę że można zasilać wprost z tego kantoru.

Data: 2011-11-17 13:59:56
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Thu, 17 Nov 2011 13:41:13 +0100, "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl>
wrote:

Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING?

Może prepaid w USD z BZWBK. Kosztuje 15zł i można kupić na allegro. W banku

Co prawda są limity ($200 na transakcję, $1000 na saldo i $3500 na
zasilenia), ale do małych zakupów się może nadać.
Zasilanie gotówkowe - bez opłat.
Zamówiłem.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-22 09:47:05
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Thu, 17 Nov 2011 13:59:56 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Thu, 17 Nov 2011 13:41:13 +0100, "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl>
wrote:

Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING?

Może prepaid w USD z BZWBK. Kosztuje 15zł i można kupić na allegro. W banku

Co prawda są limity ($200 na transakcję, $1000 na saldo i $3500 na
zasilenia), ale do małych zakupów się może nadać.
Zasilanie gotówkowe - bez opłat.
Zamówiłem.

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
Karta mogła być wyjęta z przesyłki i wszystkie dane z niej skopiowane.
Przyznam, że w tej sytuacji obawiam się o swoje pieniądze, którymi
miałbym ja zasilić.
Napisałem wczoraj do banku (na adres jakim posługują się w Allegro),
ale na razie nie ma odpowiedzi.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-22 10:02:17
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Tue, 22 Nov 2011 09:47:05 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Thu, 17 Nov 2011 13:59:56 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Thu, 17 Nov 2011 13:41:13 +0100, "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl>
wrote:

Jakie jeszcze banki warto sprawdzić? BZWBK? Nordea? ING?

Może prepaid w USD z BZWBK. Kosztuje 15zł i można kupić na allegro. W banku

Co prawda są limity ($200 na transakcję, $1000 na saldo i $3500 na
zasilenia), ale do małych zakupów się może nadać.
Zasilanie gotówkowe - bez opłat.
Zamówiłem.

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
Karta mogła być wyjęta z przesyłki i wszystkie dane z niej skopiowane.
Przyznam, że w tej sytuacji obawiam się o swoje pieniądze, którymi
miałbym ja zasilić.
Napisałem wczoraj do banku (na adres jakim posługują się w Allegro),
ale na razie nie ma odpowiedzi.

Zadzwoniłem.
Bank twierdzi, wbrew faktom, że wszystkie koperty są zaklejane od pół
roku.
Może przyjąć moją reklamację, ale nie gwarantuje zwrotu kosztów.

Wkurzyłem się. Z mojego punktu widzenia wygląda to tak: bank bierze
pieniądze, wysyła kartę w taki sposób, że każdy, kto ma w ręku tę
przesyłkę może poznać wszystkie dane niezbędne do zdalnej płatności
kartą, a jak mi się to nie podoba - mogę kupić następną kartę.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-23 10:26:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-24 13:43:43
Autor: dwr
Karta do zakupów w USD
W dniu 2011-11-23 10:26, Jarek Andrzejewski pisze:
On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com>  wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

Zakupiłem od nich kilkanaście kart. Żadna zielona koperta nie była zaklejona. Czyli taki standard.

Data: 2011-11-24 14:25:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Thu, 24 Nov 2011 13:43:43 +0100, dwr
<d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> wrote:

W dniu 2011-11-23 10:26, Jarek Andrzejewski pisze:
On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com>  wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

Zakupiłem od nich kilkanaście kart. Żadna zielona koperta nie była zaklejona. Czyli taki standard.

Więc teraz trzeba ustalić dlaczego dezinfolinia kłamie, twierdząc
(cyt.) "One _są_ zaklejane" i "Bank wysyła, z tego, co ja widzę, karty
(bo też otrzymuję) są zawsze zaklejone" i "standardowo wszystkie
koperty są zaklejone [maszyna?] otwiera kopertę, wkłada kartę, zakleja
kopertę".

No i oczywiście także: dlaczego taki "standard" mają, a nie taki,
który zabezpiecza dane karty?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-06 11:56:37
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

I dalszy ciąg  po prawie 2 tygodniach:

- wczoraj zadzwoniłem na dezinfolinię z pytaniem "jak tam moja
reklamacja". Nic nie wiedzą (znaczy: jest, ale nie wiedzą czy i jak
jest załatwiona). Odesłali mnie do oddziału, gdzie ją składałem.

- dziś zadzwoniłem do oddziału i usłyszałem, że mam odesłać kartę;
oddział "umywa ręce". Gdybym kupił kartę w oddziale, to by załatwili,
a skoro skorzystałem z drogi, jaką sam bank mi wskazał (*), to mogę
się wypchać i mam rozmawiać z "komórką Allegro"

(*) kliknięcie na stronie prepaid.bzwbk.pl w "karty walutowe" i "zamów
teraz" odsyła pod adres http://bank-zachodni-wbk.na.allegro.pl/

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-30 15:18:46
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

I dalszy ciąg  po prawie 2 tygodniach:

I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
ale chyba chodzi o rzecznika klienta
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html)
rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
wykrztusić z siebie odpowiedzi.

Ciekawe, jaki mają w tym cel? Ja straciłem 15 zł na kartę, ale ciekaw
jestem ile osób moja sprawa zniechęci do skorzystania z usług banku,
który nie potrafi zakleic koperty z kartą, a na zwróconą uwagę (w
formie pisemnej reklamacji) nie zechciał odpowiedzieć przez tak długi
czas.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-10 09:09:07
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta do zakupów w USD
On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

I dalszy ciąg  po prawie 2 tygodniach:

I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
ale chyba chodzi o rzecznika klienta
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html)
rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
wykrztusić z siebie odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W
zaklejonej kopercie :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-10 11:46:46
Autor: witrak()
Karta do zakupĂłw w USD
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote on 2012-01-10_9:09
On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
ogĂłle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.

I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
przyjęcia).

I dalszy ciąg  po prawie 2 tygodniach:

I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
ale chyba chodzi o rzecznika klienta
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html)
rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
wykrztusić z siebie odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W
zaklejonej kopercie :-)

Hurraaaa!!!

Hm, ale z tego wynika, że nie są bezdennymi głąbami - uczą się...

witrak()

Karta do zakupów w USD

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona